Achizitie publica - SERVICII DE DEZVOLTARE INSTRUMENTE INFORMATICE IN CADRUL PROIECTULUI ,,MANAGEMENTUL CONSERVATIV SI PARTICIPATIV IN SITURILE NATURA 2000 CHEILE TURZII SI CHEILE TURENILOR? SMIS-CSNR 36113?
Detaliu pentru invitatia numarul 344776
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344776/03.04.2013
Denumire contract: SERVICII DE DEZVOLTARE INSTRUMENTE INFORMATICE IN CADRUL PROIECTULUI , ,MANAGEMENTUL CONSERVATIV SI PARTICIPATIV IN SITURILE NATURA 2000 CHEILE TURZII SI CHEILE TURENILOR? SMIS-CSNR 36113?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)Cod fiscal: 4288110, Adresa: calea Dorobanti, Nr. 106, Cluj Napoca, Cluj-Napoca, Telefon: +40 372640000, Fax: +40 372640070
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dorobantilor, Nr. 106, Registratura Consiliului Judetean Cluj, Cluj Napoca, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400094, telefon: +40 372640060, fax: +40 372640060
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Dorobantilor, Nr. 106, Cluj Napoca, Cluj-Napoca, Romania, Sala de licitatii, partertelefon: +40 372640060, fax: +40 372640060
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE DEZVOLTARE INSTRUMENTE INFORMATICE IN CADRUL PROIECTULUI , ,MANAGEMENTUL CONSERVATIV SI PARTICIPATIV IN SITURILE NATURA 2000 CHEILE TURZII SI CHEILE TURENILOR? SMIS-CSNR 36113?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia si implementarea instrumentelor locale menite sa intareasca capacitatea institutionala a Consiliului Judetean Cluj, in calitatea sa de custode al Rezervatiilor Naturale Cheile Turzii si Cheile Turenilor, responsabil cu managementul celor doua arii naturale protejate: A. Modul de gestionare a informatiilor stocate in baza de date: informatii despre habitate si specii (prezenta, efective, suprafete, starea de conservare, amenintari)Sustine modalitatea specifica de pastrare si vehiculare a tabelelor customizate aferente informatiilor de conservare si biodiversitate specifice sistemului. Va permite inregistrarea de date culese din teren, referitoare la habitate si specii.B. Modul de gestionare a informatilor spatiale (date spatiale, de exemplu hartile in format GIS pentru habitatele si speciile de importanta comunitara din aria in cauza; harti ale mediului fizic, ale formelor de proprietate si administrare)Este o componenta absolut necesara derularii tuturor activitatilor ce exploateaza informatii geo-referentiate in cadrul solutiei propuse. Permite salvarea, regasirea, vizualizarea tuturor inregistrarilor si metadatelor in format GIS.C. Modul de configurare si gestionare a straturilor de harti servite de serverul de hartiRolul acestei componente este de a permite custodelui/administratorului achizitia, inregistrarea, editarea si post-procesarea informatiilor geo-referentiate relevante pentru activitatea de pregatire si implementare masurilor de management/planului de management integrat in cadrul ariilor naturale protejate pe care acesta le gestioneaza. Se vor putea optimiza si configura parametrii de accesare, cautare si returnare a rezultatelor in legatura cu hartile puse la dispozitie de serverul de harti (GIS)D. Modul de integrare si afisare a informatiilor descriptive si spatiale (acest modul preia si afiseaza informatiile manipulate de primul si al doilea modul, impreuna cu hartile gestionate de al treilea modul)
II.1.6) CPV: 72212331-8 - Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 257 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.985 lei. Valabilitatea garantiei trebuie sa fie de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie in baza prevederilor art. 85 lit. a din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Cu OP, in contul RO44TREZ2165006XXX006923 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. 2. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatea bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, conform Formularului nr. 19, in original;Se va constitui numai in lei.Pentru o evaluare si o raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va calcula la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emis de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta. Pentru IMM-uri, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Demonstrarea calitatii de IMM se face de catre ofertant si/sau toti asociatii din cadrul consortiului prin completarea Formular 10. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Conform art. 278^1 din OUG 34/2006 in cazul depunerii unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de: 1.492, 57 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea totala a contractului si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original, conform modelului din Formularul 26) sau prin retineri succesive din platile intermediare. Modalitate de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita de comun acord.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. (se vor respecta prevederile HG nr. 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratii atrage excluderea din procedura.Oricare dintre documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare trebuie prezentate la deschiderea ofertelor.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare descrise in acest capitol, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere (Formular 25 si anexa) semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv valorile solicitate, cantitatile sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se accepta folosirea de prescurtari.Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual fie ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective. De asemenea, este interzisa participarea cu oferta individuala/comuna si nominalizarea ca si subcontractant sau tert sustinator pentru acelasi contract, in cadrul aceleiasi proceduri.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de consortiu /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: ? Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul consortiului/asocierii precum si categoriile de servicii executate de fiecare dintre acestia;? Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Se recomanda ca semnatura autorizata sa fie a administratorului / directorului general al societatii partenere lider sau a persoanei imputernicite de fiecare dintre membrii consortiului/asocierii;? Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte sau un contract de asociere in cadrul caruia sa fie stipulata aceasta imputernicire;? Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).? Toti partenerii din cadrul consortiului/asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;? Structura sau constituirea consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial;? Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea Ofertantului din procedura de atribuire.De asemenea, Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizarea si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care se constata discrepante intre traducerea autorizata si documentul original, acesta din urma va prevala.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Orice documente solicitat trebuie prezentate cu respectarea prevederilor Ordinului 509/2011 al Presedinte ANRMAP.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta (Formularul 2).Cerinta nr. 1 Calitatea de participant la proceduraOperatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze: 1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 62. Imputernicire (daca este cazul) ? privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului ? Formularul nr.2Cerinta nr. 2 Eligibilitatea / neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 3- Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 3 Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte: 1. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 4 ? declaratei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSustinatorii ofertantilor trebuie sa prezinte dovada neincadrarii in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 literele a), c^1) si d) prin completarea in mod corespunzator a Formularului 4.Declaratia va fi insotita de urmatoarele documente: Persoane juridice romane: ? Certificatul privind impozitele si taxele localeeliberat de Directia de impozite si taxe locale: Se va prezentaformularul specific autoritatii emitente din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie lizibila, cu mentiunea in confomitate cu originalul, semnate si stampilate de operatorul economic.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat general: Se va prezentaformularul specific autoritatii emitente din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie lizibila, cu mentiunea in confomitate cu originalul, semnate si stampilate de operatorul economic.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii scadente, la bugetul general consolidat si/sau la bugetul local, indiferent de cuantumul acestora, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoane juridice straine: ? Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul? Certificat pentru plata CAS ( pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)Cerinta nr.4 Evitarea conflictului de interese/ Neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si subcontractantii si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte: Formularul nr. 5 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Lista persoanelorcu putere de decizie in prezenta procedura : Horea-Dorin Uioreanu ? presedinte CJC, Vakar Istvan Valentin ? vicepresedinte CJC, Oleleu Ioan - vicepresedinte CJC, Simona Gaci ? Secretar al Judetului, Simona Cornelia Tatomir - Director General, Mariana Ratiu - Director executiv, Pop Dan Vasile - Director executiv, Alexandru Simion Cretu - Sef serviciu, Diana Coman ? Manager de proiect, Radu Constantin Sporis ? asistent de proiect, Rad Niculina Aurelia - responsabil relatii publice si comunicare, Corina Salanta - responsabil achizitii publice, Ramona Susana Hedes - responsabil financiar, Pintea Corina Diana ? responsabil IT, Iliescu Stefan Eduard ? consilier juridic, Pacurar Bogdan Nicolae -responsabil de mediu.Consilieri judeteni: Lapusan Remus Gabriel, Manzat Marius Dorel, Cuibus Valentin Claudiu, Szeplekan Mihai, Cecan Eugen, Petran Ioan, Balaj Marius Gheorghe, Ivan Ilarie, Oprea Laurentiu, Canta Danut Dorel, Secara Dorel Viorel, Druta Eugen, Salatioan Vasile, Bogdan Emil Mircea Vasile, Bota Ioan, Coroian Alexandru, Tuluc Calin Marin, Morar Andreea Veronica, Racolta Steluta Carmen, Murea Porfirie Sebastian, Catarig Horatiu Liviu, Simplicean Horea Dan, Les Mariana Carmen, Marc Marinela, El-Hayes Arthur Roland, Ratiu Adina Maria, Rares Stelian Rusu, Nemeti Andrei, Okos-Rigo; Denes, Lorinczi Zoltan Laszlo;, Ferencz Stefan, Pop Valentin, Husar Axente, Ianchis Ghete Iulia Ligiana.Cerinta nr. 5 Certificat de participare la procedura cu oferta independentaOperatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: Formularul nr. 7 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta (Formularul nr.2)Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care se constata discrepante intre varianta tradusa si versiunea originala, aceasta din urma va prevala.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.Orice documente solicitat trebuie prezentate cu respectarea prevederilor Ordinului 509/2011 al Presedinte ANRMAP.Cerinta nr. 1 InregistrarePersoane juridice romane : Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.? Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa ateste faptul ca: Ofertantul are autorizate activitatile care fac obiectul licitatiei.Pentru a fi valabil, certificatul constatator va fi prezentat in copie certificata ?conform cu originalul?.NOTA: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.Persoane juridice straine : Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este inregistrat.? Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.? Documente de atestare asupra urmatoarelor, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: (i) denumirea completa, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, sedii secundare (iv) asociati/actionari, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domenii de activitate, activitati autorizate (vii) faptul ca nu s-au inregistrat mentiuni referitoare la intrarea in faliment/insolventa sau lichidare.Pentru a fi valabile, documentele mentionate vor fi prezentat in copie certificata ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Fiecare membru al Comisiei de evaluare va prezenta punctajul in functie de factorul de evaluare stabilit pentru fiecare oferta care a indeplinit criteriile de selectie. Punctajul va fi insotit de o nota justificativa, care sa evidentieze clar motivarea punctajelor acordate.
Termen de garantie bunuri livrate (P1)
20
Descriere: Avand in vedere ca bunurile livrate vor fi folosite permanent, ?i dupa finalizarea implementarii proiectului, Autoritatea Contractanta dore?te utilizarea acestor bunuri pentru o perioada cat mai lunga, la capacitate optima ?i cu costuri de reparare egale cu zero.
Termen de garantie sistem integrat (P2)
20
Descriere: Avand in vedere ca sistemul integrat (harware si software) va fi folosit ?i actualizat permanent, ?i dupa finalizarea implementarii proiectului, Autoritatea Contractanta dore?te ca acest sistem sa fie func?ional pentru o perioada cat mai lunga, la capacitate optima ?i cu costuri de corectare erori / reparare egale cu zero.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2013 11:55