Achizitie publica - Servicii de deszapezire in localitatea Adunatii Copaceni
Detaliu pentru invitatia numarul 337640
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337640/17.10.2012
Denumire contract: Servicii de deszapezire in localitatea Adunatii Copaceni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Adunatii Copaceni (Consiliul Local al Comunei Comuna Adunatii Copaceni)Cod fiscal: 5246171, Adresa: COMUNA ADUNATII COPACENI, Adunatii-Copaceni, Telefon: 0246282176, Fax: 0246282176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA ADUNATII COPACENI, Adunatii-Copaceni, Romania, cod postal: 8075, telefon: +40 0246282176, fax: +40 0246282176, persoana de contact: CIUCA BRATU CONSTANTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI ADUNATII COPACENI, Adunatii-Copaceni, jud Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de deszapezire in localitatea Adunatii Copaceni
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de deszapezire in Comuna Adunatii Copaceni si satele Varlaam, Mogosesti, Darasti
II.1.6) CPV: 90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.000 lei valabil 60 de zile de la data limita de deschidere a ofertelor. Este permisa depunerea in oricare din formele prev de art. 86 din HG 925/2006, RO66 TREZ 3235 006X XX00 0281 deschis la Trezoreria Mihailesti, beneficiar Comuna Adunatii Copaceni, CF 5246171
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 (ofertant, fiecare membru al asocierii, tert sustinator) - Formularul nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (ofertant, fiecare membru al asocierii, tert sustinator pentru lit. a), lit.c') si lit.d) Formularul nr. 2Certificat de participare cu oferta independenta (ofertant/ asocierea ofertanta) Formularul nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 4Certificat privind neincadrarea in prevederile art. 69' din OUG 34/2006 - (ofertant, fiecare membru al asocierii, tert sustinator, subcontractant)Formularul nr. 45Persoanele implicate in procedura/cu functii de conducere: Ion Tache ? primar, Ciuca Bratu Constantin ? vice- primar, presedinte de comisie, membru Dinu Marin ? consilier primar ? membru de comisie Rusu Daniel Cezar ? membru de comisie Andrei Aurelian ? membru de comisie Borodi Rozalia Rodica - membru de comisie, Burada Stefan - consilier local, Dragne Valentin - consilier local, Gheorghe Marin - consilier local, Ieremia Ion - consilier local, Niculae Marius Bogdan - consilier local, Pena Constantin - consilier local, Prioteasa Stefan - consilier local, Radacina Dumitru - consilier local, Roman Gerda - consilier local, Stan Gheorghe - consilier local, Sincu Ionel Puiu - consilier local, Ungureanu Gheorghe - consilier localCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei (ofertant/fiecare membru al asocierii)Certificat privind impozitele si taxele catre bugetul consolidat din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei (ofertant/fiecare membru al asocierii)Certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata, in copie cu mentiunea conform originalului certificat emis de ORC din care sa rezulte clasa CAEN aferenta procedurii si ca nu sunt inregistrate mentiuni referitoare la insolventa (ofertant/fiecare membru al asocierii)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala aferenta ultimilor 3 ani fiscali in valoare minima de 600.000 lei.Se vor prezenta situatiile financiare pe ultimii 3 ani fiscali, inregistrate la organele competente ( 2009, 2010 si 2011). Pentru echivalenta se va utiliza cursul mediu anual lei/eur comunicat de BNR.Documentele se vor depune in original, copie legalizata sau copie confroma originalului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada detinerii in proprietate sau in folosinta a unui numar minim de utilaje a caror caracteristici vor respecta Normativul AND 5225/2011 la nivel d einterventie N.I.2 si N.I.3 pentru: -2 incarcatoare frontale (vole)- 2 pluguri cu sararuta.Utilajele vor fi dotate cu instalatii de smenalizare prevazute de normativul indicat.Se vor prezenta documente care atesta starea de functionare a utilajelor si capacitateapentru fiecare utilaj., Ofertantul va face dovada urmatorului personal responsabil cu indeplinirea contractului: - 1 manager de proiectCerinte: - studii superioare- experienta specifica - participarea in calitate de responsabil de contract in cel putin un contract ce a avut ca obiect prestarea de servicii de deszapezireSe va completa CV si declaratie de disponibilitate si vor fi prezentatedocumente suport care sa ateste indeplinirea cerintelor., Ofertantul va face dovada disponibilitatii de personal deservent pentru utilajele solicitate, intr/un numar suficient de ture, astfel incat sa fie asigurata indeplinirea obiectului contractului.Se vor prezenta documente suport din care sa rezulte numarul si calificarea personalului deservent, Ofertantul va face dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract avand ca obiect servicii similare si a carui valoare nu este mai mica de 300.000 lei, fara TVA.Se vor prezenta: copii ale partilor relevante din contract insotite de procese verbale de receptie a serviciilor si recomandari. Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14.001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 19:41