Achizitie publica - Servicii de dezinsectie si dezinfectie
Detaliu pentru invitatia numarul 332555
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332555/27.07.2012
Denumire contract: Servicii de dezinsectie si dezinfectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania, cod postal: 551025, telefon: +40 269201020, fax: +40 269846901, persoana de contact: Adrian Iustin Taran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.N.G.N. Romgaz S.A. Medias, P-ta C.I. Motas nr. 4.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dezinsectie si dezinfectie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dezinsectie si dezinfectie
II.1.6) CPV: 90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de par este de 250 RON. Per de val a gar pt par este de 60 zile de la term limita de primire a ofertelor. In cazul subcontractarii, gar de par se constituie numai de ofertant. In cazul asocierii, gar de par se constituie numai de liderul asocierii. Forma de constituire a gar de par: Doc care atesta constituirea Gar de par la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Gar de par va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: in numerar la caseria S.N.G.N Romgaz S.A.; Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO08 RNCB 0231 0195 2533 0001 B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire. Scrisoarea de gar de par trebuie sa fie intocmita in mod obligatoriu in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar de par, vor fi respinse.In cazul unei contestatii respinse de CNSC, conform prevederilor art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu completarile ulterioare, se va retine din gar de par in raport cu valoarea estimata.Cuantumul care se retine din gar de par in cazul depunerii unei contestatii: nu este cazul.De asemenea autoritatea contractanta are dreptul de a retine gar de par, in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in per de val a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie gar de buna executie in per de val a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in per de val a ofertei.
Garantie de buna executie
Va fi de 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Se poate constitui in oricare din formele prevazute la art.90 alin. 1-3din H.G. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (ex: Scrisoare de garantie bancara de buna executie conform Formularului nr.11). Documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii integrale de catre prestator a obligatiilor asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Se vor completa Formularele nr.1, nr. 2 si nr. 9 din sectiunea Formulare. Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl. Corin Cindrea, dl. Mircea Lupu, dl. Horea Bodogae, dl. Dumitru Rotar, dna. Lucia Ionascu. Formularul nr. 8 - Ordin Nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat de atestare fiscala, pentru persoane juridice, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul; Certificat de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul; Declaratie pe propria raspundere pentru persoane juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale mentionate anterior. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau documente echivalente, edificatoare emise de autoritatile competente din tara ofertantului, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, prin care sa se dovedeasca o forma de inregistrala profesionala autorizata in conformitate cu prevederile legale, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Declaratie pe propria raspundere valabila la data deschiderii pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri ? daca este cazul, Autorizatia Sanitar Veterinara/Document de inregistrare sanitar veterinar emis de Directia Sanitara Veterinara pentru executarea serviciilor de deratizare, conform Normei Sanitar Veterinara din 09.04.2003, art. 7, lit k.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inf privind subcontractantii. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate doc relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si decl pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Inf privind angajamentul ferm. In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si 181 din OUG 34/2006, mai sus mentionata si Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34, Adeverinte de atestare a personalului operator eliberate de Directia de Sanatate Publica, conform Ordinului 1225/2003., Experienta similara: lista principalelor livrari avand ca si obiect prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani, pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale in cazul contractului in cauza, prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii similare. Ofertantii vor prezenta, obligatoriu, un certificat de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001/2008 si EN ISO 14001 :2005 sau echivalent a ofertantului. In situatia in care prezentarea certificatului solicitat nu este posibila, se poate prezenta un act echivalent, ca urmare a raportarii la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2012 12:20