Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier, asistenta tehnica si audit financiar, pentru contractul de executare lucrari de construire-Centrul de terapii genice si celulare in tratamentul cancerului-ONCOGEN


Detaliu pentru invitatia numarul 341567
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Numar invitatie: 341567/04.01.2013
Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier, asistenta tehnica si audit financiar, pentru contractul de executare lucrari de construire-Centrul de terapii genice si celulare in tratamentul cancerului-ONCOGEN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4663448, Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Telefon: 0356433114, Fax: 0356433114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736, telefon: +4 0356433299, fax: +4 0356433114, persoana de contact: Muntean Cosmin-Sergiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier, asistenta tehnica si audit financiar, pentru contractul de executare lucrari de construire-Centrul de terapii genice si celulare in tratamentul cancerului-ONCOGEN
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dirigentie de santier, asistenta tehnica si audit financiar, pentru contractul de executare lucrari de construire-Centrul de terapii genice si celulare in tratamentul cancerului-ONCOGEN, ce se vor presta conform prevederilor din Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 930 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare(GP) este de 8.400 lei, defalcata pe loturi cf anexei B. Echivalenta leu/alta valuta cf curs BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Reducere 50% pt IMM-uri cf Legii 346 / 2004.Pt a beneficia de red. de 50%, ofertantul va prezenta odata cu GP si actul doveditor cf art.7 din L346/2004, respectiv ?Declaratie privind incadrarea in categoria IMM??Anexa 1 la L346/2004. Obs: In cazul in care ofertantul a constituit GP in calitate de IMM (50 % din valoarea ei) si nu face dovada ca e IMM cf aliniatului precedent, oferta va fi respinsa. Pt a se putea prevala de prevederile art.16 alin.2 din L346/2004, toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM. Modul de constituire a GP: ? se poate constitui cf prevederilor art.86 din H.G. nr.925/2006: SGB(in original) in favoarea autoritatii contractante eliberata de o banca din Romania sau, de o banca din strainatate sau de o societate de asigurare?Formularul 20; sau OP cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor in contul IBAN-RO91TREZ6215005XXX000320-Trezoreria Timisoara; sau numerar la casieria SCJUT (orar 9-15) ?GP se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in doc de atribuire. Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire ofertelor. GP se ataseaza de plicul exterior al ofertei. Ofertele care nu prezinta dovada GP constituite in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata mai sus vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP: I.In conformitate cu prevederile art.87 din H.G.925/2006; II.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, Autoritatea contractanta va retine din GP cuantumul stabilit in conformitate cu art.278^1 din OUG. 34/2006. GP se va restitui in conformitate cu art.88 din H.G.925/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica si se constituie astfel: -conform prevederilor art.90 alin.1 din H.G. nr.925/2006;
-prin Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Executant, in conformitate cu prevederile HG nr.1045/2011, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, la dispozitia Achizitorului; Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului;
-prin SGB cf formularului nr.19. Reducere 50% pt IMM-uri def cf Legii 346/2004. Pt a se putea prevala de preved art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004, toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM. Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratie privind eligibilitatea -formularul nr.1Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata -formularul nr.2?Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat sau echivalent; se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele?Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local sau echivalent; se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata -Formularul 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: -Manager - Dr. Ciprian Bogdan --Director Financiar-Contabil - ing.ec. Maria Saracan-cons.jr. - Lioara Bartulov-Sef Serviciu Aprovizionare - Tiberiu BalogCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formularul nr.4Declaratie privind calitatea de participant - formularul 5 NotaSe permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.?pentru Persoane juridice/fizice romane-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte ca ofertantul are codul CAEN corespondent cu obiectul prezentei proceduri.In cazul in care Certificatul Constatator emis de ORC este prezentat in copie lizibila certificata cu ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/ copie legalizata.?pentru Persoane juridice/fizice straine -Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati, 2009, 2010 si 2011, trebuie sa fie egala sau mai mare de 320.000lei, pentru lotul I si 80.000 lei pentru lotul II. Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R.pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: 2009:1 euro = 4, 2373 lei 2010:1 euro = 4, 2099 lei 2011:1 euro = 4, 2379 lei, Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de catre organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciii similare din ultimii 3 ani / lot.Completarea si prezentarea Formularului 7, Ofertantul va face prin prezentarea a maxim 3 contracte ale caror obiect similar sa fie conform celor descrise loturile I si II a carorvaloare insumata/ lotul I sa fie de minim 300.000 de lei si pentru lotul II sa fie de minim 80.000 de lei. Se vor completa si prezenta: Fisa de experienta similara aferenta fiecarui contract similar - Formular nr. 8 - original Recomandari din partea beneficiarilor indicati in Fisele de experienta similara sau procese verbale de receptie aferente contractelor declarate in Fisele de experienta similara sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale emise de beneficiarii declarati in Fisele de experienta similara ? original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de BNR pt anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1euro=4, 2379 lei, Declaratie referitoare la dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului ? Formular nr.9 originalOfertantul trebuie sa faca dovada ca detine (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie potrivit Ord.509/2011 al presedintelui ANRMAP)pt indeplinirea contractului, cel putin urmatoarele: Pentru lotul I- 2 echipamente de calcul tip PC, imprimanta, connexiune internet, softuri necesare realizarii contractului, laborator de specialitate constructii pentru incercari si determinari pe materiale si elemente de constructii (propriu sau precontract incheiat) dupa caz.Pentru lotul II: 1 echipament de calcul tip PC, imprimanta, conexiune internet., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducerePrezentarea si completarea formularului 10, Informatii referitoare la personalul de conducere Of-tii vor face dovada ca dispun de cel putin urmatorul personal necesar pt indeplinireacontractului: Pt lot I-Expert principal?Coordonator proiect-inginer constructii, atestat dirigentie de santier (pt subdomeniul 2.4.- cat.A, cf Ord MDRT nr.1496/2011)Diriginte de santier-inginer instalatii pt constructii, atestat in oricare 2 dintre subdomeniile domeniului 8 de atestare a dirigintilor de santier (cf Ord MDRT nr. 1496/2011).Evaluator cantitati si costuri-inginer constructii, atestat dirig de santier pt subdomeniul 2.3.-Ord MDRT nr.1496/2011.Prezentarea si completarea form.11Pt personalul de specialitate mentionat pt prest de serv ofertantul va prez in original/copie "conform cu originalul" urmatoarele doc: -CV-uri cf Formular nr.22;
-diplome privind studiile/pregatire profesionala/calificare/ atestare profesionala);
-autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente, declaratie de diponibilitate-Form.21, Informatii referitoare la personalul de conducere Ofertantii vor face dovada ca dispun de cel putin urmatorul personal necesar pentru indeplinireacontractului: Lotul II - Auditor financiar independent care detine viza de membru activ al Camerei Auditorilor Financiari din Romania pe anul in cursPrezentarea si completarea formularului 11ofertantul va prez in original/copie "conform cu originalul" urmatoarele doc: Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR; Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea , ,Activ? pentru anul respectiv; CV cf Formular nr.22, diploma de studii, declaratie de disponibilitate Formularul 21, Declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraSe va completa si prezenta Formularul 13. Se prezinta lista subcontractorilor si acordurile de subcontractare, precum si specializarea acestora/ autorizare activitate subcontractata.Se va completa si prezenta Formularul 3. Subcontractantii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile.La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executarea contractului. Capacitatea subcontractantului nu se ia in calcul pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara., Informatii privind asociatii: Prezentarea si completarea Formular nr.14.- Se vor prezenta documentele prevazute la cap III.2.1.a) si III.2.1.b). - cerintele privind capacitatea tehnica sieconomico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati, prezentandu-se in acest sens documentele necesare. - Standardele de asigurare a calitatii si de protectie a mediului cf III.2.3.b)trebuie sa fie prezentate de fiecare asociat. Acordul de asociere trebuie sa contina cel putin: ? Lista tuturor asociatilor cu datele de identificare ale acestora si cu specificarea reprezent legal ? Nominalizarea liderului de asociatie ? Clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pt indeplinirea contractului ? Clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata castigatoare ? Clauze privind categoriile de servicii/lucrari care vor fi prestate/executate de fiecare asociat si valoarea acestora, Informatii privind tertul sustinator, (daca este cazul): Se vor completa si prezenta Formularele 1, 2, 3 si 15, 16, 17, 18. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara, precum si/sau capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de o terta persoana, conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea economic/financiara si/sau tehnica/ profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului. Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 14001 sau echivalent. Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2013 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer