Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de deratizare si dezinsectie in statiile si sediul ST Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 345490
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 345490/18.04.2013
Denumire contract: Servicii de deratizare si dezinsectie in statiile si sediul ST Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Memorandumului nr. 27, etaj IV, cam 401, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400114, telefon: +40 246405589, fax: +40 264405500, persoana de contact: Cosmin GEODESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Memorandumului nr. 27, etaj IV, cam 404, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400114,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de deratizare si dezinsectie in statiile si sediul ST Cluj
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de deratizare si dezinsectie in statiile si sediul ST Cluj conform solicitarilor din Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 90923000-3 - Servicii de deratizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 433 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
60 lei.Ofertantul are obligatia de a prezenta Garantia de participare la licitatie. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Modul de prezentare al Garantiei de participare la licitatie este : -- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (SGB) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-- depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta (Contul: RO09 RNCB 0106 0265 8437 0001 BCR Cluj)-- in numerar la casieria autoritatii contractanteEchivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In cazul in careoperatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovada constituirii garantiei de participare cu documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM.Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare poate fi retinuta in urmatoarele situatii: - oferta a fost retrasa in perioada de valabilitate;
- oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. - oferta este declarata castigatoare si nu este constituita garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 7% din valoarea contractului de servicii fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: Se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin(1-3) din H.G. nr. 925/2006 si prevederile H.G. nr. 1045/2011.In cazul decalarii termenului de prestare prin act aditional se va urmari si prelungirea perioadei initiale de valabilitate a garantiei de buna executie.Daca prin acte aditionale ulterioare, se majoreaza valoarea contractului se va majora corespunzator si valoarea garantiei de buna executie, astfel incat la finalizarea contractului , aceasta sa reprezinte procentul de 7 % din pretul platit fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?formular anexat.2. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gasestein nici o situatie din cele precizate la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 -formular anexat3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare: Se solicita: Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gasestein situatiile prevazute la art.691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 completare formular anexat.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire sunt: Director Sucursala: Claudia AnastaseDirector Tehnic Sucursala: Ciprian Bud in calitate de inlocuitor al directorului de sucursalaDirector Economic Sucursala: Leontina MagdasAlte persoane care semneaza documente in legatura cu procedura de atribuire: Cosmin Geodescu, Lucian Bondor, Mioara Vaida, Romulus Matei, Gheorghe Augustini, Bianca Terebes, Mariana Haiduc, Gabriela Flueras, Calin Groza, Codruta Hantig, Angela Brad, Florin Catuna, Calin Cionca.4. Certificate privind taxele si impozitele: 4.a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor sitaxelor catre bugetul local? formular tip emis de autoritatile competente.4.b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului -formular tip emis de autoritatile competente.Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010: formular anexat6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: formular anexat7. Fisa informatii generale: formular anexat. Persoane juridice/fizice romane - Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Informatii privind asociati (daca exista), Informatii privind subcontractanti (daca exista)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer