Achizitie publica - Servicii de deratizare in sediile si statiile ST Bacau
Detaliu pentru invitatia numarul 334796
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334796/04.09.2012
Denumire contract: Servicii de deratizare in sediile si statiile ST Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Oituz, nr.41, Bacau, Romania, cod postal: 600266, telefon: +40 234207120, fax: +40 234517456, persoana de contact: Secretariat S.T.Bacau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz, nr.41, sala Gheorghe Stoica, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de deratizare in sediile si statiile ST Bacau
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare servicii de deratizare in vederea eliminarii rozatoarelor, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 90923000-3 - Servicii de deratizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 400 lei, fara TVA (50% pt. IMM), valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Se poate constitui in urmatoarele moduri: 1. printr-un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara (Formular 14) ori de o societate de asigurari, documente care se prezinta in original;2. prin virament bancar, efectuat pana cel tarziu la data depunerii ofertelor, in contul Sucursalei de Transport Bacau RO05 RNCB 0026 0308 9979 0001 deschis la BCR Bacau, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;3. prin numerar depus la caseria Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz, nr.41, Bacau.In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM pentru a beneficia de prevederile Legii 346/14.07.2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului, fara TVA (50% pt. IMM), exprimata in lei, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 15) ori de o societate de asigurari (documente care se prezinta in original), prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor HG 1045/2011 sau prin numerar, depus la caseria Sucursalei de Transport Bacau.In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii 346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea operatorului economic in prevederile art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Document solicitat - Formular 2 ?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic?, insotit de urmatoarele documente: 1. Formular 23 ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta?, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010;Nota: Fiecare ofertant sau asociat are obligatia de a prezenta Formularul 23.2. Formular 27 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006?;
-Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director Sucursala-Stefan Tibuliac, Director tehnic Sucursala-Vasile Dragusanu, Director economic Sucursala-Ana Gotcu, Oficiul Juridic-Cristinel Lungu, Serviciul C.M.S.S.M.-Cristinel Serban, Serviciul Buget, Finante, Contabilitate-Delia Ciuhat, Serviciul Patrimoniu-Administrativ-Andrei Moga, Sanda Petrescu, Serviciul Comercial-Maria Draghia, Lacramioara Uricaru, Maricica Bucsa, Lidia Malaia, -Indiferent de forma de participare la procedura de achizitie publica (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator), operatorii economici au obligatia de a prezenta Formularul 27.3. Documente care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul operatorului economic. Se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? urmatoarele :3.a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general);3.b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata.Precizari: a.In cazul unei asocieri Formularul 2 trebuie prezentat de toti membrii asocierii.b.Situatiile prevazute la pct. A si B, lit. a, c si d, din Formularul 2 se solicita a fi indeplinite si de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori, daca este cazul.c.Formularul 2 nu va fi prezentat de subcontractant/subcontractanti.d.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la pct. B din Formular 2.e.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.f.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr.1-Pentru persoane fizice/juridice romane, document din care sa rezulte obiectul de activitate.Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate. In cazul in care prestarea prezentului serviciu, nu este activitate principala, operatorul economic are obligatia de a sublinia codul activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea.Nota: -se permite prezentarea documentului in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc (in cazul in care certificatul constatator a fost depus initial in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) sa prezinte, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata;
-in cazul unei asocieri documentul trebuie prezentat de toti membrii asocierii;
-nu se solicita prezentarea documentului, in favoarea operatorului economic, de catre eventualii subcontractanti si de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.Cerinta nr. 2-Pentru persoane fizice/juridice straine, documente din care sa rezulte inregistrarea si obiectul de activitate.Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 3-Autorizatie sanitar-veterinara, emisa de Directia Sanitar-Veterinara si Pentru Siguranta Alimentelor judeteana, valabila la data limita de depunere a ofertelor, in baza careia este permisa desfasurarea activitatii unitatilor si a mijloacelor de transport de scurta durata, supuse controlului sanitar ? veterinar, conform Ordin 16/2010 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind procedura de inregistrare/autorizare sanitar-veterinara a unitatilor/centrelor de colectare/exploatatiilor de origine si a mijloacelor de transport din domeniul sanatatii si al bunastarii animalelor, a unitatilor implicate in depozitarea si neutralizarea subproduselor de origine animala care nu sunt destinate consumului uman si a produselor procesate, cu completarile si modificarile ulterioare, emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor.Nota: -documentul se prezinta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-indiferent de forma de participare la procedura de achizitie publica (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator), operatorii economici au obligatia de a prezenta autorizatia sanitar veterinara.Cerinta nr. 4-Aviz eliberat de Comisia Nationala pentru Produse Biocide, pentru fiecare produs ce se va utiliza la prestarea serviciului, conform Ordin 10/2010 privind aprobarea procedurii de avizare a produselor biocide care sunt plasate de piata pe teritoriul Romaniei, emis de Ministerul Sanatatii.Nota: -documentul se prezinta in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-indiferent de forma de participare la procedura de achizitie publica (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator), operatorii economici au obligatia de a prezenta avizele solicitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii prestate, in ultimii 3 ani, continand un numar de maxim 2 contracte de prestari servicii.Nota : Cerinta se demonstreaza prin prezentarea de copii certificate ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic, dupa contractele sau partile din contractele de prestari invocate, insotite de recomandarea sau certificatul constatator emis conform art. 97^1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sau orice documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar referitoare la contractele similare invocate, privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la dotarea tehnica de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate: 1.pers. cu studii medii sau superioare in domeniul agricol sau biologic sau biochimic sau silvic sau pers care este certificat/specializat ca agent DDD (dezinfectie, dezinsectie si deratizare), cf.Ordin 1.832/2011 (*actualizat*);2.electrician autorizat grupa III NPM, in conformitate cu Legea 319/2006, actualizata.Nota : Pt. pers. de la pct.1 cerinta se probeaza cu copii certificate ?conform cu originalul?, dupa diploma de studii sau alte documente doveditoare care atesta pregatirea profesionala si calificarea/atestarea sau experienta similara prin participarea intr-un contract similar.Pt. pers. de la pct.2 cerinta se probeaza cu copie certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic dupa talonul de autorizare (fata-verso), valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se prezinta formularul 12, dupa caz Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau echivalent ? copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic, dupa documente emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate.Nota : in cazul unei asocieri fiecare operator economic va depune aceste documente., Cerinta nr. 2Certificat ISO 14001 sau echivalent ? copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic, dupa documente emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 14001 sau echivalent, in termen de valabilitate.Nota : in cazul unei asocieri fiecare operator economic va depune aceste documente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau la solicitare- autoritatea contractanta o poate transmite prin fax, e-mail, posta, curierat.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 11:10