Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie si intretinere spatii SC ELECTRICA FURNIZARE -SFEE TRANSILVANIA NORD CLUJ NAPOCA SI AFEE aferente


Detaliu pentru invitatia numarul 330422
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ELECTRICA FURNIZARE S.A.
Numar invitatie: 330422/26.06.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie si intretinere spatiiSC ELECTRICA FURNIZARE -SFEE TRANSILVANIA NORD CLUJ NAPOCA SI AFEE aferente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTRICA FURNIZARE S.A.Cod fiscal: RO 28909028, Adresa: Str. Stefan cel Mare , nr. 1A , Partial PARTER , Et. 1 si 2, Bucuresti, Telefon: +40 372442020, Fax: +40 372778528
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare , nr. 1A , Partial PARTER , Et. 1 si 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon: +40 372442020, fax: +40 372778528, persoana de contact: radovici stela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare , nr. 1A , Partial PARTER , Et. 1 si 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon: +40 372442020, fax: +40 372778528, persoana de contact: radovici stela
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie si intretinere spatiiSC ELECTRICA FURNIZARE -SFEE TRANSILVANIA NORD CLUJ NAPOCA SI AFEE aferente
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie si intretinere spatiiSC ELECTRICA FURNIZARE -SFEE TRANSILVANIA NORD CLUJ NAPOCA SI AFEE aferente
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 138, 111.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de partic.: lot 1 466, 9 lei; lot2 934, 5 lei; lot3 55, 75LEI; lot 4 373, 25LEI;lot 5031, 70LEI-(IMM de 50%)Per. valabil. 120 zile de la data limita stab. pentru depunerea ofertelor.Garantia de particip.se constituie: 1.Instrument de garantare (scrisoare de garantie) emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc.de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada cf doc.de atribuire .Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca sau o soc. de asigurari care nu se afla in procedura de reorganiz. sau faliment si se intocmeste cf strict Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare.2.Ordin de plata, cu conditia confirm. debanca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Contul pt garantia de participare: cod IBAN RO64INGB0001008197998910 la ING BANK NV Suc. BUCURESTI(UTILITATI- SURSE PROPRII)Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Autorit.contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru particip, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla inurmatoarele situatii: a)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;c)fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului. Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante, cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii .
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului atribuit( pt fiecare lot). (IMM beneficiaza , conform legislatiei in vigoare , de 50% reducere din suma mentionata ) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestatii: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada de derulare a contractului , asa cum este prevazut in documentatia de atribuire - Formular 11 din Sectiunea Formulare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 din ordonantaDeclaratii privind situatia personala a operatorului economic completate in conformitate cu Formularul 12A si Formularul 12B din Sectiunea Formulare. ? in original;Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG 34/2006Declaratie privind situatia personala a operatorului economic completata in conformitate cu Formularul 12D din Sectiunea Formulare. ? in original;Persoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este DIRECTORUL GENERAL Mircea PATRASCOIU. DIR ECONOMIC Cristna PANA.DIR. COMERCIAL Mihai BEU., Sef Serviciu Dezv.Inv.Achizitii Publice DRAGOS STOICA.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Formular 12J din Sectiunea Formulare ? in original;Cerinta nr. 4Certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetul local1. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.2. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Nota 1: Pentru a fi valabile, certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 2: Ofertantul are dreptul sa depuna initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal , prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care se opteaza pentru aceasta variant, ofertantului ii revine obligatia , ca la solicitarea autoritatii contractante , sa prezinte certificatele fiscale valabile la data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizata. ? In acest caz se va complecta Formularul B1 din sectiunea Formulare.Nota 3: Ofertele depuse de agentii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi respinse. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialOfertantul va prezenta Certificat constatator, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si din care sa rezulte ca: - unul dintre domeniile de activitate ale ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original / copie legalizata daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind situatia economico-financiara. Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani, care trebuie sa fie de minim : lot1 23.346, 29lei(fara TVA), echiv. 5.296, 59 EU;lot2 46.728, 10lei(fara TVA), echiv 10.601, 26 EU;lot32.788, 73lei(fara TVA), ehiv632, 68 EU;lot4 18.662, 78lei(fara TVA), echiv. 4.234, 04 EU;lot5 46.585, 73lei(fara TVA), echiv 10.568, 93 EU.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii de echipamente si utilaje pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Cerinta nr. 1 Experienta similara ?Ofertantul va prezenta o declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare executate in ultimii 3 ani , care vor contine valori, durata prestarilor si modul de indeplinire a obligatiilor , beneficiari , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.?Din lista prestarilor similare , ofertantul va selecta pe acelea care le considera semnificative si care sa faca dovada efectuarii in ultimii 3 ani a: -Minim 1 prestare de servicii similare, in valoare egala sau mai mare decat :7.003, 89 lei - lot114.018, 46 lei - lot2836, 62 lei - lot35.598, 84 lei - lot413.975, 72 lei - lot5sau -Maxim 3 prestari de servicii similare si care sa fi avut o valoare cumulata egala sau mai mare decat: 11.673, 15 lei - lot123.384, 10 lei - lot21.394, 39 lei - lot39.33l, 39 lei - lot423.292, 87 lei - lot5Se prezinta recomandari/doc constatatoare si copii contract (unde este cazul). Cerinta nr. 1 Certificare ISO 9001:2008 sau echivalentSe vor prezenta , in copie (lizibila) certificate care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent la ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: intreaga documentatie este atasata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer