Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dezinsectie si deratizare pentru asocierea contractanta formata din Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Autoritatea Nationala a Vamilor, Garda Financiara, Comisia Nationala de Prognoza.


Detaliu pentru invitatia numarul 344886
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Finantelor Publice
Numar invitatie: 344886/08.04.2013
Denumire contract: Servicii de dezinsectie si deratizare pentru asocierea contractanta formata din Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Autoritatea Nationala a Vamilor, Garda Financiara, Comisia Nationala de Prognoza.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Finantelor PubliceCod fiscal: 4221306, Adresa: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 3199759/2491/2344, Fax: +40 3199862
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Apolodor nr. 17 sector 5, mezanin, cam 214, secretariat DGIAPSI, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 212262335, fax: +40 213165758, persoana de contact: Adrian Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Apolodor nr. 17 sector 5, mezanin, cam 252A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dezinsectie si deratizare pentru asocierea contractanta formata din Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Autoritatea Nationala a Vamilor, Garda Financiara, Comisia Nationala de Prognoza.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor presta servicii de dezinsectie si deratizare, conform cerintelor din caietul de sarcini.Valoarea celui mai mare contract subsecvent / asociere contractanta este de 27.957 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 829 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2236, 58 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Cont virament garantie de participare: RO06TREZ7005005XXX000153. IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare.Modul de constituire a garantiei de participare: virament bancar (OP) sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentata in original, cu termen de valabilitate pe intreaga perioada de valabilitate a ofertei. (Formularul nr. 9)In cazul constituirii prin instrument de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va preciza in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 si la art.278^1 din OUG 34/2006, in caz contrar, oferta depusa va fi respinsa ca inacceptabila in temeiul art.33 alin.3 lit. b din HG 925/2006. Cuantumul ce va fi retinut de autoritatea contractanta in conditiile respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC: 1.118, 29 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile lucratoare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVAModul de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, conform Formularului nr.1 din Sectiunea III.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d), conform Formularului nr.2 din Sectiunea III.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la impozitele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr.3 din Sectiunea III.4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr.4 din Sectiunea III, completat de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): MFPSecretar General: Ciprian BadeaSecretar General Adjunct: Corneliu CazacuDirector General DGIAPSI: Cornelia NagyDirector General DGJ: Madalina GheorgheDirector General Adjunct DGJ: Mihaela Dana StanDirector General Adjunct DGJ: Mihai Cristian VasilescuDirector General DBCI: Lacramioara AlexandruDirector General Adjunct DGIAPSI: Angelica MacauSef serviciu DGIAPSI: Gabriela StanilaExpert principal: Adrian RaduANAFPresedinte: Serban PopSecretar General: Octavian DeaconuDirector DIAPSI: Andrei PavelDirector General Adj.DIAPSI: Nicolae GheorgheSef birou DIAPSI: Anica LincuSef serviciu DIAPSI: Teodor StanDirector General DGJ: Irina NituSef serviciu DGJ: Luiza Magdalena GeambasuDirector General DGE: Narcisa BradeanuDirector General Adj.: Elena Giorgiana Nicoleta Hagi-NicoviciDirector DBCI: Paul SovianiSef birou DBCI: Lacramioara GolbanConsilier DBCI: Anamaria DanalacheSef serviciu DBCI: Florina Lucretia PascaANVVicepresedinte ANAF ? Dorel FroneaDirector DJ: Carmen PaduraruDirector DEIAS: Lupascu ConstantaSef Serviciu DAAS: Alexandru NastaseSef serviciu FBP: Suciu AlexandrinaGF ? COMISARIATUL GENERALServiciu Administrativ si Investitii: Gachi GheorgheServ. financ, contab, exec. buget: Cristinel CambreaServ. juridic si contecios: Marius BrujanComisar: Ionel BuneaComisar: Aurel BalanExpert SAI: Robert DobrotaExpert SFCEB: Florentina JianuCNPPresedinte: Ion GhizdeanuSecretar General: Adrian GorunDirector DEJRU: Serban NastaseExpert principal DEJRU: Alexandru RosuConsilier juridic: Andreea Turcea5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire ? Formular nr. 5 din Sectiunea III. 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentul in original/copie legalizata.2.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, datata, semnata si stampilata. Se va completa Formularul nr.6 din Sectiunea III. Valorile cifrei de afaceri medii anuale in euro se vor calcula la cursul mediu leu/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit, in baza a minimum un contract si maxim 2 contracte, servicii similare in valoare de minim 27.957 lei fara TVA, iar aceasta lista va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar si care sa indice valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Modalitate de indeplinire: Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor - completare formular 7 din Sectiunea III, in original, insotita de contracte / documente / procese verbale de receptie. Valorile experientei similare vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE. Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de protectie a mediului ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer