Achizitie publica - Servicii de deratizare, dezinfectie, dezinsectie - E.C. Berbesti
Detaliu pentru invitatia numarul 329932
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329932/20.06.2012
Denumire contract: Servicii de deratizare, dezinfectie, dezinsectie - E.C. Berbesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR.1, BERBESTI, JUD.VALCEA, BERBESTI, Romania, cod postal: 247030, telefon: +40 374173097/+40 720666350, fax: +40 250869338/+40 250869323, persoana de contact: DEPARTAMENT ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Berbesti, Exploatarea Miniera de Cariere Berbesti, Departament Achizitii Publice, Sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de deratizare, dezinfectie, dezinsectie - E.C. Berbesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa servicii de dezinsectie, deratizare, dezinfectie in scopul eliminarii sau prevenirii aparitiei unor focare de infectie, a unor epidemii, boli infectioase, daune materiale ca urmare a proliferarii in sediile unitatilor miniere, depozite cantine, a insectelor (tantari, muste, gandaci de bucatarie, plosnite, purici, furnici, capuse etc), rozatoarelor (soareci si/sau sobolani), bacteriilor, germenilor microbieni specifici anumitor boli etc.
II.1.6) CPV: 90923000-3 - Servicii de deratizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 100 lei, iar perioada de valabilitate a acesteia este de 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertei .Garantia de participare este irevocabila si se va constitui in lei, astfel : a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atribuire ?formular nr. 11 ; b) Prin virament bancar in contul autoritatii contractante, RO31RZBR0000012479370 deschis la Raiffeisen Bank.c) Aut. contractanta este de acord si cu constituirea gar. de participare prin depunere la casieria unitatiia unei sume in numerar, aunui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirm. de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de participare vor fi respinse si returnateconf.art.33, alin.3 lit.b din HG925/2006. Dovada constit. gar. de particip. se va atasa pe plic, alaturi de scrisoarea de inaintare, originalul fiind inclus in plic sau putand fi prezentat de catre repr. imputerniciti ai op. ec. la desch. sedintei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 6% din valoarea contractului , fara TVA.Pentru IMM-uri, se aplica Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intrprinderilor mici si mijlocii ; daca oferta este prezentata de catre o asociatie cu lider desemnat, aceasta asociatie va beneficia de facilitatile asigurate IMM-urilor numai in cazul in care toti membrii asociatiei sunt IMM-uri . Garantia de buna executie se poate constitui : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc.de asigurari, care devine anexa la contract ? formular nr.19 ; Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale( art.90, alin 3 din HG925/2006 actualizata prin HG1045/2011) sau prin depunere la casierie a unor sume in numerar .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art..180 din OUG 34/2006 ? formular nr.12A.2.Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 ?formular model 12B.3.Declaratie pe propria raspundere privind neinvadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006- Formular model.Persoanele din cadrul autoritatii contractante, cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire: CumpanasoiuMilorad-director, Murgu Grigore-ct.sef, Ursarescu Ovidiu-sef dep.achizitii, Busi Ovidiu-responsabil procedura, Moldoveanu Felix-jurist, Baros Dumitru-sef dep.RUA, Balana Vintila-comp.ADCSU.4.Certificat de participare cu oferta independentaconform ordinului nr.314 din 12.10.2010 emis de ANRMAP.Operatorul economic ofertant va completa certificatul de participare la procedura de atribuire cu oferta independenta , conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ?formular model 2B.5.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.Toate informatiile prezentate in oferta, vor fi confirmate de conducatorul(directorul, administratorul)operatorului economic ofertant, prin semnarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura de achizitie-formular model nr.12C. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu maxim 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie)din care sa rezulte obiectul de activitate care poate fi depus in oricare dintre formele : original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?semnata si stampilata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC . In etapa evaluarii ofertelor, pentru ofertantul clasat pe primul locse va solicita , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original/copie legalizata, daca acesta a prezentat respectivul document in copie.2.Document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiSe vor prezenta in oricare din formele : original, /copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea-conform cu originalul, ,Autorizare sanitar veterinara, eliberata de AUTORITATEA NATIONALA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ? DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Informatii privind experienta similara.a) Se solicitaprezentarea unei liste cuprincipalele servicii prestate in ultimii trei ani(anii 2009, 2010, 2011 ), raportate la data lim.de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati. b)Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptiecare sa confirme prestarea de servicii in valoare de minim 5000 lei.Pt. echivalenta leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE., Cerinta nr.2-Recomandare pentru prestarea de servicii similare cu celeofertate, semnata de directorii beneficiarilor acestor servicii. Recomandarea va preciza cel putin urmatoarele aspecte : modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului ; neconformitati aparute pe parcursul derularii contractului sau in perioada de garantie tehnica care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari ; cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului ; receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Cerinta nr.3-Resurse umane.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabilepentru indeplinirea contractului., Cerinta nr.4-Resurse tehnice.Informatii referitoare la utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr.5-Informatii privind subcontractantii(daca e cazul) Cerinta nr.1-Informatii privind standardede asigurare a calitatii. Se va prezenta dovadacertificarii sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent sau documente care sa ateste ca certificarea este in derulare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau se poate solicita de la E.M.C. Berbesti - Departament Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 11:26