Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de depozitare, gestionare si manipulare, transport a produselor alimentare in cadrul PEAD


Detaliu pentru invitatia numarul 307130
Autoritate contractanta
JUDETUL HARGHITA
Cod de identificare fiscala: 4245763
Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc
Telefon: 0266-207720
Fax: 0266-207725
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de depozitare, gestionare si manipulare, transport a produselor alimentare in cadrul PEAD
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 63120000-6 - Servicii de depozitare si de antrepozitare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de depozitare, gestionare si manipulare, transport la toate primariile din judetul Harghita a produselor alimentare, destinate ca ajutoare pentru persoanele defavorizate, in cadrul PEAD
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 29.07.2011 12:30
Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Consiliului Judetean Harghita, P-ta. Libertatii nr.5, camera 23 (registratura)
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2011 15:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Harghita, Miercurea Ciuc, P-ta. Libertatii nr.5, camera 326
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 326, 250 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Se solicita: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Certificatului constatator emis de Oficiul registrului comertului; Informatii generale? - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, în domeniul de activitate aferent obiectului contractului; Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate în ultimii 3 ani; Prezentarea cel putin a 1 (unui) document constatator privind îndeplinirea contractului, eliberat de o autoritate contractanta pentru servicii similare ca valoare si complexitate; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.
Prin descarcare de pe SEAP. Garantia de participare 3.200lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer