Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie zilnica si periodica a spatiilor din cadrul Spitalului Clinic de Recuperare Iasi , (in conformitate cu documentatia tehnica si documentatia de atribuire).


Detaliu pentru invitatia numarul 355152
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Numar invitatie: 355152/29.10.2013
Denumire contract: Servicii de curatenie zilnica si periodica a spatiilor din cadrul Spitalului Clinic de Recuperare Iasi , (in conformitate cu documentatia tehnica si documentatia de atribuire).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASICod fiscal: 4541092, Adresa: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Telefon: 0332410774, Fax: 0332410774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700661, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774, persoana de contact: ALEXANDRA ROTARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Romania, cod postal: 700661, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774, persoana de contact: ALEXANDRA ROTARU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie zilnica si periodica a spatiilor din cadrul Spitalului Clinic de Recuperare Iasi , (in conformitate cu documentatia tehnica si documentatia de atribuire).
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie zilnica si periodica a spatiilor din cadrul Spitalului Clinic de Recuperare Iasi , ( in conformitate cu documentatia tehnica si documentatia de atribuire ).
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 558, 797.54 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare -Se va prezenta dovada constituirii garantiei de participare.Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de :11175.00 lei, respectiv echivalenta in valuta a acestei valori calculate la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu art. 85, 86 din HG 925/2006.Modul de constituire a garantiei pentru participare: -in conformitate cu art. 86 din HG. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Contul autoritatii contractante: RO04TREZ4065041XXX000709 Trezoreria Iasi, cod fiscal: 4541092Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (180 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei)Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa.?Formularul nr.9In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art 278 ^1 lit.a) din OUG 34/2006, cu modificarile ulterioare , se va retine din garantia de participare astfel :4338.79 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Modul de constituire a garantiei de buna executie: scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare emise de societati de Asigurari, conform Formularului eliberat de o banca care are corespondent in Romania sau de societati de Asigurari , OP in contul Autoritatii Contractante , chitanta de depunere numerar la casieria acesteia sau prin retineri succesive din suma datorata din factura emisa, in conformitate cu art. 90, alin.1, 2, 3 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare si cu prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratii privind eligibilitatea sau cazier judiciar/certificat echivalentATENTIE: - daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691Persoanele care semneaza/aproba documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: ec. Carmen Marinela Cumpat, director financiar-contabil, ec. Violetta Canila, dirtector medical dr. Baltag Doru, sef serviciu adm. ec. Hutu Daniela, consilier juridic Munteanu Vasiliu Adriana.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCertificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, (formulare- tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) , din care sa reiasaca ofertanrul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor in copie lizibila ?conform cu originalul? / copie legalizata sauin original.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiilor datoriilor la data solicitata operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin. 4 din HG nr. 925/2006, aplicandu-se prevederile art.9 alin 3 din Ordinul nr. 509/2011.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Certificat constator emis de Oficiul RegistruluiComertului dinsubordinea Ministerului Justitiei, in copie lizibila ?conforma cu originalul? / copie legalizata sauin original.Documente care atesta statutul de IMM- daca este cazul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la efectivelemedioi anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., . Listaprincipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare.(certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2013 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer