Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier in cadrul proiectului ?Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Valcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 338000
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL VALCEA (CONSILIUL JUDETEAN VALCEA)
Numar invitatie: 338000/22.10.2012
Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier in cadrul proiectului?Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL VALCEA (CONSILIUL JUDETEAN VALCEA)Cod fiscal: 2540929, Adresa: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1-T, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250732901/103, Fax: 0250735617
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier in cadrul proiectului?Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Valcea?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Supravegherea lucrarilor de constructii prevazute in cadrul proiectului ?Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta Valcea?
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 381.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 2.580 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire conform prevederilor legale: - virament bancar in contul RO66TREZ6715006XXX000142 deschis la Trezoreria Municipiului Rm. Valcea, Beneficiar: Consiliul Judetean Valcea, cod fiscal 2540929 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 alineat (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare este irevocabila;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contr: 10% (5% in cazul IMM-urilor) din din valoarea contractului, fara T.V.A.Perioada garantiei de buna executie va acoperi intreaga durata a contractului de servicii pana la receptia finala a lucrarilor.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alineat (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sau- retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform articolului 90 alineatul (3) din HG 925/2006 modificat prin HG 1045 din 19 octombrie 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Calitatea de participant la procedura- Formular nr. 12C (original): Declaratie privind calitatea de participant la procedura (in cazul unei asocieri atat liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular;Pentru operatorii economici romani se solicita prezentarea cazierului judiciar si cazierului fiscal (conform Ordonantei 75/2001 privind organizarea cazierului fiscal) valabile la data depunerii ofertelor in original.Pentru operatorii economici straini se solicita prezentarea cazierului judiciar sau similar in traducere autorizata.Pentru operatorii economici stabiliti in tari unde nu se emite cazier judiciar sau similar, se accepta o declaratie data in fata unui notar in acest sens (original).Documentele doveditoare solicitate trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.2. Declaratii privind eligibilitateaCa cerinta obligatorie, se vor prezenta in original: - Formular nr. 12A : Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 ? se va completa de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte in asociere si de catre fiecare sustinator in cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura- Formular nr. 12B: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, se va completa si de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte in asociere.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti; tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in niciuna din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c^1), d) -Formular 12 Tert sustinator;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.- Formular nr. 2: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, se va completa si de catre fiecare ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedintele Consiliului Judetean Valcea Ion Cilea, Vicepresedinte Dumitru Persu, Vicepresedinte Pistol Bogdan Alexandru, Secretar al Judetului Constantin Dirinea, Director Executiv Carmen Alexandrescu, Director Executiv Mircea C-tin Predescu, Director Executiv Bogdan Lastun, Director Executiv Florea Mierlus, Arhitect Sef Rozalia Harambasa, Director Executiv Adj. Vasilica Mazilu, Sef serviciu buget Andreea Virtej, consilierii judeteni care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Mihaela Andreianu, Belciu Ion, Bulacu Romulus, Dumitru Gery Buse, Adrian Busu, Florinel Butnaru, Aurelian Carstea, Teodosie Filip, Gheorghe Folea, Petre Grigore, Remus Grigorescu, Adam Jinaru, Ioana Lita, Alina Lupu, Victor Marin, Claudia Militaru, Iuliana Moise, Ion Nicolae, Alexandru Oproaica, Pasat Gheorghe, Petrescu Remus, Pirvu Constantin, Poenaru Mircea Constantin, Popescu Victor George, Prala Stefan, Radulescu Constantin, Simion Aurel, Stanculescu Victor George, Tarasenie Dumitru, Tranca Teodor.- Formular nr. 4: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/ 2010 al Presedintelui A.N.R.M.A.P.3. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor - Ca cerinta obligatorie, se vor prezenta in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnate si stampilate: - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste situatia obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anteriorara celei in care se depune oferta;
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, care sa ateste situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat in luna anteriorara celei in care se depune ofertaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, conform art. 182 din OUG 34/2006.Neindeplinirea de catre operatorul economic a cerintei referitoare la plata taxelor si impozitelor catre buget (local si de stat), va conduce in mod automat la excluderea acestuia din procedura.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare. A. Persoane juridice /fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor(document in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata), in baza Legii nr.26/1990 din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca ofertantul este in incapacitate de plata;B. Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele doveditoare solicitate trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?.Pentru conformitate, documentele prezentate in copie lizibila semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? vor fi prezentate obligatoriu in original / copie legalizata si traducere autorizata, dupa caz, de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea comisiei de evaluare.Cerinte obligatorii: - Ofertantul sa fie legal inregistrat.- Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare participant, indiferent de calitatea in care participa la oferta.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere - Formularul nr. 22 prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la Iegalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular.Nota: ContractuI de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii si a inregistrarii fiscale in Romania a liderului de asociere, in cazul in care acesta este persoana juridica straina.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/ tertilor sustinator(i), (art. 5, alin (3) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1. Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de referinta sa fie cel putin egala cu: 258.760lei (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor /asocierilor saupentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).Se solicita: - Bilantul contabil sau extrase de bilant intocmit in conf. cu prev. legale in vigoare depus si inregistrat la organele competente, din ultimii 3 ani( 2009, 2010, 2011), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila sau alte documente echivalente (decl. fiscala, balanta de verificare s.a); sau- Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, la ( 2009, 2010, 2011) din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea., Completare Cerinta nr. 1Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate, legalizate a documentelor de mai sus.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularul ??Informatii generale??, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Fiecare dintre documentele de mai sus vor fi prezentate ca document original /copie document legalizata notarial/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata - acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare., Cerinta nr.2. Sustinerea financiara, in conformitate cu art. 186 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186 alin (2) din OUG 34/2006 modificat prin art. 19 din Legea 279/2011 coroborat cu prevederile articolului 11^1 alineatele (1), (2), (4), (5) si (6) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.`Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 4/2006*. *Cerinta privind cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator. Persoana care asigura sustinerea financiara va prezenta si declaratia pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand obiectul contractelor, denumirea beneficiarului, calitatea prestatorului, valoarea finala certificata a acestora, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, cantitatea, perioada de derulare a contractului., Cerinta nr.2 Experienta similara Ofertantul va prezenta ca experienta similara dovada prestarii de servicii duse la bun sfarsit (conform art.13 din Ordin 509/2011) a cel putin unui contract de servicii similare de supervizare a lucrarilor de constructii-montaj a carui valoare este de cel putin 129. 300 lei fara TVA in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelor.In acest sens, aferent fiecarui contract declarat, dovada experientei similare se va face prin prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de beneficiar din care sa rezulte valoarea, categoria si calitatea serviciilor prestate: - copii ale PV de receptie partiala a serviciilor sau ale PV de receptie sfarsitul prestarii, dupa caz (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie)- recomandare din partea benef., in original sau copie certificata ?conform cu originalul" care va cuprinde modul de indeplinire a oblig. contr. pe parcursul derularii contr., Cerinta nr. 3 Informatii privind capacitatea profesionala- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani- CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;, Cerinta nr. 4 Cerinte minimeprofesionale solicitate de catre beneficiar si pe care trebuie sa le indeplineasca dirigintele de santier: Dirigintele/ Dirigintii de santier, inregistrat/ inregistrati in Registrul Dirigintilor de Santier, trebuie sa faca dovada ca este autorizat conform Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier stabilita prin Ordinul nr. 1.496/ 2011, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa cum urmeaza: - domeniul 2.3. Constructii civile, industriale si agricole - categoria de importanta B; - domeniul 8.1. Instalatii electrice; - domeniul 8.2. Instalatii sanitare, termoventilatii.Prezentarea autorizatiei pentru domeniile solicitate valabila la data depunerii ofertelor.Alaturi de doc. solicitate care se vor prezenta pentru a dovedi relatia ofertantului cu dirigintele de santier se accepta si prezentarea unui angajament de participare, confart. 188, alin. (2), lit."c" din OUG nr.34/2006, Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantiiSubcontractarea este permisa cu respectarea conditiilor prevazute in art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 11(7) din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009.Ofertantul va prezenta urmatoarele informatii despre subcontractanti: - Date de recunoastere (identificare) despre subcontractanti;
- Resurse umane ale subcontractantilor (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor de implicare- Resurse tehnice ale subcontractantilor (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor de implicare., Cerinta nr. 6 Informatii privind asociatiiIn cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Toti partenerii asociati trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului., Cerinta nr. 7 Sustinerea tehnica si profesionala in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.In acest caz, ofertantul va respecta prevederile art. 190 alin (2) din OUG 34/2006 modificat prin art. 20 din Legea 279/2011 coroborat cu prevederile articolului 11^1 alineatele (1), 2), (3), (4), (5) si (6) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg. Atentie, nu se folosesc prescurtari Cerinta nr.1 Sistemul de asigurare al calitatiiOfertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer