Achizitie publica - SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE TEHNICA A INSTALATIILOR (INCLUSIV INTRETINEREA INSTALATIILOR DE CLIMATIZARE)
Detaliu pentru invitatia numarul 323491
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323491/04.04.2012
Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE TEHNICA A INSTALATIILOR (INCLUSIV INTRETINEREA INSTALATIILOR DE CLIMATIZARE)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURACod fiscal: 16517187, Adresa: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Telefon: 021 3054974, Fax: 021 3150305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OFERTELE SE VOR DEPUNE IN SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE TEHNICA A INSTALATIILOR (INCLUSIV INTRETINEREA INSTALATIILOR DE CLIMATIZARE)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari servicii de curatenie si servicii de intretinere conform caietului de sarcini, pentru sediile centrale APIA, pentru o perioada de 8 luni cu posibilitate de prelungire de 4 luni in anul 2013, in limita creditelor bugetare aprobate.
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.068 LEIGarantia de particip se constituie prin viram bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara/soc de asigurari, conf art86, alin(1) dinHG 925/2006. Daca garantia de participare se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara elib de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania se va intocmi conform formularului F.09 din sectiunea formulare si se va prezenta in original. Indif de tipul instrum de garantare care se va depune pentru asig garantiei de participare si indif de genul soc ales pentru emiterea garantiei, respectiv soc bancara/soc de asigurari, doc va respecta precizarile din formularul F09. Daca scrisoarea de garantie de participare este emisa de o banca din strainatate, se va prezenta originalul, insotit de traducerea autorizata si legalizata. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autorit contractante a unui OP, cu condit confirm ac de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. In acest caz, dovada achitarii garantiei se va face prin prezentarea OP in original, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data si ora deschiderii ofertelor. Contul in lei in care va fi virata suma este RO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187.Nota: ConformArt. 2781*) (1) lit.c din OUG 34/2006, daca ofertantul depune o contestatie si CNSCrespinge contestatia, autorit contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val estimata a ctr suma de 1.534 lei. Per de valab a garantiei de participare este de 60 zile de la data sedintei de deschidere a ofertelor.Indiferent de instrumentul bancar folosit, acesta se va depune in original la sediul autorit contractante in termen de 24 de ore de la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica, - va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul". Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original /copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara. Experienta similara se va demonstra prin prezentarea unei liste cuprincipaleleprestari de servicii similare in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor, (model anexat), din care sa rezulte prestarea in ultimii 3 ani a unorcontracte similare avand ca obiect servicii de curatenie si de intretinere, ,2. Certificate/documente. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, 3. Resurse tehnice. Se solicita informatii referitoare la dotarilespecifice de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant., 4. Resurse umane. Se solicita informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Se solicita urmatoarele categorii de personal minim: 13 agenti de curatenie, 1 electrician, 1 instalator sanitar, 1 lacatus, 1 fochist, 1 operator autorizat, responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica in utilizare a instalatiilor/ echipamentelor, 1 sef de echipa care va coordona personalul de curatenie side intretinere)., 5. Masuri de protectie a mediului.Se solicita o declaratie din care sa reiasa faptul ca ofertantul a tinut cont la elaborarea ofertei de masurile de protectie a mediului. Declaratia va contine informatii privind aplicarea acestor masuri in timpul indeplinirii contractului de servicii., 6. Autorizatie de functionare.Va fi solicitata doar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de declararea castigatorului competitiei.Ofertantul va prezenta autorizatia societatii pentru instalare, montare, reparare si service la cazane termice sub presiune eliberata de autoritatea competenta in domeniu, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Autorizatia trebuie sa fie valabila pe intreaga perioada de derulare a contractului, 7. Informatii privind subcontractantii (dupa caz).In cadrul prezentei proceduri de atribuire, candidatii vor avea dreptul, daca considera ca este cazul, de a subcontracta o parte din contractul care face obiectul prezentei proceduri de atribuire. In aceasta situatie se solicita lista cuprinzand subcontractantii, pentru ca autoritatea contractanta sa cunoasca identitatea subcontractantilor cat si partea din contract pe care o au de realizat. Acordul de subcontractare va fi solicitat doar ofertantului declarat castigator, la momentul semnarii contractului de servicii., 8. Informatii privind asociatii (dupa caz).Daca este cazul, se va prezenta lista asociatilor.Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului, contractul (conventia) de asociere, care se intocmeste in conformitate cu Formularul F.16
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii si se poate descarca on-line din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 14:24