Achizitie publica - Servicii de depozitare, gestionare, manipulare si transport a ajutoarelor alimentare destinate persoanelor defavorizate, in cadrul PEAD 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 334115
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334115/22.08.2012
Denumire contract: Servicii de depozitare, gestionare, manipulare si transport a ajutoarelor alimentare destinate persoanelor defavorizate, in cadrul PEAD 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARACod fiscal: 4374474, Adresa: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Deva, Telefon: 0254/213383, Fax: 0254/230030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Deva, Romania, cod postal: 330005, telefon: +40 254226200, fax: +40 254226200, persoana de contact: VIOREL ROTAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Deva,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de depozitare, gestionare, manipulare si transport a ajutoarelor alimentare destinate persoanelor defavorizate, in cadrul PEAD 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor de depozitare, gestionare, manipulare si transport, a ajutoarelor alimentare destinate persoanelor defavorizate din judetul Hunedoara, in cadrul planului anual european de distributie de ajutoare ? produse alimentare ? provenind din stocurile de interventie comunitare destinate persoanelor celor mai defavorizate din Romania, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 63121100-4 - Servicii de depozitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 483.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare: 2.700 lei.2. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire, adica zz/ll/aaaa (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).3. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, virament bancar confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO56TREZ3665006XXX000123 deschis la Trezoreria Deva, depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractanteIn cazul depunerii unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conf.cu art. 278^1 lit. a) din OUG 34/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila, in original si sa insoteasca oferta, sa faca referire la procedura organizata AC, sa contina in clar denumirea si adresa AC, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie, sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului, fara TVA.2. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 - Completare formular1.2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formular.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Completare formular.Lista cu persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte-Mircea Ioan Molot, Dan Stoian- Administrator public, Dana Dan- Secretar al judetului, Daniela Salasan - Director executiv, Amelia Cont - Arhitect sef, Cornel Pricajan - sef serviciu, Gabriela Bindea - sef serviciu, Viorel Rotar - sef serviciu, Mariana Birsoan - sef serviciu, Marius Muntean -sef serviciu, Mihaela Stefan - sef serviciu, Antonela Stan - sef serviciu. Vicepresedinti, Consilieri judeteni, a se vizualiza site-ul www.cjhunedoara.ro.5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul.5.1. Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.5.2. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. 1. Pentru persoane juridice /fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunre a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.2. Pentru persoane juridice /fizice straine - Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei ddepunerii ofertelor.- Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscal competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniLista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate, Experienta similaraSe va prezenta obligatoriu dovada executarii unui contract similar (servicii depozitare si transport produse alimentare) cu obiectul prezentului contract.Se vor prezenta ?copii dupa informatiile relevante din contract (denumire contract, parti contract, valoare contract, durata contract), Procesul verbal de receptie cantitativa si calitativa, recomandare din partea beneficiarului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii, prin prezentarea unor documente justificative (facturi, acte de proprietate, documente de inchiriere, etc.) ca detine minim urmatoarele: - autovehicule de transport produse cu o capacitate cuprinsa intre 2 t si 20 t- min.1 motostivuitor cu deservent- min. 1 carucior pentru transport paleti, Licenta pentru transport rutier de marfuri, valabila la data depunerii ofertelor, in copie., Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijloacele de transport ale produselor alimentare de origine nonanimala, in termen de valabilitate, in copie certificata ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, Detinerea unui spatiu de depozitare in municipiul Deva sau la o distanta de cel mult 10 km de municipiul Deva, avand o capacitate de depozitare de 100-300 t produse alimentare.In depozit se vor depozita strict doar produsele alimentare ce fac obiectul PEAD 2012., Autorizatie de functionare pentru spatiul de depozitare pus la dispozitie pentru depozitarea produselor alimentare, valabila la data depunerii ofertelor, in copie., Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei aniDeclaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere, in original semnate si datate., Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca dispune de: a) min. 2 persoane pentru manipulare-manevrareb) min. 1 gestionar (primitor-distribuitor) produsePentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut-angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat;, Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de servicii care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Lista cu subcontractantii si specializarea acestora, Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei, Tert sustinator/daca este cazulSe va prezenta: - Formularul ? Angajament privind sustinerea economica si financiara /tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici- Formularul - Declaratie Tert sustinator economic si financiar /tehnic si profesional.-Formular - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese).Persoanele care asigura sustinerea economica si financiara /tehnica si profesionala, nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). ISO 9001 sau echivalent pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul proceduriiCertificatul se va afla in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 14:36