Achizitie publica - Servicii de deratizare si dezinsectie din cadru SH Buzau
Detaliu pentru invitatia numarul 329784
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329784/18.06.2012
Denumire contract: Servicii de deratizare si dezinsectie din cadru SH Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213074629, Fax: 0213032572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dorin Pavel nr.1, Buzau, Romania, cod postal: 120290, telefon: +40 238406462, fax: +40 238414847, persoana de contact: Sucursala Hidrocentrale Buzau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu Sucursalei Hidrocentrale Buzaudin str.Dorin Pavel nr.1 Buzau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de deratizare si dezinsectie din cadru SH Buzau
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta prestarea serviciului de deratizare si dezinsectie din cadrul SH Buzau
II.1.6) CPV: 90923000-3 - Servicii de deratizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 41, 120.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garantie: 800, 00 leiNOTA: Ofertantii IMM vor depune pana la sedinta de deschidere a ofertelor declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al IMM, respectand modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004 pentru a beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare conform art. 16, alin.2 din Legea nr.346/2004.2) Forme de constituire acceptate conform art.86 din HG nr.925/2006: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari;
- virament bancar in contul: RO02 RNCB 0096 0314 0575 0001, deschis la BCR ? Sucursala Buzau.In cazul constituirii garantiei de participare prin instrument de garantare emis de catre o societate de asigurare, se va prezenta setul de conditii contractuale, in copie legalizata, din care trebuie sa rezulte ca asiguratorul va plati autoritatii contractante contravaloarea garantiei de participare in cazurile prevazute expres de art. 87 din HG nr.925/2006 precum si in situatia prevazuta de art.278^1, alin.1 din OUG nr.34/2006.Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania si se vor intocmi conformFormular nr.15.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art.86, alin.2 din HG nr.925/2006.3) Valabilitatea garantiei: cel putin 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din HG nr.925/2006.Garantia de participare se retine: - in oricare din situatiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 ofertantul pierzand suma constituita- in situatia prevazuta de art.278^1, alin.1 din OUG nr.34/2006 retinandu-se ofertantului suma de 411, 20leiATENTIE! Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare, in cuantumul si in una din formele acceptate, la sedinta de deschidere a ofertelor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila
Garantie de buna executie
1) Cuantumul garantiei este de 5% din pretul contractului, exclusiv TVA.2) Modalitati de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare va fi valabil pe perioada de derulare a contractului si va fi prezentat in original in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului.Se va utiliza Formular nr.16/tipizat echivalent folosit de banca, saub) Retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, prestatorul avand obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia; suma initiala depusa de catre contractant fiind de 0.5% din valoarea contractului, contul respectiv urmand a fi alimentat lunar de achizitor, sauc)Depunere la caseria autoritatii contractante a unor sume in numerar
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind situatia personala a operatorului economicNota: a) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare sau, dupa caz, resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara sau sustinerea tehnica si profesionala trebuie sa prezinte declaratia privind situatia sa personala.b) In cazul depunerii de oferta comuna se va prezenta acordul de asociere. Fiecare asociat trebuie sa prezinte declaratia privind situatia sa personala.c) In cazul depunerii de oferta comuna sustinuta de un tert se vor depune declaratii privind situatia personala atat de catre asociati cat si de catre tertii care asigura sustinerea.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular nr.3? in original.2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Atentie!Ofertantul / Ofertantul asociat /Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr.34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.NOTA: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Nicolae VLADUT ? Director Sucursala Hidrocentrale BuzauViorel PREFAC ? Director Adjunct TehnicFlorin SARPE ? Director Adjunct Economic si ComercialViorel SANDU ? Director Adjunct Marketing.Vicentiu FLORESCU ? Compartiment juridicMagdalena VLADUT ? Sef Serviciu ContracteDan RINCIOG ? Serviciu ContracteAurora PASCU ? Compartiment AdministrativDeclaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular nr.4? in original.3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular nr.5? in original.4) Certificate constatatoare fiscale prin care sa se dovedeasca indeplinirea de catre ofertant a obligatiilor fiscale la bugetul general consolidat, inclusiv bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Atentie! ? Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi exclusi din procedura.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contribuaiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota: In cazul depunerii de oferta comuna, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerinta minima de calificare susmentionata.Certificate de atestare fiscaleconform Formulare tip eliberate de autoritati competente - in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1) Pentru persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor ? original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc in urma finalizarii evaluarii ofertelor a depus certificatul constatator in copie semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita ofertantului depunerea certificatului in original sau copie legalizata inainte de stabilirea castigatorului.Cerinta minima de calificare: obiectul contractului de achizitie publica atribuit prin prezenta procedura trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Nota: In cazul depunerii de oferta comuna fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerinta minima de calificare pentru partea din contract pe care o realizeaza.2) Pentru persoane juridice/fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic are sediul social insotite de traducere autorizata - original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Experienta similara: Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii trei ani? de catre ofertant continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? original. Lista va fi insotita obligatoriu de recomandari din partea beneficiarilor privind prestarea serviciilor din lista precum si de fise de experienta similara completate si semnate de ofertant conform Formular nr.7 pentru contractele principale din lista.Nota: Perioada de trei ani pentru care se solicita lista serviciilor similare prestate se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta minima de calificare: in cadrul listei se va prezenta cel putin un contract avand ca obiect prestarea serviciului de deratizare si dezinsectie., 2) Informatii referitoare la asigurarea cu personal de specialitate precum si persoanele responsabile direct pentru indeplinirea contractului: ?Declaratie privind informatiile referitoare la asigurarea cu personal de specialitate precum si persoanele responsabile direct pentru indeplinirea contractului? la care se anexeaza CV-uri si diplome/certificate prin care se atesta specializarea acestora in domeniu aferent obiectului contractului, 3) Informatii privind dotarea tehnica: ?Declaratie referitoare la dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului?, 4)Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care ofertantul intentioneaza sasubcontracteze se solicita prezentarea informatiilor privind subcontractantii, specializarile acestora si informatii privind partea din contract care face obiectul subcontractarii., 5) Informatii privind asocierea 1) Certificarea implementarii standardului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalentSe solicita prezentarea de certificate, emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta faptul ca ofertantul, respecta standardul de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent .Certificatele trebuie sa cuprinda termenul de valabilitate si sa fie valabile la momentul deschiderii ofertelor.In cazul in care ofertantul nu detine un astfel de certificat de calitate, se vor accepta probe/dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online de la sectiunea , ,Documentatie si clarificari'' a prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 09:59