Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de deszapezire in comuna Balotesti


Detaliu pentru invitatia numarul 340791
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Balotesti (Consiliul Local)
Numar invitatie: 340791/10.12.2012
Denumire contract: Servicii de deszapezire in comuna Balotesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Balotesti (Consiliul Local)Cod fiscal: 4532469, Adresa: Calea Bucuresti nr. 89, Balotesti, Telefon: 021/351.10.92, Fax: 021/352.18.85
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice ale administratiei locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de deszapezire in comuna Balotesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de deszapezire in Comuna Balotesti conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 2000 lei.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modif. si complet. ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare (in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria IMM).In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/ legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor).Forma de constituire a garantiei: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul COMUNEI BALOTESTI, RO30TREZ4215006XXX000285 deschis la TrezoreriaIlfov.c) prin depunere numerar la casieria primarieiRetineri din suma constituita drept garantie de participare: in situatia in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa de catre Consiliu (in conformitate cu prevederile art. 278 indic. 1 din O.U.G. nr.34/2006). Mentionam ca suma care se va retine potrivit prevederilor art. 278 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006 este: 1684 lei.Echiv. ptr. o gar de part. depusa in euro se va face la cursul BNR din data anter. datei limita de depun. a ofert cu 5 zileDovada constituirii gar. de particip. se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala fara TVA a contr.Gar de buna executie se const. printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, gar de buna executie se poate const. si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, se vor aplica prevederile art. 90 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006, modificat prin H.G. nr. 1045/2011.Daca oper. economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in cat. IMM, gar de buna executie se const. in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul pentru fiecare asociat, a Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categ. IMM. Autoritatea contractanta va elibera/restitui gar de buna exec conform prev art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Se va completa si prezenta Formularul nr. 1.Cerinta nr. 2Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Se va prezenta certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa si prezenta Formularul nr. 2 semnat de catre ofertant si se vor prezenta certificatele constatoare in copie conform cu originalul, stampilate si semnate de catre reprezentantul legalOfertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: a)Primar - PRETORIAN Cristian Stefan;b)Viceprimar - Ionut TIGANASU.c)Contabil - Margareta LICSANDRU.d)Compartiment Achizitii - Constanta DUMITRU.e)Secretar ? Cojocariu MARIANAf)inspector urbanism - Ion Madalin Virgilg)Consilieri: AVRAM CRISTIAN, BARBULESCU LEONIDA, BUNEA MARIAN, COSMA VIRGIL-MARIAN, DATCU OANA-AMALIA, DUMITRESCU LILIANA, FIRICEL GHEORGHE, GRIGORAS AUREL, ION FLORIAN-DANUT, MIRCEA VICTOR-ADRIAN, MUSTATAALEXANDRU CORNEL, SAMOILA CORNEL, SANDU CONSTANTIN, STEFAN GHEORGHE, TIGANASU IONUT.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si prezenta Declaratia pe propria raspundere (formular 14) privind neincadrarea in prevederile art. 691.Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si prezenta Formularul nr. 13.nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator; activitatile specifice domeniului obiectului contractului trebuie sa fie autorizate conf. art.15 din legea 359/2004.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conform cu originalul, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fieegala sau mai mare decat suma de: 232.000 leiPrezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2009, 2010 si 2011 sibilanturile contabileNota: a.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCEb..In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatoruleconomic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate deautoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatiaeconomica si financiara si prin prezentarea altor documente pe careautoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in careacestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare acandidatului/ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prestarea, in ultimii 3 ani, a maxim 2 contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii de deszapezire a caror valoare insumata sa fie de cel putin 116.600 lei.pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, Cerinta nr. 2Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (proprietate, leasing, contracte/ conventii de inchiriere sau alte documente care sa faca dovadapunerii la dispozitie) la echipamentele necesare pentru indeplinireacontractului in raport cu corelarea functionarii utilajelor cu volumul de lucru, respectiv: - Autogreder - min. 1 buc ? cu 2 lame (min 2, 8 m/lama)- Buldoexcavator cu senile si lama- min 1 buc; - cu lama de minim 4 m- Incarcator frontal - min. 3 buc; - capacitate cupa min 3 mc- Autobasculanta cu lama ? min 3buc; - min 35 tone- Autobasculanta cu sararita ? min 1 buc, Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii.Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua inconsiderare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fieindeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catreofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Se solicita ca fiecare subcontractant sa completeze si sa prezinte Declaratiape propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 dinO.U.G. nr. 34/2006, declaratia privind calitatea de participant la procedura, Informatii privind partea/partile indeplinite de subcontractanti cu datele deidentificare ale acestora si specimen de semnatura, Acordul desubcontractare cu declararea procentului/partii de implicare. Cerinta nr. 1Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001.(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru totiasociatii.)Orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa, poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr.2Certificatul ISO 14001 sau echivalent.(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)Orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa, poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer