Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de difuzare spot TV si participare emisiune TV in cadrul proiectului "Padurea Mogos-Matele, aurul verde al Scinteiestiului"


Detaliu pentru invitatia numarul 348300
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SCINTEIESTI (CONSILIUL LOCAL SCINTEIESTI GALATI)
Numar invitatie: 348300/11.06.2013
Denumire contract: Servicii de difuzare spot TV siparticipare emisiune TV in cadrul proiectului "Padurea Mogos-Matele, aurul verde al Scinteiestiului"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SCINTEIESTI (CONSILIUL LOCAL SCINTEIESTI GALATI)Cod fiscal: 3127093, Adresa: COMUNA SCINTEIESTI, JUDETUL GALATI, Scanteiesti, Telefon: 00400236/348007, Fax: 00400236/348000
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SCINTEIESTI, JUDETUL GALATI, Scanteiesti, Romania, cod postal: 807260, telefon: +40 0236/348007, fax: +40 0236/348000, persoana de contact: GHIORGHE BUTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA SCINTEIESTI, PUNCT DE LUCRU FINTINELE, JUDETUL GALATI, COD POSTAL 807261, TEL. 0236/348.007, FAX. 0236/348.000
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de difuzare spot TV siparticipare emisiune TV in cadrul proiectului "Padurea Mogos-Matele, aurul verde al Scinteiestiului"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare serviciide difuzare spot TV de promovare si inchiriere spatiu TV pentru realizare emisiune cu specific turistic, cu participarea echipei de proiect, in scopul promovarii evenimentului.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DACuantumul garantiei de participare este de 2.700 de lei si se constituie conform art.86 al.1 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data la care se va face echivalenta leu/euro este data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Da, in procent de 10% din pretul fara TVA al contractului. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.90, al.(1)-(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Formular A.1 - Declaratie privind eligibilitatea operatorilor economici- neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- formular semnat si stampilat.Formularul va fi prezentat si de sustinatorul financiar sau tehnic(daca e cazul)Cerinta nr.2Formularul A.2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181-formular semnat si stampilatSe va prezentaun documentcare sa ateste plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat pentru luna anterioara celei de depunere a ofertei- -original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" cu stampila si semnatura.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cucare s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, comisia avand dreptul de a solicita originalelle pentru confirmare a autenticitatii documentelor depuse.Se va prezenta un documentcare sa ateste plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre bugetul local pentru luna anterioara celei de depunere a ofertei- -original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" cu stampila si semnatura.Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular A.3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie pe propria raspundere, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului -formular semnat si stampilat;Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormular A.4- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ord.314/2010- formular semnat si stampilat;Cerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormular A.5 ? Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. art. 69^ din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta de catre toti ofertantii, ofertantii asociati cat si de catre subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.- formular semnat si stampilatPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: BUTE GHIORGHE -PRIMARPAUN VALERICA - VICEPRIMARGOLEANU MARIANA - ADMINISTRATOR PUBLICVIZINTEANU ALEXANDRINA- INSPECTOR FINANCIAR-CONTABILPIETRARU MIHAELA?SECRETARCONSILIERI LOCALI: BASARAB SANDICA, CIUCUR ELENA, GOGONET VIOREL, MOLDOVEANU DUMITRU, IZVORANU MIHAELA-LENUTA, NEGRAIA MIOARA, BASALIC MARIN , DAMIAN NELU, ILIE IULIAN-CIPRIAN, BASARAB SEVERIN Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-Persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator de la ORC- Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata. .Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor cerute de autoritatile din Romania.Se vor prezenta documentele solicitate sau echivalente celor solicitate din tara unde sunt inregistrati respectivii ofertanti.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si legalizate, conform legii romane
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind situatia economico-financiaraPrezentare informatii generale despre ofertant si informatii referitoare la Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in care au fost incheiate situatiile financiare anuale.Se impune ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 272.000lei. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.2012-4, 4560 lei 2011-4, 2379 lei 2010-4, 2099leiNota: Se pot centraliza situatiile economice si financiare ale ofertantilor asociati sau sustinerea contractului de catre de catre o alta persoana in conditiile legiiDaca un operator economic nu are 3 ani de la infiintare, cifra de afaceri va fi raportata la 1 an( cifra de afaceri, realizata de la infiinatre, impartita la numarul de luni de la infiintare, inmultit cu 12).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la principalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani., Experinta similara aferenta contractelor de prestari servicii, executate in ultimii 3 ani- formular semnat si stampilatOperatorii economici vor prezenta documentele prevazute la art.188 alin2, lit.a din OUG 34/2006Nota: 1. In cazul in care contractul prezentat include mai multe servicii, se va face detalierea serviciilor prestate, iar valoarea care se va lua in considerare va fi doar pentru serviciile similare, asa cum au fost precizate mai sus. Dovada se va face prin prezentarea unui document oficial.2.Valoarea finala certificata reprezinta pretul final platit de beneficiar pentru prestarea serviciilor similare. Aceasta va fi indicata in lei.3. Convertirea in Leisi Euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu publicat pe site-ul www. bnr.ro.4. Recomandarile trebuie sa contina cel putin elementele din Formularul C.1.1Experienta similara relevanta in domeniu-Documente privind prestarea unor servicii similare in ultimii 3 ani, in valoare de minim 136.000 lei, in cadrul unui singur contract.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR: 2012-4, 4560 lei 2011-4, 2379 lei 2010-4, 2099lei, Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-formular semnat si stampilatDaca nu exista subcontractanti formularul C4 nu este solicitatDaca exista subcontractanti formularul va fi insotit de acordurile de subcontractare-Formular C.4.1- formular semnat si stampilatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Intervalul orar de difuzare
15
Descriere: Intervalele orare propuse pentru difuzarea spotului
Numarul de difuzari bonus
15
Descriere: Difuzari ale spotului TV propuse ca bonus la contract
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer