Achizitie publica - SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE TEHNICA A INSTALATIILOR (INCLUSIV INTRETINEREA INSTALATIILOR DE CLIMATIZARE), PENTRU SEDIILE CENTRALE APIA
Detaliu pentru invitatia numarul 342999
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342999/20.02.2013
Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE TEHNICA A INSTALATIILOR (INCLUSIV INTRETINEREA INSTALATIILOR DE CLIMATIZARE), PENTRU SEDIILE CENTRALE APIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURACod fiscal: 16517187, Adresa: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Telefon: 021 3054974, Fax: 021 3150305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE TEHNICA A INSTALATIILOR (INCLUSIV INTRETINEREA INSTALATIILOR DE CLIMATIZARE), PENTRU SEDIILE CENTRALE APIA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari servicii de curatenie si servicii de intretinere conform caietului de sarcini, pentru sediile centrale APIA, pentru o perioada de 8 luni cu posibilitate de prelungire de 4 luni in anul 2014, in limita creditelor bugetare aprobate.Valoarea estimata fara TVA in intervalul01.05.2013 - 31.12.2013 este de 152.000 lei, valoare in functie de care se vor evalua ofertele.
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 000 - 228, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3040 lei(sau alte valute, la echivalenta lei/alte valute afisata de BNR la data publicarii invitatiei de participare), se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006.Daca se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania se va intocmi conform formularului F.09 din sectiunea formulare si se va prezenta in original.Daca scrisoarea de garantie de participare este emisa de o banca din strainatate, se va prezenta originalul acesteia, insotit de traducerea autorizata si legalizata.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractantea unui ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.In acest caz, dovada achitarii garantiei se va face prin prezentarea Ordinului de Plata in original, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor. Contul in lei in care va fi virata suma este RO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187.Nota: ConformArt. 2781*) - (1) lit. a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorrespinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1.520 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Indiferent de instrumentul de garantare folosit, acesta se va depune in original la sediul autoritatii contractante in termen de 24 de ore de la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii (dupa caz).Daca este cazul, se va prezenta lista asociatilor.Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului, contractul (conventia) de asociere, care se intocmeste in conformitate cu Formularul F.16Valabil la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind subcontractantii (dupa caz).In cadrul prezentei proceduri de atribuire, candidatii vor avea dreptul, daca considera ca este cazul, de a subcontracta o parte din contractul care face obiectul prezentei proceduri de atribuire. In aceasta situatie se solicita lista cuprinzand subcontractantii, pentru ca autoritatea contractanta sa cunoasca identitatea subcontractantilor cat si partea din contract pe care o au de realizat. Acordul de subcontractare va fi solicitat doar ofertantului declarat castigator, la momentul semnarii contractului de servicii.Formularul DValabil la data limita de depunere a ofertelor., Autorizatie de functionare.Va fi solicitata doar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de declararea castigatorului competitiei.Ofertantul va prezenta, conform cu prevederile art. 15, alin. (2), din Legea nr. 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, autorizatia societatii pentru instalare, montare, reparare si service la cazane termice sub presiune eliberata de autoritatea competenta in domeniu, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Autorizatia trebuie sa fie valabilala data depunerii ofertelor. Daca autorizatia de de functionareeste valabila pentru o perioada mai scurta decat durata contractului, ofertantul se va angaja printr-o declaratie pe proprie raspundere ca, la momentul expirarii perioadei de valabilitate a sutorizatiei, vaprelungiautorizatia de functionare pe intreaga perioada de derulare a contractuluiValabil la data limita de depunere a ofertelor., Masuri de protectie a mediului.Se solicita o declaratie din care sa reiasa faptul ca ofertantul a tinut cont la elaborarea ofertei de masurile de protectie a mediului. Declaratia va contine informatii privind aplicarea acestor masuri in timpul indeplinirii contractului de servicii.
Valabil la data limita de depunere a ofertelor., Resurse tehnice. Se solicita informatii referitoare la dotarilespecifice de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Se va completa si prezenta Formularul F13 din sectiunea Formulare.
a)Formularul va contine informatii privind dotarile specifice,
utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte
mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze
pentru indeplinirea contractului.b)Ofertantii trebuie sa detina un minimum de echipamente
(aspiratoare, masini de spalat mocheta, aparate de masura
electrice, masini de gaurit cu rotopercutie, flexuri, scule de mana
de mica productivitate, etc.), care sa asigure prestatiei un nivel
calitativ care sa corespunda reprezentativitatii institutiei
Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.
Valabil la data limita de depunere a ofertelor., Certificate/documente. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Valabil la data limita de depunere a ofertelor., 1.Experienta similara. Experienta similara se va demonstra prin prezentarea unei liste cuprincipaleleprestari de servicii similare in ultimii 3 ani care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari.Se solicita ca lista sa cuprinda cel putin prestarea unui serviciu similar cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Nu se solicita niveluri minime ale valorii contractelor care fac obiectul experientei similare.Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.- Se va completa si prezenta Formularul F05 din sectiunea Formulare.- Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificareValabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 15:44