Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de deszapezire a cailor rutiere, pietonale si ale platformelor de circulatie, din porturile Constanta Nord, Constanta Sud, Midia si Mangalia


Detaliu pentru invitatia numarul 355667
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Numar invitatie: 355667/13.11.2013
Denumire contract: Servicii de deszapezire a cailor rutiere, pietonale si ale platformelor de circulatie, din porturile Constanta Nord, Constanta Sud, Midia si Mangalia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTACod fiscal: 11062831, Adresa: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta, Telefon: 0241-611540, Fax: 0241/619512
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Incinta Port ? Gara Maritima, Constanta, Romania, cod postal: 900900, telefon: +40 241611540, persoana de contact: REGISTRATURA -cam.217
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Incinta Port ? Gara Maritima, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de deszapezire a cailor rutiere, pietonale si ale platformelor de circulatie, din porturile Constanta Nord, Constanta Sud, Midia si Mangalia
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile de deszapezire din Porturile Constanta Nord (Lot 1), Constanta Sud (Lot 2) , Midia (Lot 3) si Mangalia (Lot 4) constau in: Deszapezit manual stradal si trotuare, inclusiv parcarile de resedinta, pasaje pietonale si scari; (fara Lot 3 si 4); Deszapezit mecanizat cu utilaje specifice; Imprastiat mecanizatmateriale antiderapante cu utilaje specifice pe caile rutiere, pentru combaterea poleiului;Imprastiat manual materiale antiderapante in zonele de acces in cladiri si magazii, pasaje pietonale si scari; (fara Lot 3 si 4); Incarcat, transportat si depozitat zapada in locurile special amenajate indicate de achizitor; Stationare tehnologica (asteptare).
II.1.6) CPV: 90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.000 lei/lot1; 2.400 lei/lot2; 1.000 lei/lot3; 200lei/lot4; sau echivalentul in lei/ alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: minim 45 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art. 86 alin (1) din HG 925/2006, respectiv virament bancar sau se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar (ordin de plata) in contul autoritatii contractante, confirmat de banca, se vor utiliza urmatoarele conturi: RO83BRDE140SV06373001400 deschis la BRD Constanta; RO92BACX0000000630009005 deschis la Unicredit Tiriac Bank Sucursala Constanta;Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata mai sus (in cazul in care aceasta se constituie printr-un instrument de garantare sau prin virament bancar) atrage dupa sine respingerea ofertei conform prevederilor art. 33 alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul din garantia de participare pe care autoritatea contractanta o va retine contestatorului in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conformitate cu prevederile art.2781 lit. a este de 1% din valoarea estimata a contractului numai pentru lotul 1 . Pentru lotul 2, lotul 3 si lotul 4, avand in vedere valoarea estimata, nu se aplica prevederile art. 278(1.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara T.V.A.b)Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania, sau dupa caz de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau de o societate de asigurari. b) Deschiderea, la Trezoreria Statului sau la o banca agreata de catre achizitor, a unui cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis este de minim 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont de disponibil prin retinerii succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite (5% din valoarea in lei fara TVA a contractului). c) achitarea sumei reprezentand garantia de buna executie a contractului, la casierie achizitorului sau prin virament bancar in contul achizitorului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru a demonstra situatia personala ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente1.Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006), conform Formularul III.2.1.a.1 din documentatia de atribuire - Partea a IV a .2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 , conform Formularul III.2.1.a.2 din documentatia de atribuire - Partea a IV a, insotita de: -Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului ganeral consolidat.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG 34/2006, conform Formularului III.2.1.a.3 din documentatia de atribuire ? Partea a IV a.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Valeriu Nicolae IONESCU, Decebal SERBAN, Daniela SERBAN, Alexandru George IOROV, Ghiulentan ENCIOIU, Florin CHIRILA4.Declaratie privind calitatea de participare la procedura, conform Formularul III.2.1.a.4din documentatia de atribuie -Partea aIV a5.Declaratie -Certificat de participare cu oferta independenta , conform Formularului III.2.1.a.5 din documentatia de atribuire ? Partea a IV-aNote: ? Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta pe formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident sitrebuie sa ateste ca nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru a fi valabile acestease vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG34/2006.? Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art 181 lit a), lit c)1, lit d) din OUG 34 /3006vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. 1. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice romane: ? Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor iar obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Nota : Pentru a fi valabil acesta se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? Prezentare Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.2. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice straine: ? Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) va ficel putin egala cu: Lot 1 ? 400.000 lei; Lot 2 ? 240.000 lei; Lot 3 ? 100.000 lei; Lot 4 - 20.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prestarea in ultimii 3 ani in baza unui contract de prestari servicii de deszapezire.Prezentare Declaratie + Lista principalelor prestari de servicii conform Formularului III.2.3.1 din documentatia de atribuire Partea a IV a.Prezentare documente (parti relevante ale unui contract, proces verbal de receptie, etc) prin care se confirma prestarea de servicii similare cu cele care fac obiectul procedurii de achizitie., Dotari tehnice: Prezentare Declaratie + Lista care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului conform Formularului III.2.3.2 din documentatia de atribuire Partea a IV a.Prezentare documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a unor echipamente specifice pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cu utilajele specifice conform Anexa 4 din caietul de sarcini, pe care le are in proprietate sau inchiriate sau orice alta forma. Se va prezenta contract/precontract de inchiriere sau orice alt document care sa justifice provenienta.- utilaj multifunctional cu tractiune integrala (2 buc lot 1; 1 buc lot 2; 2 buc lot 3; 1 buc lot 4)-ATB (2 buc lot 1; 1 buc lot 2; 1 buc lot 3; 1 buc lot 4)-autofreza cu tractiune integrala (2 buc lot1; 1 buc lot 2)-buldoexcavator cu tractiune integrala (3 buc lot 1; 2 buc lot 2; 1 buc lot4)-incarcator frontal (1 buc lot 1; 1 buc lot 2; 2 buc lot 3; 1 buc lot 4)-autoremorcher la nevoie-automacara la nevoie, Resurse umane: Prezentare declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani conform Formularului III.2.3.3. din documentatia de atribuire Partea a IV a. Prezentare Lista privind persoanele responsabile direct cu indeplinirea contractului, conform Formularului III.2.3.4. din documentatia de atribuire Partea a IV a, insotita de CV-urile acestor persoane.Pentru personalul nominalizat se vor prezenta: documente justificative din care sa rezulte calificarea personalului nominalizat (ex: diplome de specialitate, certificate de calificare, etc.); documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertanti si personalul nominalizat (ex: contracte individuale de munca, contracte de colaborare, contracte de prestari servicii, etc.); pentru personalul cu sarcni de rspundere se vor prezenta CV-uri , acte doveditoare ale competentelor in domeniu (diplome de specialitate/autorizari) precum si un scurt memoriu de activitate.Prezentare documente (autorizatie/atestat, etc), valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa indeplinirea cerintei., Informatii privind subcontractantii: In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantantilor propusi.Informatii privind asocierea: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente , prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru prestarea de servicii similare cu obiectul prezentei proceduri, conform SR EN ISO 9001 ? se va prezenta copia certificatului , valabil la data limita de depunere a ofertelor, sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale UE, Standarde de asigurare a protectiei mediului: Se vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente , prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a protectiei mediului pentru prestarea de servicii similare cu obiectul prezentei proceduri, conform SR EN ISO 14001 ? se va prezenta copia certificatului , valabil la data limita de depunere a ofertelor, sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale UEPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2013 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer