Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier pentru contractul de lucrari ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA RETELEI DE STRAZI URBANE IN ORASUL HATEG? - COD SMIS: 10874
Detaliu pentru invitatia numarul 356821
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356821/13.01.2014
Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pentru contractul de lucrari ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA RETELEI DE STRAZIURBANEIN ORASUL HATEG? - COD SMIS: 10874
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL HATEGCod fiscal: 5453878, Adresa: Str. Libertatii, nr.5, Hateg, Telefon: +40 0254770273, Fax: +40 0254777756
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Uniri, nr.6, Hateg, Romania, cod postal: 335500, telefon: +40 0254770273, fax: +40 0254777756, persoana de contact: Sabin Prejban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Hateg, P-ta Uniri, nr.6, Hateg, jud.Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pentru contractul de lucrari ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA RETELEI DE STRAZIURBANEIN ORASUL HATEG? - COD SMIS: 10874
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere a executiei lucrarilor care se vor desfasura pentru a atinge obiectivele specifice proiectului si are cuprind supraveghere de Lucrari de arnenajarea terenului si devieri retele utilitati; Lucrari de amenajari pentru protectia mediului;;Lucrari pentru investitia de baza: Lucrari de infrastructura; Lucrari de suprastructura; Lucrari de trotuare; Lucrari de spatii verzi; Lucrari de amenajare piste de biciclisti; Lucrari de arnenajare accese in vederea protectie persoanelor cu dizabilitati; Lucrari de asigurare a scurgerii a apelor; Lucrari de ridicarea a capacelor carninelor de vizitare, guri de scurgere; Lucrari de podete; Lucrari de ziduri de sprijin; Lucrari de parapeti metalici; Lucrari de accese la proprietati; Lucrari de arnenajare parcari; Lucrari de arnenajare strazi si drurnuri laterale si intersectii; Lucrari de siguranta circulatiei, sernnalizare si marcaj.Pentru prezentul contract nu sunt prevazute cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 266, 206 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 5000 lei, in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Forma de se constituie prin virament bancar , .ordin de plata in contul RO10TREZ37121360250XXXXXTREZ HATEG deschis la Trezoreria Hateg, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari .Garantia de participare se va constitui in lei sau valuta si va avea o perioada de valabilitate cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile .Garantia de participare se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) pana la data limita de depunere a ofertelor impreuna cu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului conf. legii privind incadr. in categ. intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul). Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Opertorului economica carui contestatie a fost respinsa ca nefondata de CNSCi se va retine din garantia de participare cf art 278 alin 1 lit a) din OUG 34/2006 suma de 4207, 24 lei.
Garantie de buna executie
Cuant.gar.de buna exec.este 5% din val.totala a contr.Gar.de buna exec. se const.printr-un instrum.de gar.emis in cond. legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig. sau prin ret. succ. din sumele dat.pt.fact.part., in cond. prev. la art. 90 alin.1 si 3 din H.G. nr. 925/2006 si cf prev HG nr. 1045/2011(contul se deschide doar la Trez.stat), suma initiala pe care o va dep.Contrac in contul desc.la disp. Aut contr.va fi de 0, 5% din pretul contr.Of. decl. castigator are oblig.de a const. gar de buna exec. a contr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in ter. de 15 zile de la data semnarii contr. sub sanct. rezilierii acestuia.Aut.contr. va elib./rest.gar.de buna exec. Cf prev.art. 91- 92 din HG nr.925/2006.In cazul IMM-urilor, prev. Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incad. in ac.categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea ment., prezentand doc prev.la art 7. In cazul in care of. este o asoc.incadr.in categ IMM se va analiza cu priv. la asoc. in mod individual. Termenul de valabilitate a instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular(documentul va fi prezentat si de tertul sustinator. Se va prezenta Cazier judiciar al operatorului economic in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, ,cf.cu originalul? , valabil la data limita de depunere aofertelor, Se va prezenta cazier fiscal eliberat de ANAF valabil la data limita de depunere aofertelor in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, ,cf.cu originalul?sustinator); 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular; 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata - Completare formular nr. (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d);4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular(declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Goia Marcel Adrian-Primar, Demian Viorel-Viceprimar, Pasconi Valentin -secretar, Pasconi-Burz Elena-sef serviciu juridic, Badea Mihaela-director economic, Mihutiu Florin-arhitect sef, Prejban Sabin ? insp.Achizitii Publice si Proiecte Europene, Fortiu Marinela-insp.Achizitii Publice si Proiecte Europene, Ciopeica Melania- insp.Achizitii Publice si Proiecte Europene, Balica Silvia Katarina- insp.Achizitii Publice si Proiecte Europene, consilieri locali : Baltenu C-tin Lucian, Craciun Ovidiu Silviu, Dabelea Ioan, Giuroni Cosmin ?Valentin, Iovanescu Alin ?Cosmin, Kovaci Artur ?Ludovic, Laslau Daniel ?Anton, Latug Ioan -Gelu , Miclosoni Dana, Moisoni Ana Lia, Onescu Dorel, Priala Andrei, Stefoni Sebastian ?Adrian, Timis Nicolae, Zepa Aurel, Ciorba Emil. 5.Se vor prezenta : certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale; -certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelullunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilorLegii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Astfel, certificatul trebuie sa atesteca ofertantul nu are datorii scadente la nivelullunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta: Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice - Documente emise de organele abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Cerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului, pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare asociat.Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus. Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, servicii similare in valoare cumulata deminim 200.000 lei fara TVA, la nivelul unuia sau mai multor contracte. Completare formular privind exp.similara, pentru contracte a caror obiect a fost prestarea serviciilor solicitate conform celor prevazute in cadrul caietului de sarcini.Prin exp. sim./contract similar se intelegservicii similare de supraveghere de executie a lucrarilor prin diriginti de santier.Se vor prezenta certificate /documente, respectiv unul sau mai multe documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre beneficiar, recomandari si procese verbale., Cerinta nr. 3Prezentare Declaratiei ref. la echipam/utilajele/etc de care ofertantul dispune, din care sa rezulte dispozitia asupra a cel putin urmatoarele: echipament listare/ copiere/scanare sau ap. multif. (ce indepl. toate functiile enum. anter.) minim 1 buc.; calculatoare. min. 1 buc, Prog.de editare/calcul: (Windows sau echiv., Word sau echiv., Excel sau echiv, ) ? minim 1 buc..; Statie totala si terminal GPS pt. mas. Topo min 1 buc, autoturism ? min. 1 buc.Se va completa Formularul anexat, impreuna cu documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte cele declarate.Operatorul economic declarat castigator va trebui sa prezinte, functie de situatia specifica fiecarui mijloc de transport/ echipament specific in parte, copii dupa documente proprietate, leasing , contracte/conventii de inchiriere sau prezentarea unui angajament in acest sens., Cerinta 4.Se va prezenta Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.(formular anexat)Pentru calificare se solicita ofertantului sa aiba personal de responsabil pentru indeplinirea contractului, format din: Lider de echipa ? coordonator, Diriginte de santier 1 : atestat pentru domeniul de atestare 3.2 ? Drumuri, poduri, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes judetean;Diriginte de santier 2 - atestat pentru domeniul de atestare 6 - Constructii edilitare si de gospodarie comunala;Diriginte de santier 3 - atestat pentru domeniile de atestare: 9.4 ? Retele de gaze naturale;Diriginte de santier 4 - atestat pentru domeniile de atestare: 9.1 ? Retele electrice;Topograf, Pentru personalul prezentat se solicita: - declaratie disponibilitate; - Copie autorizatie diriginte de santier in domeniul precizat(pt.dirigintii de santier); - Copie contr.de munca/ contr.de colaborare /contr.prestari servicii/conventii civile/angajam.de particip.cf.art.188, (2), c)-OUG 34/2006.Personalul din echipa propusa pentru indeplinirea contractului trebuie sa aiba completata rubrica ?Pers. angajat ? sau rubrica ?Pers. colaborator?. In cazul asocierii sau a unui subcontractant se va prezenta un singur formular completat de lider, cu intreg personalul chiar daca acesta apartine unui asociat sau unui subcontractant., Cerinta nr.5Se va prezenta Formularul- Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor Standardele de asigurare a calitatii Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalent, pentru domenii ce includ activitatile necesare realizarii serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduri. In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa.Se va prezenta de asemenea anexa la certificat ce atesta realizarea auditurilor de supraveghere, cu viza valabila la data limita de depunere aofertelor sau adeverinta din parte emitentului care sa ateste realizarea auditului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2014 15:24