Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de deszapezire statii si sedii ST Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 354716
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 354716/15.10.2013
Denumire contract: Servicii de deszapezire statii si sedii ST Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Oituz, nr.41, Bacau, Romania, cod postal: 600266, telefon: +40 234207120, fax: +40 234517456, persoana de contact: Secretariat S.T.Bacau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, Str. Oituz, nr.41, sala Gheorghe Stoica, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de deszapezire statii si sedii ST Bacau
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de deszapezire, in vederea asigurarii deplasarii pe drumurile de acces catre statiile electricesi asigurarea in interiorul locatiilor subunitatilor ST Bacau a conditiilor optime de lucru in caz de inzapeziri, polei si gheata in toata perioada sezonului rece si asigurarea materialelor antiderapante corespunzatoare starii drumurilor afectatein vederea combaterii lunecusului, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 3600 lei (50% pt. IMM), valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Se poate constitui in urmatoarele moduri: 1. printr-un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara(Formularul 14), ori de o societate de asigurari, documente care se prezinta in original;2. prin virament bancar, efectuat in contul Sucursalei de Transport Bacau RO05 RNCB 0026 0308 9979 0001 deschis la BCR Bacau, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;3. prin numerar depus la casieria Sucursalei de Transport Bacau, stada Oituz, nr. 41, Bacau.In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM pentru a beneficia de prevederile Legii 346/14.07.2004.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Pentru cazul in care garantia de participare se constituie in valuta, echivalentul leu/ alta valuta se va raporta la cursul de schimb al BNR afisat in data publicarii anuntului de participare in SEAP.In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumaprevazuta la art. 278^1, alin.1, lit.a) din OUG nr.34/2006, actualizata.Prevederile se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 7% din pretul contractului, fara TVA (50% pt. IMM), exprimata in lei, constituita: 1. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 15) ori de o societate de asigurari (documente care se prezinta in original), sau2. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in acest caz operatorul economic are obligatia, in conformitate cu prevederile art. 90, alin (3) din HG 1045/2011, de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0.5% din pretul contractului conform precizarilor din sectiunea clauze contractuale).In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii 346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea operatorului economic in prevederile art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Document solicitat - Formular 2 ?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic?, insotit de urmatoarele documente: 1. Formular 23- ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010;Nota: Fiecare ofertant sau asociat are obligatia de a prezenta Formularul 23.2. Formular 27- ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006?;
-Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv care aproba/semneaza documente emise inlegatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director Sucursala - Stefan Tibuliac;Director tehnic Sucursala ? Petru Marius Danciu;Director economic Sucursala- Ana Gotcu;Oficiul Juridic - Cristinel Lungu;Serviciul CMSSM - Cristinel Serban; Serviciul Buget, Finante, Contabilitate - Delia Adina Ciuhat; Serviciul Comercial- Maria Draghia, Maricica Bucsa, Lidia Malaia, Lacramioara Uricaru; ServiciulMentenanta Exploatare ? .Ioan Cristian, Negrut Janica, Birou Programare Mentenanta ? Popa Ioana.-Indiferent de forma de participare la procedura de achizitie publica (asociat, subcontractant, tert sustinator), operatorii economici au obligatia de a prezenta Formularul 27.-Oferta depusa cu nerespectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr.34/2006, actualizata, raportat la data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor, este considerata inacceptabila conform art.36, alin.1, lit.g) din HG 925/2006, actualizata.3. Documente care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, scadentela nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorin conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul operatorului economic. Se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic, urmatoarele: 3.a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general);3.b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Nota: -in masura in care procedura de emitere a certificatelor de la pct.3.a si 3.b nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011;
-cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata.Precizari: a.In cazul unei asocieri Formularul 2 trebuie prezentat de toti membrii asocierii.b.Situatiile prevazute la pct. A si B, lit. a, c si d, din Formular 2 se solicita a fi indeplinite si de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori, daca este cazul.c.Formularul 2 nu va fi prezentat de subcontractant/subcontractanti.d.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la pct. B din Formular 2.e.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.f. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr.1-Pentru persoane fizice/juridice romane, document din care sa rezulte obiectul de activitate.Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, continand informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: -se permite prezentarea documentului in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul? semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc (in cazul in care a prezentat documentul in copie certificata) sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata;
-in cazul unei asocieri documentul trebuie prezentat de toti membrii asocierii;
-nu se solicita prezentarea documentului, in favoarea operatorului economic, de catre eventualii subcontractanti si de catre tertul/tertii sustinator /sustinatori.Cerinta nr. 2-Pentru persoane fizice/juridice straine, documente din care sa rezulte inregistrarea si obiectul de activitate.Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Nota: - numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor;
- se permite prezentarea documentelor, in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic., Cerinta nr. 2Lista personalului prestator necesar.Se demonstreaza prezentad Formular 11 insotit de documente doveditoare care atesta pregatirea profesionala a personalului care exploateaza utilajele ofertate.Nota: -se permite prezentarea documentelorin oricare dintre formele original/copie legalizata/copie, fata/verso, lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic , valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii.Nota : Cerinta se probeaza cu documente doveditoare care atesta forma de proprietate (dotare proprie, inchiriere, preinchiriere/ angajament sau alte forme legale de punere la dispozitie) a utilajelor echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se permite prezentarea, in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic., Cerinta nr. 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (dupa caz)., Cerinta nr.5Informatii privind asociatii (daca exista)Nota : In cazul in care oferta este depusa de o asociere intre mai multi operatori economici indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si /sau profesionala (pct.III.2.3.a) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conf. art.190, alin.(3) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si Anexei nr.2 la Ord.ANRMAP nr. 509/2011. Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau echivalent.Nota: Cerinta se probeaza cu documente emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor.- In cazul unei asocieri fiecare operator economic va depune aceste documente.- Se permite prezentarea, in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P. sau la solicitare - autoritatea contractanta o poate transmite prin fax, e-mail, posta, curierat
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer