Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de deratizare, dezinfectie, dezinsectie


Detaliu pentru invitatia numarul 357432
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 357432/11.02.2014
Denumire contract: Servicii de deratizare, dezinfectie, dezinsectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ST CRAIOVA, str. Brestie, nr.5, Craiova, Romania, cod postal: 200581, telefon: +40 0251307136, fax: +40 215307108, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ST CRAIOVA, str. Brestie, nr.5, Craiova, Romania, cod postal: 200581
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de deratizare, dezinfectie, dezinsectie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de deratizare, dezinfectie, dezinsectie in locatiile ST Craiova in conformitate cu solicitarile din Caietul de Sarcini
II.1.6) CPV: 90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
400 lei ;a) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :60 zile de la data limita de depunere a ofertelorb) Modul de constituire : - prin virament bancar Cont: RO21RNCB 0134 0416 5271 0001, sau-prin instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurare, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta la punctele a) si b) de mai sus, in original : in limba romana sau, in limba in care a fost emis, insotit de traducere legalizata in limba romana, si care trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate.- prin depunerea la sediul autoritatii contractante: a unui ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor-prin numerar la casieria autoritatii contractante.c) Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zileIn cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM, in conformitate cu Legea 346/2004 cu modificarile in vigoare la data prezenta
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara T.V.A.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.89 alin.2 din HG nr.925/2006-in oricare din formele de la art.90 alin1-3.Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: .Neincadrarea operatorului economicin prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind eligibilitatea (FormularB0)2.Neincadrarea operatorului economicin prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular B1.1)3.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - Formular tip emis de autoritatile competente;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului - Formular tip emis de autoritatile competenteDin Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11alin.4 din HG nr.925/20064. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin Presedinte ANRMAP nr.314/2010(Formular B1.3), 5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile uleterioare (FormularB1.2), care se va prezenta atat de subcontractant , cat si de tertul sustinator(daca este cazul)Persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul ST Craiova-Ion Merfu- Director-Paul Dadulescu - Director Tehnic-Ioan Florescu-Director Economic-Nicusor Bulubasa -Sef Serv.Patrimoniu Administrativ-Doru Dumitru Raditoiu-SCMSSM-Paul Barbu-Serv. Patrimoniu Administrativ-Mirela Mateescu-Oficiul Juridic-Jeana Croitoru-responsabil achizitie-Roxana Ionescu-Serv Comercial Inregistrare laOficiul Registrului ComertuluiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul), din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii( daca exista)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati. ( Formular F 7 din Formulare)-fiecare asociat va prezenta propriul dosar cuprinzand documentele de calificare solicitate la pct.III.2.-indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si profesionala (pct.III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului ., Partea/partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o/le subcontracteze, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Resursele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Declaratie pe proprie raspundere Formular B.7 si anexa, Lista principalelor servicii similare prestatein ultimii3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Declaratie ( Formular B5 si anexa)Decalaratia va fi insotita de Certificate/Documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar(minim1) In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic Standard de asigurare al sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001:2005 sau similar., Certificarea sistemului de management al calitatii Certificat.ISO 9001 :2008 sau similar-copiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2014 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2014 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer