Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier pe durata implementarii proiectului ? REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI URBANE, PODURI, TROTUARE SI PARCARI IN ORASUL COSTESTI, JUDETUL ARGES?


Detaliu pentru invitatia numarul 323317
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL COSTESTI (PRIMARIA COSTESTI)
Numar invitatie: 323317/05.04.2012
Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pe durata implementarii proiectului ? REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI URBANE, PODURI, TROTUARE SI PARCARI IN ORASUL COSTESTI, JUDETUL ARGES?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL COSTESTI (PRIMARIA COSTESTI)Cod fiscal: 4834769, Adresa: STR.VICTORIEI, Nr.49, Costesti, Telefon: 0248672320, Fax: 0248672717
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.VICTORIEI, Nr.49, Costesti, Romania, cod postal: 115200, telefon: +40 248672320, fax: +40 248672717, persoana de contact: GHERGHINA GHERGHINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.VICTORIEI, Nr.49, Costesti, Romania, cod postal: 115200, telefon: +40 248672320, fax: +40 248672717
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pe durata implementarii proiectului ? REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI URBANE, PODURI, TROTUARE SI PARCARI IN ORASUL COSTESTI, JUDETUL ARGES?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dirigentie de santier pe durata implementarii proiectului ? REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI URBANE, PODURI, TROTUARE SI PARCARI IN ORASUL COSTESTI, JUDETUL ARGES?
II.1.6) CPV: 71631400-4 - Servicii de inspectie tehnica a lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 521.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.500leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: ? Virament bancar in contul RO70TREZ0505006XXX000063 deschis la Trezoreria Costesti, beneficiar Orasul Costesti, cod fiscal 4834769 ? se prezinta OP confirmat de banca emitenta ? copia documentului, sau? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazute mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 alin. (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare? Prin depunere la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare, insotita de o copie a documentului de constituire. Garantia de participare se va constitui numai in lei.Ofertele depuse fara constituirea garantiei de participare, sau neinsotite de dovada, in original, a constituirii garantiei de participare in modul solicitat prin prezenta documentatie de atribuire, vor fi respinse (conform prevederilor art. 33 alin (3)lit b) din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) si returnate nedeschise ofertantului daca este prezent la sedinta de deschidere, sau prin posta cu propunerea financiara nedeschisa daca ofertantul nu este prezent la sedinta de deschidere.Retinerea garantiei de participare: in conditiile prevazute de art. 87 alin.1 din HGR nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5% din valoarea contractului de prestari servicii (exclusiv TVA).Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaconform art. 180 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati / persoana care sustine ofertantul sau asocierea: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePrezentare Formular F1Pentrupersoane juridicestraine: A. Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.Toate certificatele/documentele de la punctul A de mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul solicitat.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formularF2 in originalPentrupersoane juridicestraine: A. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ?eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organismele competentedin tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate certificatele/documentele de la punctul A de mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul local, care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre1.1. - bugetul de stat si1.2. - bugetul local ( plata taxelor si impozitelorlocale), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organismele competente din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate certificatele/documentele solicitate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular F3, in original( In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus..)Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.ATENTIE ! Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b)sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: 1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau3. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept. .In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).Cerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere conform Art. 691din OUG 34/2006Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti : Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular F4Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante este anexata formularului nr. 4 si constituie parte integranta a declaratiei.Cerinta nr. 6Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAPCerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Completare si prezentare Formular F5 - ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordinului 314/2010 ANRMAP Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRCCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, cu valabilitate la data deschiderii ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul( Certificatul constatator trebuie sa certifice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aiba inscris in certificat ?Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea?- cod CAEN 7112 )Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si trebuie sa fie prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Pentru a fi valabil la data deschiderii ofertei certificatul trebuie sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Pentrupersoane juridicestraine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).( In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus) .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico ? financiaraCifra de afaceri anuala medie globala pe cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 480.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 aniOfertantul va prezenta un contract de dirigentie de santier pentru investitii din domeniul constructiilor de drumuri care sa confirme prestarea de servicii in valoare de minim 240.000 lei (fara TVA).Nivelul minim pentru experienta similara din ultimii 3 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertei (3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertei)., Cerinta nr. 2 Personal specialitatePentru realizarea contractului, ofertantii vor prezenta minim o echipa formata din urmatorii experti cheie: 1. Manager de Proiect: studii superioare tehnice; atestat in management deproiect; minim 3 ani de experienta in pozitia de sef de proiect.2.Diriginte de santier atestat in domeniul 3.3: studii superioare de inginerie, vechime in specialitatea drumuri minim 3 ani.3.Diriginte de santier atestat in domeniul 1: vechime in specialitatea drumuri minim 3 ani.Expertii cheie trebuie 2 si 3 trebuie sa fie autorizati. Autorizatiile trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.4. Inginer topograf: studii superioare inginerie, vechime in domeniul topografiei de minim 3 ani.5. Inginer cantitati : cu studii superioare tehnice;experienta de minim 1 contract in pozitii similareO persoana poate fi nominalizata pentru o pozitie., Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantiiDeclaratie cu privire la intentia de a subcontracta -completare formular F10, in originalDaca este cazul, lista cuprinzand subcontractantiideclarati ? completare formular F10.1, insotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare, Cerinta nr. 4Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceOperatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna (dotare prorie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) de echipamentele si bunurile considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: a. aparatura pentru editare, multiplicare proiecte, parte scrisa si parte desenata enumerata in declaratie pe proprie raspundereb. mijloace de transport. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiCertificare ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) si ISO 14001:2005 sau echivalent (certificarea sistemului de management de mediu).Se va atasa copie, dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor, valabil la data deschiderii ofertelor. Nu se accepta operatorii economici aflati in curs de certificare. Nu se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in care este mentionat faptul ca respectivul operator economic a fost auditat iar certificatele urmeaza sa fie eliberate ulterior.Certificatele susmentionate vor fi prezentate obligatoriu de toti ofertantii, asociatii, etc.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 20:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer