Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier in cadrul proiectului ?Centrala fotovoltaica de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in orasul Mizil, judetul Prahova?
Detaliu pentru invitatia numarul 332240
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332240/23.07.2012
Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier in cadrul proiectului ?Centrala fotovoltaica de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in orasul Mizil, judetul Prahova?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASULMIZILCod fiscal: RO15562570, Adresa: B-dul. Unirii nr.12, Mizil, Telefon: 0244/251373, Fax: 0244/251373
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Unirii, nr. 14, Mizil, Romania, cod postal: 105800, telefon: +40 244250027, fax: +40 244251120, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Mizil, bd. Unirii, nr. 14, Mizil, jud. Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier in cadrul proiectului ?Centrala fotovoltaica de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in orasul Mizil, judetul Prahova?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consultantul va presta servicii de dirigentie de santier a lucrarilor efectuate in cadrul proiectului ?Centrala fotovoltaica de producere a energiei electrice din conversia energiei solare in Orasul Mizil, jud. Prahova?.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 311, 876 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ?90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul garantiei de participare este de 6.237 LEI si se va constitui in conformitate cu HG nr. 925/2006, art 86 alin. (1). Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul ce va fi comunicat la cererea ofertantului.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 3118, 76 LEI, conform art. 2781*) alin. (1), lit. d) din OUG 34/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa ? formularul 15.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88Garantia de Participare va fi prezentata in original, in limba romana. Garantia de participare, in original, prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat.Garantia de participare poate fi prezentata impreuna cu oferta sau poate fi depusa personal inainte de deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie, va fi in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In situatia in care instrumentul de garantare este emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari este recomandabil sau este de preferat sa fie emis de catre o banca ori de o societate de asigurari din Romania.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prev. art. 180 din OUG. nr. 34/2006 - Formular nr. 1. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator (daca este cazul).Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formular nr. 2. In cazul in care un operator economic este sustinut de un tert, atunci tertul sustinator va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formular nr. 2A.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 4;Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare - Formular nr. 5. Numele persoanelor care intra sub incidenta art. 69 indice 1 sunt mentionate in Anexa 1 la Formularul 5. Declaratia va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local pentru sediu sau punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cazier judiciar al operatorului economic (in statele unde este aplicabil), valabil la data deschiderii.In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conform. cu orig.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Operatorul economic va prezenta o imputernicire sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (in original). Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile din care sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Ofertantul trebuie sa aiba ca domenii de activitate cele cu codul CAEN 7112, conform legislatiei nationale sau echivalentul conform legislatiei statului in care operatorul economic isi are sediul.Documentul se va depune in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.Pentru persoane juridice/ fizice straine se vor depune: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident;
-Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Ofertantul trebuie sa prezinte documente care demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul necesar pentru prestarea serviciului, pana la plata prestatiei.Suma pe care ofertantul trebuie sa faca dovada ca o va indisponibiliza este de 93.500 lei pentru o perioada de 6 luni.Disponibilitatea de sustinere a prestatiei va trebui sa contina suma si perioada.Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare., Cerinta 2Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010, 2011, (insotit de contul de profit si pierdere) vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente; acestea vor fi prezentate in copie ?conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata pefiecare pagina.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de bilanturi contabile sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens., Cerinta 3Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2009, 2010, 2011, trebuie sa fie de minim 623.000 lei, Cerinta 4Angajament privind sustinerea financiara (daca este cazul). ?Angajament ferm? ? in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.Tertul sustinator va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Experienta similaraOfertantii vor prezenta lista cu serviciile prestate in ultimii 3 ani fata de data limita de depunere a ofertelor, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara serviciilor de prestat in contract, precum si recomandari/documente constatatoare privind modul de indeplinire a contractului emis de beneficiarii contractelor mentionate in lista., Cerinta 2Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa prezinte maxim 2 contracte care sa confirme prestarea, in ultimii 3 ani, de servicii de dirigentie santier pentru lucrari de constructie a unui/unor sistem/sisteme ce valorifica resurse regenerabile de energie, a caror valoare cumulata sa fie de minim 311.000 lei. Ofertantul va prezenta: - Fisa de experienta similara;
- recomandari din partea beneficiarului pentru contractele prezentate conform cerintei (recomandarea trebuie sa includa cel putin informatiile minime solicitate) sau documente constatatoare privind modul de indeplinire a contractului emis de beneficiarul contractului, Cerinta 3Declaratie privind asigurarea tehnica propusa a se utiliza pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, Cerinta 4PersonalOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti responsabili pentru implementarea contractului).Fiecare expert va indeplini in mod individual cerintele minime de mai jos, aferente pozitiei pentru care este nominalizat.O persoana nu poate ocupa mai mult de un post in echipa ofertantului!, Pentru fiecare expert cheie propus ofertantul va prezenta : - CV European (in format Europass);
- copii ale diplomelor, certificatelor profesionale, atestatelor, etc. Obtinute, mentionate in CV;
- Declaratie de disponibilitate.In cazul asocierii, se va prezenta o lista comuna cu expertii cheie propusi pentru implementarea contractului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul contractului.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV., Este obligatoriu ca din echipa de proiect sa faca parte cel putin: 1) Coordonatorul echipei de diriginti de santier (liderul echipei) ? 1 persoanaCalificari si abilitati: ? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic? Abilitati de utilizare a calculatoruluiExperienta profesionala relevanta: ? Minim 5 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta? Minim 3 ani experienta ca lider de echipa in supervizare/dirigentie de santier, 2) Diriginte de santier Drumuri ? 1 persoanaCalificari si abilitati: ? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic? Abilitati de utilizare a calculatorului? Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 3.3 Drumuri, poduri, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes local, conform Ordinului MDRT 1496/2011, modificat si completat prin Ordinul MDRT 277/2012, 3) Diriginte de santier Instalatii electrice ? 1 persoanaCalificari si abilitati: ? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic? Abilitati de utilizare a calculatorului? Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 8.1 Instalatii Electrice, conform Ordinului MDRT 1496/2011, modificat si completat prin Ordinul MDRT 277/2012, 4) Diriginte de santier Constructii Civile ? 1 persoanaCalificari si abilitati: ? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic? Abilitati de utilizare a calculatorului? Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 2.2 Constructii civile, industriale si agricole ?Categoria de importanta C, conform Ordinului MDRT 1496/2011, modificat si completat prin Ordinul MDRT 277/2012, 5) Responsabil pentru supervizarea respectarii prevederilor de asigurare a calitatii ? 1 persoanaCalificari si abilitati: ? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic? Abilitati de utilizare a calculatorului? Certificare ca manager calitate, 6) Diriginte de santier Rezistenta materialelor ? 1 persoanaCalificari si abilitati: ? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic? Abilitati de utilizare a calculatorului? Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 2. Constructii civile, industriale si agricole, conform Ordinului MDRT 1496/2011, modificat si completat prin Ordinul MDRT 277/2012, 7) Expert ? Inginer de cantitati ? 1 persoanaCalificari si abilitati: ? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic? Abilitati de utilizare a calculatoruluiExperienta profesionala relevanta: ? Minim 5 ani experienta profesionala generala? Minim 3 ani experienta ca inginer de cantitati, Cerinta 5Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul). ?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 190 din OUG 34/2006.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.Tertul sustinator va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare., Cerinta 6Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care oferta include subcontractanti, se vor furniza informatii despre acestia, dupa cum urmeaza: denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantul / subcontractantii.Se vor prezenta documente relevante (conform legislatiei in vigoare) privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii se angajeaza ca le vor pune la dispozitia ofertantului in cazul in care acesta va fi declarat castigator., Ofertantul trebuie sa furnizezem o Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, ca la incheierea contractului de achizitie publica, sa prezinte contractele incheiate intre contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta 7Informatii privind asocierea operatorilor economiciOferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea., In cazul in care contractul este atribuit unei asocieri de operatori economici care au depus oferta comuna, se solicita de catre autoritatea contractanta, inainte de incheierea contractului, prezentarea acordului de asociere in original cu semnaturile autentificate.In cazul in care un operator economic, participant la procedura de achizitie, se asociaza cu alt operator economic ce se angajeaza sa intocmeasca documentatia tehnica atunci acesta va respecta clauzele solicitate prin caietul de sarcini referitor la acest aspect.Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, pentru a beneficia de reducerea cu 50% a cerintelor privind cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie, conform prevederilor art. 16(2) din Legea 346/2004, este necesar ca fiecare dintre asociati sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte o declaratie in acest sens. Standard privind sistemele de management al calitatiiOfertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii, prin prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent.In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de manangement al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat., Standard privind sistemele de management al mediuluiOfertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al mediului, prin prezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalent.In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de manangement al mediului trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 09:33