Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de deratizare si dezinsectie la Sucursala de Transport Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 328658
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 328658/05.06.2012
Denumire contract: Servicii de deratizare si dezinsectie la Sucursala de Transport Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL Alexandru Lapusnenanu, nr. 195A, bl. LAV1, parter, Constanta, Romania, cod postal: 900472, telefon: +40 241607579, fax: +40 241607552, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL Alexandru Lapusnenanu, nr. 195A, bl. LAV1, parter, Constanta, Romania, cod postal: 900472, telefon: +40 241607579, fax: +40 241607552, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de deratizare si dezinsectie la Sucursala de Transport Constanta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de deratizare si dezinsectie instatiile electrice si sediile apartinad Sucursalei de Transport Constanta
II.1.6) CPV: 90923000-3 - Servicii de deratizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.290, 00 lei (50% pt. IMM)a) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile (de la termenul limita de depunere a ofertelor)b) Modul de constituire: - prin OP sau fila CEC (Cod IBAN: RO54 BUCU 4115 9277 2511 RO01 Alpha Bank Constanta), prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau numerar la casierie.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada obligatoriu daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. (Formular F4)Ofertele depuse fara constituirea garantiei de participare, sau a caror garantie nu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata, sau ofertele care nu sunt insotite de dovada, in original, a constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate ofertantului daca este prezent la sedinta de deschidere sau prin posta, daca ofertantul nu este prezent la sedinta de deschidere.c) Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In conformitate cu art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, se va retine din garantia de participare 1% din valoarea estimata, respectiv 1.150, 00 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Valabilit. GBE tb. sa fie > cu 14 zile fata de durata ctr. Mod de constituire a GBE: 1-instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. banc. sau de o soc. de asig., care devine anexa la contract.2-retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi. Prestatorul are oblig. sa deschida, la Trezorerie, un cont de disponibil, la dispozitia achizit., in care va depune o suma initiala de 0, 5% din pretul ctr si de a depune dovada la achizit. Pe parcursul indeplinirii ctr, achizit. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite prestat. pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Achizit. va instiinta prestatorul de varsamantul efectuat precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea prestat.Optiunea pentru una din cele doua variante de depunere a GBE va fi precizata clar in formularul privind caluzele contractuale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - In sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertanii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa (Formular F 5)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (Formular F 6); Nota: persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director - Teodor Stoenescu, Director tehnic - Marian Vaju, in calitate de inlocuitor al directorului, Director economic ? Bejan Octaviana, Sef Serviciul Buget Fiante Contabilitate - Vaju Valentina, in calitate de inlocuitor al directorului economicDeclaratie privind eligibilitatea - Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa(Formular F 7)Declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (Formular F 8)a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local;b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului;Din certificatele de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa rezulte ca operatorul economicnu prezinta obligatii exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor. Certificatele se vor prezentain original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul. Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC - Inregistrare laOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale Formular tip - eliberat cu max. 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conforma cu originalul?. In cazul in care acest document se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.Autorizatie sanitar veterinara pentru servicii de deratizare, dezinsectie, in conformitate cu: a) prevederile O.G. nr. 42/2004 privind organizarea activitatii sanitar-veterinare si pentru siguranta alimentelor aprobata prin Legea nr. 215/2004 pentru aprobarea OG nr. 42/2004 privind organizarea activitatii veterinare;b) prevederile Ordinului Autoritatii Nationale Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor nr. 16/2010 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind procedura de inregistrare/autorizare sanitar-veterinara a unitatilor/centrelor de colectare/exploatatiilor de origine si a mijloacelor de transport din domeniul sanatatii si al bunastarii animalelor, a unitatilor implicate in depozitarea si neutralizarea subproduselor de origine animala care nu sunt destinate consumului uman si a produselor procesate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu lista principalelor servicii similare - operatorul economic va prezenta lista principalelor servicii similare prestatein ultimii3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat, Declaratie privind partea/partile din contract care eventual, se intentioneaza sa se subcontracteze, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati; Certificat de atestare ISO-9001 sau echivalent, Certificat de atestare ISO-14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer