Achizitie publica - Servicii de curatenie zilnica si servicii de curatenie si igienizare generala
Detaliu pentru invitatia numarul 335651
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335651/19.09.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie zilnica si servicii de curatenie siigienizare generala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport Public IasiCod fiscal: RO1976041, Adresa: str.Silvestru nr.5, Iasi, Telefon: +40 332409861, Fax: +40 232213913
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Silvestru nr.5, Iasi, Romania, cod postal: 700012, telefon: +40 332409861, fax: +40 232213913, persoana de contact: Daniela Ababei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii contractante din str.Silvestru nr. 5, localitatea Iasi, judetul Iasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie zilnica si servicii de curatenie siigienizare generala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de ?Servicii de curatenie zilnica si servicii de curatenie siigienizare generala?, care sa deserveasca calatorii care utilizeaza mijloacele de transport public, oferindu-le un climat igienic, curat.
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 196, 065 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este2.000 lei.Perioada de valabilitate trebuie sa fie de minim 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Ofertantul are obligatia de a-si mentine oferta valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioadaprevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante (cont IBAN nr. RO57 BTRL 0240 1202 D643 57XX, deschis la Banca Transilvania sucursala Iasi), a unei file cec, a unei sume in numerar, la casieria autoritatii contractante.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare la licitatie poate fi retinuta in cazul in care: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- in cazul in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, din garantia de participare se va retine, conform art. 278^1, alin. (1) din OUG 34/2006 actualizata, suma de 1.960, 65 lei.Garantia de participare la licitatie a ofertantilor, se restituie in conditiile art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de INFORMATII GENERALESe solicita ca Cifra medie de afaceri in domeniu aferent contractului in ultimii 3 ani sa fie de 392.130 lei (2009, 2010, 2011)., Cerinta nr. 2: Bilanturi contabile prescurtate pentru anii 2009, 2010, 2011 inregistrate ANAF.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand cantitati, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea cel putin a unui document/proces-verbal de receptie prin care saconfirmeprestarea de serviciia caror valoare sa fie egala sau mai mare decat valoarea prestarii de servicii ce fac obiectul prezentului contract (196.065 lei)., Cerinta nr. 2 -PersonalulDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Ofertantul va face dovada ca va asigura personal suficient numeric, minim calificatpentru desfasurarea activitatilor solicitate pentru indeplinirea contractului de servicii., Cerinta nr. 3Utilaje, echipamente tehnice-Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii.Prestatorul are obligatia de a asigura un numar suficient de utilaje, echipamentele tehnice, pentru prestarea in bune conditii a serviciilor, astfel incat calitatea acestora sa fie in conformitate cu standardele de calitate in vigoare.In cazul in care operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, etc, acesta poate prezenta si un angajament. Ofertantul va face dovada cava asigura echipamente tehnice conforme pentru desfasurarea celor doua activitati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante din str.Silvestru nr.5, localitatea Iasi
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 08:49