Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de deszapezire prin inchiriere utilaje, cu operator si combustibil


Detaliu pentru invitatia numarul 351743
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat Petrosani
Numar invitatie: 351743/02.08.2013
Denumire contract: Servicii de deszapezire prin inchiriere utilaje, cu operator si combustibil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat PetrosaniCod fiscal: RO 16982459, Adresa: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Petrosani, Telefon: +40 254541220, Fax: +40 254545903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Petrosani, Romania, cod postal: 332019, telefon: +40 0254541220, fax: +40 0254545903, persoana de contact: Aron Dumitrescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Petrosani, judetul Hunedoara, strada 1 Decembrie 1918, nr.93, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de deszapezire prin inchiriere utilaje, cu operator si combustibil
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de deszapezireprin inchiriere utilaje, cu operator si combustibil : -3 bucati utilaje deszapezire drumuri (unimog sau echivalent) echipate cu lama si raspanditor mecanic de materiale antiderapante cu capacitatea de stocare a materialului antiderapant intre 2 ? 4 mc si cu latimea lamei intre 2, 5 metri ? 3, 5 metri;
-1 bucata utilaj deszapezire trotuare echipat cu lama si raspanditor mecanic de materiale antiderapante cu capacitatea de stocare a materialului antiderapant de maximum 1 mc si o latime a lamei de cel mult 1 metru;
II.1.6) CPV: 90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 570, 374.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da 11.400 lei(50%pentru IMM conform legii 346/2004)Forma de constituire a garantiei de participare: 1.virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.2.garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a)a unui ordin de plata in cont RO09TREZ3685004XXX000848 deschis la Trezoreria Petrosani sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b)a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.3.in cazul unei asocieri, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la garantia de participare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Echivalenta leu/alta valuta se va face la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul in care unui ofertant i s-a respins contestatia ca nefondata conform art.278 indice 1 aliniat 1 litera b din OUG 34/2006, i se va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de4.350, 37 lei. Prevederile aliniatului 1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie conform art.278 indice 1 aliniat 2.
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie va reprezenta 5% din pretul fara TVA al contractului. Mod de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ? in acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In acest cont se va depune de catre contractant 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Garantia de buna executie se restituie in termen de cel mult 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului .In cazul in care operatorul economic vine in sustinere cu tert sustinator aceasta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator. Incadrarea oricaruia dintre ofertanti, asociati sau terti sustinatori in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.2 din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta de Urgentaa Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In cazul in care operatorul economic vine in sustinere cu tert sustinator aceasta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 litera a), c1) si d) din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.3 din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 3Cerinta minima obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.4 din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 4Cerinta minima obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor exigibile catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente catre bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, documentele se prezinta in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Cerinta nr. 5Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^ din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care fac obiectul art. 69^ sunt: Iacob Ridzi Florin Tiberiu ? primar, Nita Dorina Veronica ? viceprimar, Negoe Adrian ? secretar al municipiului Petrosani, Avramescu Sorin ? consilier local, Butulescu Valeriu ? consilier local, Cornea Claudiu Lucian ? consilier local, Dragoescu Petru ? consilier local, Grigoriu Lavinia Elena ? consilier local, Ilias Nicolae ? consilier local, Lautaru Alexandru ? consilier local, Lupu Constantin ? consilier local, Marza Florin ? consilier local, Muntean Lucica Dina ? consilier local, Nicolae Florin ? consilier local, Pop Tiberiu Emeric ? consilier local, Postolache Costel ? consilier local, Rus Ioan ? consilier local, Sipetan Leodor Marcel ? consilier local, Stepan Nicu Daniel ? consilier local, Toma Ion ? consilier local, Visan Daniel Adinel - director executiv SPADPP, Dumitrescu Aron ? sef serviciu SPADPP, Leuca Dorina ? consilier juridic, Ursan Mioara ? sef serviciu contabilitate, Deliu Carmen Anca ? consilier, Hodina Maria - consilier, Igarelu Bianca Petronela? inspector, Manea Marinela ? inspector, Stegar Florin ? consilier, Buliga Mihai Sorin ? inspector Bolea Petru Cristian ? sef serviciu . Restrictiile se extind si asupra sotului/sotiei, rudelor sau afinilor pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in relatii comerciale cu persoanele mentionate mai sus.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Aceasta cerinta trebuie indeplinitade subcontractanti si de tertul/tertii sustinatori.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.5 din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 6Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.6din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original. Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorilor economici.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice romane.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Persoane juridice/fizice straine.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele se prezinta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie: Bilant contabil pentruultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012).In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente., Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 litera a), c indice 1) si d). De asemenea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractantesau clienti privati. De asemenea se vorprezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar/contracte/procese verbale de receptie pentru ?servicii duse la bun sfarsit? care sa confirme prestarea de servicii in domeniul aferent obiectului contractului de servicii.Prin ?servicii duse la bun sfarsit? se inteleg: -servicii receptionate partial;
-servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie)., Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Ofertantul trebuie sa dispuna de: -3 bucati utilaje deszapezire drumuri (unimog sau echivalent) echipate cu lama si raspanditor mecanic de materiale antiderapante cu capacitatea de stocare a materialului antiderapant intre 2 ? 4 mc si cu latimea lamei intre 2, 5 metri ? 3, 5 metri;
-1 bucata utilaj deszapezire trotuare echipat cu lama si raspanditor mecanic de materiale antiderapante cu capacitatea de stocare a materialului antiderapant de maximum 1 mc si o latime a lamei de cel mult 1 metru;Pentru dotarile prezentate in formular se va face dovada detinerii in proprietate/leasing prin prezentarea unui document din care sa reiasa detinerea sauachizitia/contractele de leasing /documentelor care atesta proprietatea /angajament de punere la dispozitie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 3Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind persoanele responsabile cu prestarea serviciilor. Se solicita: 1 persoana responsabila cu indeplinirea contractului de servicii;4 conducatori auto.Se vor prezenta contracte de munca/ contracte de colaborare/ angajamente de participare si declaratii de disponibilitate pentru persoanele mentionate mai sus. Documentele se vor prezenta in copie certificata prin stampila si semnatura de reprezentantul ofertantului., Cerinta nr. 4Cerinta minima obligatorie: Informatii privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii., Cerinta nr.5Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind subcontractantii.Declaratia trebuie sa cuprinda partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti cu mentionarea procentului de subcontractare. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa duca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr. 6Cerinta minima obligatorie: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 litera a), c indice 1) si d). De asemenea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2013 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer