Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curierat rapid intern si international de documente si colete


Detaliu pentru invitatia numarul 319571
Detaliu invitatie
Tip legislatie: -
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 319571/10.01.2012
Denumire contract: Servicii de curierat rapid intern si international de documente si colete
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213074629, Fax: 0213032572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC HIDROELECTRICA SA, Bucuresti, str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2, cod postal 020995, Registratura, intrarea din Bulevardul Carol, nr.29
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC HIDROELECTRICA SA, Bucuresti, str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2, cod postal 020995, Registratura, intrarea din Bulevardul Carol, nr.29
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curierat rapid intern si international de documente si colete
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE CURIERAT RAPID INTERN SI INTERNATIONAL DE DOCUMENTE SI COLETE
II.1.6) CPV: 64120000-3 - Servicii de curierat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificaregarantie de participare: 2600 lei;Declaratie priv. neincadrarea in prev. art.180/181 din OUG.34/2006 , DECLARATIE- situatia personala a operatorului, confirmarea priv. plata taxe/impozite la bugetul general consolidat, conf. priv. plata taxe/impozite catre bugetele locale, caziere judiciare pentru admin./ actionari, decl. ref calitatea de participant la procedura, Decl.- neincadrarea in situatiile prev. la art. 69^1/ OUG 34/2006 , Certif. de participare cu ofertaindependenta, Certificat constatator, Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, Informatii generale, declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin = cu 120000LEI, Declaratie privind lista de servicii similare de curierat, in ultimii 3 ani-suma valorilor sa fie cel putin: 60000LEI, Declaratie privind efectivele medii anuale al personal in ultimii 3 ani, Recomandari, Informatii privind subcontractantii, Standarde de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ATASATA PREZENTEI INVITATIINOTA: PROCEDURA NU reprezinta o procedura de achizitie pe loturi, conform pag 2 si 3 din Fisa de Date, validata de ANRMAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret:
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.01.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.01.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2012 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer