Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier in cadrul proiectului ?Reabilitarea infrastructurii rutiere in statiunea Baile Olanesti?, COD SMIS 18224
Detaliu pentru invitatia numarul 347713
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347713/31.05.2013
Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier in cadrul proiectului ?Reabilitarea infrastructurii rutiere in statiunea Baile Olanesti?, COD SMIS 18224
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS BAILE OLANESTICod fiscal: 2541215, Adresa: STR. 1 DECEMBRIE, NR.1 , BAILE OLANESTI, Baile Olanesti, Telefon: +40 250/775099, Fax: +40 250/775099
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. 1 DECEMBRIE, NR.1 , BAILE OLANESTI, Baile Olanesti, Romania, cod postal: 245300, telefon: +40 250/775012, fax: +40 250/775012, persoana de contact: CONSTANTIN ZDARCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Baile Olanesti, str. 1 Decembrie nr. 1, judetul Valcea, Romania, cod postal: 245300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier in cadrul proiectului ?Reabilitarea infrastructurii rutiere in statiunea Baile Olanesti?, COD SMIS 18224
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor presta servicii supraveghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru asigurarea urmaririi executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii "Reabilitarea infrastructurii rutiere in statiunea Baile Olanesti?, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini. Valoarea estimata a acestor servicii este de 87.000, 00 lei fara TVA. In conformitate cu devizul general aprobat, pentru aceste servicii procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de 0%.
II.1.6) CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.740, 00 lei. In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Data pt. echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mentionata mai sus sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec ori a unei sume in numerar.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. De asemenea, in conformitate cu prevederile art. 278ยน alin. 1 lit. a din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 870 lei. Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului, fara TVA. In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se constituie anexa la contract sau, daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile prevazute de art. 90 alin. 3 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie - conf. prev. art.92 alin.4 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Mod de dovedire: Prezentare declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr. 5 din Sectiunea a III-a Modele de formulare. Nota: Dupa caz, documentul va fi prezentat de fiecare asociat, in cazul unei asocieri si de catre tertul sustinator.2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Mod de dovedire: a) Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea a III-a Modele de formulare. Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator, doar daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, literele a), c^1) si d) din OUG 34/2006.b) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3. Prezentare declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 7 din Sectiunea a III-a Modele de formulare. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Mod de dovedire: Prezentare certificat de participare cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul nr. 8 din Sectiunea a III-a Modele de formulare. Nota: In cazul unei asocieri, certificatul de participare cu oferta independenta va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.5. Operatorii economici participanti la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Mod de dovedire: Prezentarea unei declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 9 din Sectiunea a III-a Modele de formulare. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Vasilache Vasile Sorin, Popa Titel, Grogan Nicolae, Zdircea Constantin, Tatu Viorel, Vilcu Octavian, Baicu Elena Camelia, Enache Denisa, Patrick Pelgher, Baicu Vasile, Balaban Rodica, Braneci Niculina, Ghimis Valentina, Ghitulescu Marius, Nicolaescu Sanda Lucia, Noaje Alexandru Petre, Pahomie Constantin, Paunescu Ion, Sanda Nicolae, Trasca Flavius Iulian, Vasile Daniela. Ofertantii au obligatia de a prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, orice documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte fapul ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului. Informatiile cuprinse in documentele prezentate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor face dovada prestarii unor servicii similare ca valoare, natura si complexitate. Pentru a face dovada existentei experientei similare, ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati si vor completa Formularul nr. 12 ? Fisa experienta similara. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Conform prevederilor Ordinului ministrului dezvoltarii regionale si turismului nr. 1.496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul va dispune de diriginte/ diriginti autorizati pentru urmatoarele domenii/ subdomenii: drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu de interes local - cod domeniu/ subdomeniu de autorizare 3.3 si constructii edilitare si de gospodarie comunala ? cod domeniu/ subdomeniu de autorizare 6. Un diriginte de specialitate poate fi autorizat pe unul sau mai multe dintre domeniile/subdomeniile solicitate.Pentru personalul de specialitate ce va fi desemnat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica ofertantul trebuie sa prezinte: o lista cu persoanele nominalizate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica; autorizatii pentru domeniile solicitate valabile la data limita de depunere a ofertelor ? copie certificata ?conform cu originalul?; declaratii de disponibilitate ale personalului responsabil cu indeplinirea contractului; CV-urile personalului desemnat cu indeplinirea contractului, in care sa se detalieze experienta; contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului sau prezentarea de angajamente din partea acestora ? daca este cazul (Contractele de colaborare/ angajamentele trebuie sa precizeze ca va participa la executia lucrarilor, pe toata perioada, pana la indeplinirea contractului)., Se va prezenta o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere, si specializarea acestora si acordul de subcontractare. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.Prezentarea de catre subcontractantii unor parti cheie din contract a documentelor doveditoare indeplinirii cerintelor specifice de abilitare pentru acele parti.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 10:08