Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dezinsectie si deratizare


Detaliu pentru invitatia numarul 352556
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 352556/13.08.2013
Denumire contract: Servicii de dezinsectie si deratizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania, cod postal: 551025, telefon: +40 269201020, fax: +40 269846901, persoana de contact: Adrian Iustin Taran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania - Serv Estimare Valori si Programare Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dezinsectie si deratizare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dezinsectie si deratizare
II.1.6) CPV: 90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 869 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de participare este deLot 1 90 RonLot 2 40 Ron.Echiv gar. de participare constituita in alta moneda decat, leul se va calcula la cursul lei/alta valuta comunicat de B.N.R. pt data publicarii Invitatiei de participare.Per de valabilit a gar pt participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor (trebuie sa fie cel putin egala cu per de valabilit a ofertei). In cazul subcontractarii, gar de participare se constit numai de ofertant. In cazul asocierii, gar de participare se constituie numai de liderul asocierii. Forma de constit a gar de participare: Doc care atesta constituirea Gar de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Gar de participare va fi exprimata in lei si poate fi constit in urmatoarele forme: in numerar la caseria Romgaz, Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul AC, cont IBAN RO08 RNCB 0231 0195 2533 0001 B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire. Scrisoarea de gar de participare trebuie sa fie intocmita in mod obligatoriu in conformit cu preved art. 86 din H.G. 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar de participare, vor fi respinse.In cazul unei contestatii respinse de CNSC, conform prevederilor art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu completarile ulterioare, se va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata.De asemenea AC are dreptul de a retine gar de participare, in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in per de valabilit a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie gar de buna executie in per de valalabilit a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilit a ofertei.
Garantie de buna executie
Va fi de 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Se poate constitui in oricare din formele prevazute la art.90 alin. 1-3din H.G. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (ex: Scrisoare de garantie bancara de buna executie). Documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii integrale de catre prestator a obligatiilor asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006. Se va completa Formularul nr. 1 din sectiunea Formulare.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va completa Formularul nr. 2 din sectiunea Formulare.3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG. 34/2006. Se va completa Formularul nr. 9 din sectiunea Formulare.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl. Virgil Metea, dl. Corin Cindrea, dna. Lucia Ionascu, dl. Lucian Birsan, dl Horea Bodogae, dl. Adrian Taran, dna. Gyongyike Bruda, dna.Maria Boar, dna.Laura Tatar.4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Ordin Nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul nr. 8 din sectiunea Formulare. 1) Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent) in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca obiectul achizitiei este inclus in obiectul de activitate al ofertantului. Datele inscrise in certificatul ORC sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor. Ofertantul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Document edificator considerat necesar ptr dovedirea apartenentei la categoria impusa de indeplinirea contractului.2) Autorizatie Sanitara (Emisa de Directia de Sanatate Publica) sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii3) Adeverinte de atestare a personalului operator ( ordinul 1225/2003- Ministerul Sanatatii) eliberate de Agentia de Sanatate Publica (curs de formare profesionala- COR514901)sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii4) Autorizatie de Mediu ( emisa de Agentia pentru Protectia Mediului)5) Persoane juridice/fizice straine.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.6) Declaratie pe propria raspundere valabila la data limita pentru depunerea ofertelor pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri - daca este cazul ? Anexa 1 la Legea 346/2004 cu modificarile ulterioare.7) Fisa de informatii generale. Ofertantii au obligatia sa prezinte fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax etc) inclusiv contul societatii si banca la care este deschis. Se va completa Formularul nr. 4 din sectiunea Formulare. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii. Formularul nr. 4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: lista principalelor contracte avand ca si obiect prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani, pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale in cazul contractului in cauza, prezentarea cel putin a unui document / contract / proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente /contracte /procese-verbale de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii similare., Informatii privind Angajamentul ferm. In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 mai sus mentionate si Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Ofertantii vor prezenta, obligatoriu, un certificat de asigurare a calitatii Certificat EN ISO 14001 sau echivalent a ofertantului. In situatia in care prezentarea certificatului solicitat nu este posibila, se poate prezenta un act echivalent, ca urmare a raportarii la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea., Ofertantii vor prezenta, obligatoriu, un certificat de asigurare a calitatii Certificat EN ISO 9001 sau echivalent a ofertantului. In situatia in care prezentarea certificatului solicitat nu este posibila, se poate prezenta un act echivalent, ca urmare a raportarii la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 25.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer