Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de defrisare pasune comunala in sistem agromediu, in localitatile Taut si Minisu de Sus, comuna Taut, jud. Arad.


Detaliu pentru invitatia numarul 324032
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TAUT (PRIMARIA TAUT)
Numar invitatie: 324032/13.04.2012
Denumire contract: Servicii de defrisare pasune comunala in sistem agromediu, in localitatile Taut si Minisu de Sus, comuna Taut, jud. Arad.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TAUT (PRIMARIA TAUT)Cod fiscal: 3518881, Adresa: TAUT, 613, Taut, Telefon: 0257372222, Fax: 0257372222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de defrisare pasune comunala in sistem agromediu, in localitatile Taut si Minisu de Sus, comuna Taut, jud. Arad.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de defrisare pasune comunala in sistem agromediu, in localitatile Taut si Minisu de Sus, comuna Taut, jud. Arad.Suprafetele supuse serviciului de defrisare totalizeza un numar de 360, 19 ha pasune cu un grad de acoperire diferentiat in functie de parcelele aflate in blocurile fizice.Gradul de imburuienare este in medie de 35%.
II.1.6) CPV: 77211300-5 - Servicii de defrisare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se const.in conf.cu art.85 si urm.HG 925/2006.Gar.de participare se constituie prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul, forma si pt per. prev.in doc.de atribuire. In orice situatie, dovada constituirii gar.de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Cuantumul gar.de participare este de 4800 lei. Contul Primariei Comunei Taut in care se va depune gar.de participare este RO76TREZ0275006XXX000023 deschis la Trezoreria Pancota. In cazul in care aceasta se const.printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, instr.de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl.acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care la proc.de achizitie participa ofertanti din categoria intrepr.mici si mijlocii(facand dovada in acest sens prin prezentarea docum.prev.in Legea 346/2004)gar.de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.In cazul asociatiilor, toti asociatii trebuie sa faca dovada ca reprezinta o IMM, prin atasarea Form.4(Decl.priv.incadrarea in IMM).Aut.contr.are dreptul de a retine gar.de partic., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din sit.prev.la art. 87 din HG 925/2006 si in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia.Gar.pt.participare se returneaza in conf.cu art. 88 din HG 925/2006.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, aut.contr.va retine din cuantumul gar.de participare conf.art. 278/1, al.1 lit. a din OUG 34/2006, suma de 2.400 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conditiile prevazute de art. 89, 90 ale HG 925/2006 integral si reprezinta 8% din val.contractului.Daca partile convin gar.de buna executie se poate constitui si partial, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conf.art. 90 alin. 3 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se restituite de catre autoritatea contractanta in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contract, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Scrisoarea de garantie emisa de o societate bancara ori de o societate de asigurari trebuie sa prevada ca activarea garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUGnr. 34/2006 ? in original, formularul F.7;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? in original, formularul F.8;
- declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69/1 din OUG nr. 34/2006 ? in original formularul F.9; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Horga Florin Petrica -Presedintele Comisiei de evaluare 2. Damacus Ioan - Membru al Comisiei de evaluare 3. Prohaska Mihai - Membru al Comisiei de evaluare 4. Rafila Gheorghe -Membru al Comisiei de evaluare 5. Halmagean Rodica - Membru al Comisiei de evaluare6. Ples Gheorghe - Primarul Comunei Taut.Nota: In cazul unei asocieri dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69/1, 180 si 181din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata de fiecare asociatTertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69/1, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.Subcontractantii vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69/1, din OUG nr. 34/2006- declaratie privind calitatea de participant la procedura ? in original formularul F.10;In cazul unei asocieri declaratia va fi prezentata de fiecare asociat.In cazul subcontractarii declaratia va fi depusa si de catre subcontractant.- certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? in original formularulF.11;
-certificat ce atesta achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de ANAF ? in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat;
- certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele emis de Autoritatea Publica Locala, ? in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul persoanelor fizice/juridice straine se vor prezenta certificatele mai sus mentionate (daca in tara de origine se emite acest gen de inscrisuri), sau documente in echivalent traduse in limba romana de un traducator autorizat, sau o declaratie pe proprie raspundere referitoare la indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele aferente acestor categorii de datorii. In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat. Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse;
- certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.- in cazul unei asocieri se vor depune: declaratii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora ? in original formularul F.18.Ofertantul va prezenta acordul de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane; acordul de asociere in original sau copie legalizata formularul F.19;In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.In conditiile participarii la procedura de cerere de oferte in asociere se va depune imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire;imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului ? original F.20;Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.In cazul unei asocieri dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69/1, 180 si 181din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata de fiecare asociat.- in cazul subcontractarii se vor depune: declaratie pe proprie raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si specializarea acestora (daca este cazul) ? in original formularul F.16La incheierea contractului ofertantul va trebui sa prezinte acordul de subcontractare, in original sau copie legalizata din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare subcontractant (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane;acordul de subcontractare ? in original formularul F.17.In cazul in care acordurile de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea;Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna.Subcontractantii vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69/1, din OUG nr. 34/2006.- in cazul sustinerii economice si financiare asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini, conditiile prevazute la art. 11/1 din HG nr. 925/2006 modificata in sensul prezentarii acordului ferm de sustinere (formularul nr. 21 ? 22 si anexele) ? in forma autentica, raportat la natura sustinerii invocate.Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69/1, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 Certificat constatator emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor) care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata care face obiectul procedurii de achizitie publica si in care sa nu fie inscrise mentiuni cu privire la: falimente, contraventii, amenzi, abuz de incredere, fals si uz de fals, concurenta neloiala, abateri etc. ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul constatator din care sa rezulteindeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea laacest punct a codului CAEN autorizat. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata. Persoanele fizice/juridice straine trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana de un traducator autorizat si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minimala: valoarea minima impusa a cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)este de 480000 lei, fara TVA;In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea minimului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011, iar pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.In cazul unei asocieri, cerintele privind capacitatea economica si financiara, vor fi evaluate cumulativ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi evaluata cumulativ., - experientasimilaraIn cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi evaluata cumulativ., - declaratie privind personalului angajat si al cadrelor de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi evaluata cumulativ., declaratie privind utilaje, instalatii, echipamente tehnice;In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi evaluata cumulativ. Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001 (sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 16:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer