Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE CURIERAT


Detaliu pentru invitatia numarul 343698
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMANA S.A.
Numar invitatie: 343698/12.03.2013
Denumire contract: SERVICII DE CURIERAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMANA S.A.Cod fiscal: RO12397185, Adresa: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 0213363440/115, Fax: +40 0213363146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040094, telefon: +40 0213363440/115, fax: +40 0213363146, persoana de contact: IONUT DESPA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Jocuri de noroc)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CURIERAT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curierat (transportul de plicuri si colete la nivel national si international)
II.1.6) CPV: 64120000-3 - Servicii de curierat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 492, 193 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9840 lei si poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare) - model Formularul 7 pentru scrisoare bancara. Pentru virament bancar: codul IBAN al CNLR SA este RO69 RZBR 0000 0600 0067 1458, deschis la Banca Raiffeisen -Agentia Bucuresti. Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare se constituie in numele asocierii si va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Conditii de retinere a garantiei de participare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de15 zile de la semnarea contractului;In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic autoritatea contractanta retine din garantia de participare a ofertantului contestator, conf art. 278 1 lit.b) OUG nr.34/2006, 4272.19 lei. In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. In cazul in care garantia se va constitui in valuta se va folosi cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara) sau de o societate de asigurari (polita de asigurare), care devine anexa la contract - model Formularul 8 pentru scrisoare bancara. Daca partile convin, garantia de executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, conf.H.G.nr.1045/2011, contractantul deschide la unitatea Trezoteriei Statului un cont la dispozitia C.N.L.R. Suma care se depune de contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, C.N.L.R. va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) ? formularul nr. 42. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul nr. 5Pentru confirmare, se vor prezenta: 1.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: - original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.3. Certificatul de participare cu oferta independenta ? formularul nr. 114. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator ? formularul nr. 12Persoanele cu functie de decizie in cadrul C.N.L.R. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Directorul General Dan Alexandru Ghita, Director Directia Financiar Contabilitate Cristinela Odeta Nestor, Director Directia Comerciala Gabriel Tutu, Sef Serviciu Achizitii Publice Ionut Despa, Sef Serviciu Administrativ, Productie, Depozite, Materiale Robert Madan5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formularul nr. 9 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluidin care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii cu privire la asociati, administratori si obiectul de activitate al respectivului operator economic.Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitateal operatorului economic trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Ofertantul va depune documentul in oricare dintre formele: - original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulAutoritatea contractanta in evaluare poate solicita, inaintea transmiterii comunicarii rezultatului procedurii de atribuire ofertantului clasat pe locul I, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii generale din aceasta trebuie sa reisamedia cifrei de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani ? formularul nr. 3Convertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010 euro = 4, 2099 lei; Anul 2011 euro = 4, 2379 lei; Anul 2012 euro = 4, 4560 lei;Pentru sustinerea informatiilor referitoare la cifra de afaceri se vor prezenta bilantul contabil aferent anului 2011 si balanta de verificare aferenta luniii decembrei 2012 sau alte documente care sa reflecte oimagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: -original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Ofertantul va prezenta cel putin un document/ contract/parti relevante contract/ proces verbal de receptie prin care saconfirmeprestarea de servicii similare)., Informatii privind subcontractantii.Ofertantul va prezenta ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? ? formularul nr. 9, Informatii privind asociereaOfertantul va prezenta acord sau o scrisoare preliminara de asociere, Informatii privind sustinatorul tert Certificat care atesta implementares si mentinerea sistemului de management al calitatii in conformitate cu prevederile standardului ISO 9001 sau echivalent in domeniul specific obiectului achizitiei.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: -copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In situatia in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, poate prezenta orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in domeniul specific obiectului achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer