Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dezinsectie larva si adult (terestru si avio) si deratizare in municipiul Braila.


Detaliu pentru invitatia numarul 346174
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICUL DE UTILITATE PUBLICA DE ADMINISTRARE SI GOSPODARIE LOCALA BRAILA
Numar invitatie: 346174/30.04.2013
Denumire contract: Servicii de dezinsectie larva si adult (terestru si avio) si deratizare in municipiul Braila.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICUL DE UTILITATE PUBLICA DE ADMINISTRARE SI GOSPODARIE LOCALA BRAILACod fiscal: 15216313, Adresa: Str. Marasesti, nr. 39, Braila, Braila, Telefon: 0239611682, Fax: 0239611682
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul S.U.P.A.G.L. - str. Marasesti, nr. 39, Braila, Braila, Romania, cod postal: 810126, telefon: +40 239611682, fax: +40 239611682, e-mail: [email protected], persoana de contact - registratura institutiei/birou Achizitii.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.U.P.A.G.L. - str. Marasesti, nr. 39, Braila, Braila, Romania, cod postal: 810126, telefon: +40 239611682, fax: +40 239611682, e-mail: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dezinsectie larva si adult (terestru si avio) si deratizare in municipiul Braila.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile care trebuiesc prestate in conformitate cu cerintele caietului de sarcini sunt: dezinfectie larva si adult (terestru si avio) si deratizare.
II.1.6) CPV: 90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 5000 lei se constituie conform celor mentionate in art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.Garantia de participare se poate depune si in numerar la casieria de la sediul institutiei din str. Marasesti, nr.39.Contul de garantii al S.U.P.A.G.L. Braila este: RO79TREZ1515006XXX000235, deschis la Trezoreria Braila.Perioada de valabilitate a garantiei de participare - ''este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei''.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va restitui de autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006.-Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru garantia de participare conform art.16 din L. 346/2004.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie a contractului de 8 %prin retineri succesive, de catre achizitor, din valoarea facturilor prezentate de furnizor.Garantia de buna executie va fi eliberata /restituita tinand cont de prevederile art.92, alin.(2) din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Apostol Dan Virgil - Director, Barbu Marioara ? Director adj. tehnic, Scarlet Steluta Gabi ? Director adj. economic, Samur Aurel ? sef serv. Salubritate, Cotet Elena ?sef birou Financiar-Cont., Posmac Paul - economist, Bobocica Costica ? inspector specialitate.-Ofertantii vor completa o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular D.-Declaratia de eligibilitate, pe propria raspundere, completata conform formularului A.-Declaratia privind calitatea de participant la procedura - formular C.-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmita conform formular B.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular J.-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat si locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat eliberate de autoritatile competente din statul in care ofertantul este rezident. Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile aferente lunii anterioare celei in care se depune oferta, in original/copie legalizata/copie conforma cu originalul semnata si stampilata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ''conform cu originalul'';
-Licenta emisa de A.N.R.S.C., pentru operatorii ce presteaza activitatea de dezinsectie, dezinfectie si deratizare, clasa II sau superioara.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico -financiaraBilantul contabil la data de 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente.In situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, avand in vedere termenul legal limita de depunere a acestuia, operatorul poate depune bilantul contabil la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente.In caz de asociere capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala - EXPERIENTA SIMILARA-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - formularul E.In caz de asociere capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala - UTILAJE/DOTARI-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului completata conform formularul H (in acest formular se va prezenta debitul maxim al fiecarui aparat in m.c./h si capacitatea motorului);Prestatorul va face dovada (contracte de vanzare cumparare, contracte de inchiriere, facturi etc) ca detine urmatoarele utilaje, mijloace de transport si echipamente pentru efectuarea activitatilor: - utilaje/echipamente tehnice (aparate de tip atomizor generatoare de ceata rece dotate cu sistem ULV si/sau aparate generatoare de ceata calda si/sau aparate autopurtate de mare capacitate generatoare de ceata calda si/sau aparate autopurtate de mare capacitate dotate cu sistem ULV, etc.);
- autovehicule pentru transportul agentilorDDD, aparatelor, materialelor si substantelor;
- echipamente de protectie si de lucru, inscriptionate cu denumirea societatii, ecuson de lucru.Ofertantii isi vor stabili numarul utilajelor/echipamentelor si autovehiculelor in vederea indeplinirii in cele mai bune conditii a serviciilor.OFERTANTII VOR FACE DOVADA CA POT EXECUTA AVIOTRATAMENT pentru dezinsectie larva si adult.In caz de asociere capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala - PERSONAL- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Formular I - se vor prezenta asigurarea cu personal tehnic si de specialitate (studii, calificare, pregatirea profesionala), atat de executie cat si de conducere ce poate fi mobilizat pentru realizarea contractului.Personal solicitat: - operatori calificati si atestati conform legislatiei in vigoare pentru prestarea activitatilor de deratizare si dezinsectie;
- responsabil de contract.Ofertantii in vederea realizarii serviciilor in cele mai bune conditii, si functie de dotarile pe care le vor utiliza, isi vor stabili numarul personalului folosit pentru indeplinirea in cele mai bune conditii a contractului.Personalul solicitat poate fi alcatuit din angajati ai ofertantului sau persoane avand contract de colaborare /angajamente / acorduri de participare.In caz de asociere capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Informatii privind asociatii/subcontractantii-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - formularul G. Informatii priving asigurarea calitatiiCertificatISO 9001 sau orice alt document echivalent. Certificatul/documentul va fi prezentat in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ''conform cu originalul'' si va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.Vor fi acceptati si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantii vor primi certificarea.In cazul asocierii, certificatele se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza., Informatii priving implementarea si mentinerea unui sistem de protectie a mediuluiCertificatISO 14001 sau orice alt document echivalent. Certificatul/documentul va fi prezentat in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ''conform cu originalul'' si va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.Vor fi acceptati si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantii vor primi certificarea.In cazul asocierii, certificatele se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer