Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier


Detaliu pentru invitatia numarul 312143
Autoritate contractanta
COMUNA PARAVA (CONSILIUL LOCAL PARAVA)
Cod de identificare fiscala: 4535902
Adresa: comuna Parava, judetul Bacau, Parava
Telefon: 0040234252156
Fax: 0040234252165
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de dirigentie de santier
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Servicii de dirigentie de santier pentru componentele: MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 109B KM 0, 00 LA KM 3+200 COMUNA PARAVA, JUDETUL BACAU; ALIMENTARE CU APA LOCALITATEA TEIUS, COMUNA PARAVA, JUDETUL BACAU; CANALIZARE LOCALITATEA TEIUS, COMUNA PARAVA, JUDETUL BACAU; CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE LOCALITATILE PARAVA SI DRAGUSANI, COMUNA PARAVA, JUDETUL BACAU
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 31.08.2011 08:08)
Data publicarii: 30.08.2011 12:22
Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Parava, Comuna Parava, Judetul
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Parava, Comuna Parava, Judetul
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 79, 600 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- declaratia privind neincadrarea la art 180 si art 181- certificat lispa datorii d ela bugetul consolidat al statului- certificat lipsa datorii de la bugetul local- dec privind calitatea de participant la procdura- certificat constatator emis de ONRC- copie CUI- Cifra medie de afaceri ultimii 3 ani: min 18000 ron pentru lotul I si de min 61600 ron pentru lotul II- copie bilant contabil la finele lui 2010- lista principalelor livrari in ultimii 3 ani- min un contract similar, caror valoare cumulata sa fie de cel putin 18000 ron pentru lotul I si cel putin de 61600 ron prntru lotul 2- lista cu dotarile si echipamentele- pentru lotul I - min 1 diriginte pentru domeniul constructii drumuri si poduri, domeniul 3.2.- pentru lotul II - min 1 diriginte pentru domeniul lucrari tehnico edilitare de alimentare cu apa si canalizare, domeniul 6.1- informatii privind subcontractantii
- garantia de participare este de: 180 ron pentru lotul I si de 619 ron pentru lotul II
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer