Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de depozitare, gestionare, manipulare si transport, in vederea derularii Planului anual european de furnizare ajutoare alimentare in beneficiul persoanelor cele mai defavorizate (P.E.A.D.) 2012?- judetul Ialomita.


Detaliu pentru invitatia numarul 335689
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETULIALOMITA
Numar invitatie: 335689/19.09.2012
Denumire contract: ?Servicii de depozitare, gestionare, manipulare si transport, in vederea derularii Planului anual european de furnizare ajutoarealimentare in beneficiul persoanelor cele mai defavorizate (P.E.A.D.) 2012?- judetul Ialomita.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETULIALOMITACod fiscal: 4231776, Adresa: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Telefon: 0243230200, Fax: 0243232100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Romania, cod postal: 920032, telefon: +40 243230200, fax: +40 243233000, persoana de contact: Centrul de Relatii cu Cetatenii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Romania, cod postal: 920032, telefon: +40 243230200, fax: +40 243233000, persoana de contact: Daniel Bereznicov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de depozitare, gestionare, manipulare si transport, in vederea derularii Planului anual european de furnizare ajutoarealimentare in beneficiul persoanelor cele mai defavorizate (P.E.A.D.) 2012?- judetul Ialomita.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de depozitare, gestionare, manipulare si transport, in vederea derularii Planului anual european de furnizare ajutoarealimentare in beneficiul persoanelor cele mai defavorizate (P.E.A.D.) 2012
II.1.6) CPV: 63121100-4 - Servicii de depozitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 966.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 1.500, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie potrivit prevederilor art.86, alin.(1) din Hotararea Guvernului nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.In cazul prezentarii unei scrisori de garantie bancara aceasta trebuie sa fie prezentata in original, conform formular nr.12, care trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; sa contina in mod clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire; sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. Ordinul de plata - in contul nr.RO 67TREZ3915006XXX000121 deschis la Trezoreria Slobozia.Ofertantii care fac dovada incadrarii in prevederile Legii nr.346/2004, cu modificarile ulterioare, beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de participare; se vor completa anexele 1 si 2 din Legea nr.346/2004, cu modificarile ulterioare. Nota: Ofertantului caruia C.N.S.C. ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art.278^ 1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv suma de 1.149, 66 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.87 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro se va face la cursul B.N.R. din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5(cinci) zile.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului, fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie: (potrivit prevederilor art.90, alin.(1), (2) si (3) din Hotararea Guvernului nr.925/2006, cu modificarile ulterioare)- Scrisoare de garantie bancara la o banca agreata de autoritatea contractanta ? formular nr.15Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul castigator pana la data semnarii contractului si reprezinta anexa la contract. Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor art.92 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul depunerii ofertei individuale /ofertei comune/ sustinerii/ subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Art.180. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.1.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile ulterioare, vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Art.181.2.1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.2.2.2 Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.2.3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Din certificatele solicitate la punctele 2.2. si 2.3, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice, care are competente in acest sens.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit. c) si lit. d) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr.3; Formularul va fi completat de catre ofertant/ ofertanti asociati;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform prevederi Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010) ? formular nr.5. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.4. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati/subcontractant/tert;Presedinte: Vasile Silvian CIUPERCA.Vicepresedinte: Ioan MARTIN, Vicepresedinte: Stefan MUSOIU.Director: Cezar Gheorghe VALCAN. Comisia de evaluare a ofertelor are urmatoarea componenta: Presedinte comisie de evaluare: BEREZNICOV Daniel. Membri: Mirela PREDA, Marinela NEACSU, Claudia STANCIU, Stefan DOBRIS. Membri de rezerva: Marius HRISTESCU, Claudiu PARAIPAN. Consilierii judeteni: Dumitru Otilia, Nica Viorel, Vasile Mitu, Herea Gheorghe, Popescu Nicolae, Petre Gheorghe, Sonchereche Laurentiu, Condrut Ileana, Serbanescu Virgil Marian, Berbecel Vasile, Maftei Gica, Nunu Ion, Vasilache Aurel, Popescu Ionut, Dumitru Doina Elena, Miclea Dan, Purice Gheorghe, Sitaru Nicolae, Nica Ion, Andriescu Adrian, Urloiu Zenica, Barcari Rodica Luminita, Mihaila Stefan, Stoica Stefan, Enescu Gheorghe, Galatchi Emil, Ionescu Ion. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul depunerii ofertei individuale /ofertei comune/ sustinerii/ subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1.Persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte: ? nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori? obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatulconstatator.? ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Persoane juridice /fizice straineOperatorul economic trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate in aceasta sectiune.NOTA: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ? completare Formular nr.6;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii generale privind capacitatea tehnica: operatorul economic trebuie sa completeze lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani - Formular nr.7, ce au avut ca obiect prestarea de servicii similare, care contine valori, perioade si locul livrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Resurse tehnice: -declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii ? Formular nr.8: Ofertantul sa aiba dotarile necesare pentru asigurarea descarcarii/incarcarii operative din/in mijloace de transport si manevrarea in interiorul depozitului: minim 1 motostivuitor, minim 2 echipamente pentru transport paleti., Resurse umane: -asigurarea cu personal de specialitate si calificare corespunzatoare indeplinirii contractului ? formular nr.9;Ofertantul trebuie sa dispuna de minim 2 persoane pentru manipulare ? manevrare manuala a produselor, 1 motostivuitorist autorizat;, Informatii privind subcontractantii: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? Formularul nr.10, Informatii privind asociereaSe va prezenta Formularul privind Acordul de Asociere, in cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer