Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 1928 | 19386 | 19398 | 19430 | 19439 | 19516 | 19628 | 19632 | 19756 | 2 ind s.r.l. +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de deratizare si dezinsectie


Detaliu pentru invitatia numarul 122772
Autoritate contractanta
COLTERM SA TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: R16063013
Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara
Telefon: 0256308350
Fax: 0256430631
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de deratizare si dezinsectie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74721000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de deratizare si dezinsectie la obiectivele SC COLTERM SA - productie
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 12.03.2008 10:58
Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: RegistraturaSC COLTERM SA Timisoaradin str Episcop Joseph Lonovici nr. 4
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SC COLTERM SA Timisoara str.Episcip J.Lonovici nr.4 ( parter sala de instructaj)
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind: eligibilit, calitat de participant la proc, neîncadrarea în prevederile art. 181 si prezent certif atestare fisc plata impoz taxe, Certificat constatator, Certificat de inregistrare/altele, cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 anisa fie mai mare sau cel putin egala cu300.000lei , ultimul bilant avizat, Lista princip prestari de servicii în ultimii 3ani si cerinte minime conf DA, Recomandare, informatii privind, asigurarea cu personal de specialitate si cerinte minime conf DA, Informatii referitoare la utilinst echip tehnice si cerinte minime conf DA, Declaratie ref la efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Avizul Min Sanatatii pt substantele folosite, Licenta emisa de A.N.R.S.C. conf HG 725/2007, Lista cu subcontractantii, certif managem mediu conf SR EN ISO 14001:2005 sau echiv, certif managem calitatii conf SR EN ISO 9001:2001 sau echiv
DA de la B Achizitii in max 4 zile de la solicit la fax 0256430631 Plata la casierie ora 8-10;13-15 prin op ec sau firma curier imputer de op ec Val 7, 6 lei
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: A fost depusa o singura oferta care a fost declarata inacceptabila, conform art 36 aliniat (1) litera e) din HG 925/2006; pretul inclus in propunerea financiara depaseste valoarea fondurilorcare pot fi disponibilizate pentru indeplinirea contractului
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer