Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER IN CADRUL PROIECTULUI EDU-PANCIU ? EDUCATIE SI CUNOASTERE


Detaliu pentru invitatia numarul 320094
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL PANCIU
Numar invitatie: 320094/08.02.2012
Denumire contract: SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER IN CADRUL PROIECTULUI EDU-PANCIU ? EDUCATIE SI CUNOASTERE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PANCIUCod fiscal: 4447320, Adresa: Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Panciu, Telefon: 0237/275811 ; 0724000420, Fax: 0237/276137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Panciu, Romania, cod postal: 625400, telefon: +40 237/275811, fax: +40 237/276137, persoana de contact: EUGEN GIL BULEANDRA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Panciu, Romania, cod postal: 625400, telefon: +40 237/275811, fax: +40 237/276137
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER IN CADRUL PROIECTULUI EDU-PANCIU ? EDUCATIE SI CUNOASTERE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul acestui contract il reprezinta furnizarea de Asistenta Tehnica, sub forma serviciilor de dirigentie de santier pentru implementarea contractului de executie a lucrarilor in cadrul proiectului EDU-PANCIU ? EDUCATIE SI CUNOASTERE ? Proiect pentru extinderea, dotarea si reabilitarea liceului ?Ioan Slavici? din orasul Panciu, judetul Vrancea.Scopul achizitionarii serviciilor de dirigentie de santier este de a oferi autoritatii contractante garantia ca executantul caruia i-a fost atribuit contractul de executie lucrari isi va indeplini toate responsabilitatile asumate prin contract, va respecta prevederile legale, reglementarile tehnice si caietele de sarcini.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 64, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 1.280 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - scrisoare de garantie bancara - in acest caz se va utiliza Formularul F10 din Sectiunea Formulare- prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file de cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la deschiderea ofertelor. Cont Trezorerie utilizat: RO25TREZ6945006XXX000036 deschis la Trezoreria orasului Panciu.- prin depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar, - sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681 / 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se va elibera/restitui in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratia privind eligibilitatea ? Formular PO/VI/01/2/DEDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? Formular PO/VI/01/2/DA181.Aceasta Declaratie va fi sustinuta de prezentarea urmatoarelor certificate de atestare fiscala: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, acolo unde ofertantul isi are sediul social.Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular PO/VI/01/2/DA69Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Primariei Panciu sunt: - D-nul PETRE ION - primar- D-nul NICA IULIAN - viceprimar- D-nul BULEANDRA GIL EUGEN ? secretar- D-nul TACU SILVIU - inspector de specialitate- D-na CRISTIAN GABRIELA - director executiv-D-nul SERBAN COSMIN - inspector de specialitate-D-nul STOICA ZAMFIR - consilier investitii-D-nul ADIMEI VASILE - referent biroul agricolCertificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular 12CIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente din cele prevazute anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata, se accepta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare (pentru persoanele fizice) emise cu cel mult 30 zile inainte de depunerea ofertelor.Din certificatul constatator emis de ORC trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul?? cu precizarea ca inaintea transmiterii comunicarilor privind rezultatul procedurii, ofertantului declarat castigator i se va solicita transmiterea acestui document in original sau copie legalizata.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional insotite de traduceri autorizate in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri1. Bilant contab la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, inreg la organ compete in conform cu prev legale in vigoare.In sit in care oper ec si-a inreg bilant contab aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplin nivel impus si prin raport la ultimii 3 ani financi incheiati, res 2011, 2010, 2009.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) in domeniul de activ aferent obiect contract, sa fie de minim: 120.000 lei, fara TVA.Intrep Mici si Mijlocii (IMM-uri), benef de prevederile Legii nr 346/2004., Persoane juridice/fizice strainePersoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani.Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniO lista a serviciilor prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii.Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta maxim cinci contracte de servicii din care sa rezulte ca a prestat categoriile de servicii similare obiectului procedurii de achizitie, in valoare cumulata de minim 64.000 lei, fara TVA., Informatii privind obligatiile contractuale in desfasurareSe va completa Formularul 15., Informatii privind personalul tehnic de specialitateDeclaratie privind efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Vor prezenta curriculum vitae (Formularul 18), copii dupa diplome, si/sau alte acte doveditoare si declaratii de disponibilitate (Formularul 17).O Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: - inginer coordonator- diriginte de santier instalatii- diriginte de santier retele- personal calificat pentru testarea calitatii- personal calificat responsabil pentru verificarea cantitatilor, Informatii privind subcontractantiiSe va completa Formularul PO/VI/01/2/DS si Formularul B15.In cazul asocierii operatorilor economici se va prezenta Formularul B16. Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiCertificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008, pentru activitati similare obiectului contractului, in termen de valabilitate.Nu se accepta ca ofertantii sa fie in curs de certificare., Persoane juridice/fizice strainePentru persoanele juridice straine : Se pot prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, pentru aceleasi categorii de lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.02.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2012 17:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer