Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de dirigentie de santier pentru executia lucrarilor de ?Stabilitate si siguranta in exploatare, optimizarea functionala, tehnologica si organizatorica a ansamblului institutional Teatrul National ?I. L. Caragiale? Bucuresti?


Detaliu pentru invitatia numarul 355884
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL CULTURII
Numar invitatie: 355884/19.11.2013
Denumire contract: servicii de dirigentie de santier pentru executia lucrarilor de ?Stabilitate si siguranta in exploatare, optimizarea functionala, tehnologica si organizatorica a ansamblului institutional Teatrul National ?I. L. Caragiale? Bucuresti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL CULTURIICod fiscal: 4192812, Adresa: Bulevardul Unirii, nr.22, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0212243793, Fax: +40 0212243793
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Unitatea de Management a Proiectului din cadrul Ministerului Culturii (UMP-MC), Corp Aula, etaj 5, cam. 503, Bulevardul Unirii nr.22, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030833, telefon: +40 0212228479, fax: +40 0212228479, persoana de contact: Otilia Necseriu, Ermila MInda
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UMP-MC, Corp Aula, etaj 5, Bulevardul Unirii nr.22, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030833, telefon: +40 0212228479, fax: +40 0212228479
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de dirigentie de santier pentru executia lucrarilor de ?Stabilitate si siguranta in exploatare, optimizarea functionala, tehnologica si organizatorica a ansamblului institutional Teatrul National ?I. L. Caragiale? Bucuresti?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de dirigentie de santier pentru executia lucrarilor de ?Stabilitate si siguranta in exploatare, optimizarea functionala, tehnologica si organizatorica a ansamblului institutional Teatrul National ?I. L. Caragiale? Bucuresti?.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in valoare totala de 8.500 lei. Echivalenta in lei, din alta valuta se va face utilizand cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei (BNR) cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform art. 86, alin. (1) din OUG 34, in favoarea autoritatii contractante, si va fi valabila cel putinpe perioada de valabilitate a ofertei. Instrumentul de garantare va fi emis in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se retine in situatiile prevazute la art. 87, alin. (1) din HG 925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, daca aceasta va fi respinsa de CNSC, se vor aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Daca partile convin la semnarea contractului, se aplica prevederile art. 90, alin (3) din HG 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 5 % din valoarea de atribuire a contractului, exclusiv TVA.b) Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. (2) din H.G. 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a)1 Declaratie privind eligibilitatea (formularul D din Sectiunea Formulare)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta acest document.Daca este cazul, acest document va fi prezentat si de tertul sustintator, conf. art. 186, alin. (2) din OUG 34/2006.III.2.1.a)2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (formularul E din Sectiunea Formulare).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta acest document.Daca este cazul, acest document va fi prezentat si de tertul sustintator, conf. art. 186, alin. (2) din OUG 34/2006.III.2.1.a)3 Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta acest document.Daca este cazul, acest document va fi prezentat si de tertul sustintator. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, respectivele oferte fiind considerate inacceptabile.III.2.1.a)4 Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta acest document.Daca este cazul, acest document va fi prezentat si de tertul sustintator.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, respectivele oferte fiind considerate inacceptabile.Documentele solicitate la pct. III.2.1.a)3 si III.2.1.a)4 sunt necesare pentru sustinerea declaratiei de la pct. III.2.1.a)2III.2.1.a)5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta (formularul E1 din Sectiunea Formulare).Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinatorPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, conform art. 69^1 sunt: Daniel-Constantin BARBU, Mihaela Ioana KAITOR, Bogdan Stefan TRIMBACIUIII.2.1.a)6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 (Formularul C din Sectiunea Formulare) Persoane juridice romaneCertificat constatator care sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, emis de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, este obligat sa prezinte acest document.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia financiara la 31.12.2012, 31.12.2011 si 31.12.2010, Media cifrei de afaceri globala pe anii 2012, 2011 si 2010 sa fie minimum 200.000 euro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii de dirigentie de santier prestate in ultimii 3 ani (formularul G), calculati prin raportare inversa de la data limita de depunere a ofertelor, din care unul sau cel mult doua contracte a carui/caror valoare/valoare cumulata, sa fie cel putin egala cu 100.000 euro, fara TVA. In situatia in care valoarea contractului este exprimata in alta moneda, echivalenta in euro a valorii serviciilor prestate in fiecare an din intervalul solicitat se va face la cursul mediu anual aferent monedei respective, comunicat de BNR.Lista va contine valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati si va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, conform prevederilor art. 188, alin. (2), lit.a) din OUG 34/2006, Declaratie privind asigurarea cu personal (formular H) pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, dupa cum urmeaza: a) nominalizarea dirigintelui de santier autorizat in domeniul ?Constructii civile, industriale si agricole? - categoria de importanta A;b) nominalizarea dirigintelui de santier autorizat in domeniul ?Instalatii aferente constructiilor categoria A, B, C, D? ? instalatii electrice;c) nominalizarea dirigintelui de santier autorizat in domeniul ?Instalatii aferente constructiilor categoria A, B, C, D? ? instalatii sanitare, termoventilatii;d) nominalizarea dirigintelui de santier autorizat in domeniul ?Retele electrice?;e) nominalizarea dirigintelui de santier autorizat in domeniul ?Retele termice si sanitare?;f) nominalizarea dirigintelui de santier autorizat in domeniul ?Produse pentru constructii?.Avand in vedere arealul considerabil pe care se desfasoara santierul, precum si complexitatea lucrarilor este necesara prezenta pe santier a cel putin 4 (patru) diriginti. Ca atare, un diriginte poate cumula mai multe functii daca este atestat pe mai multe domenii/specialitati cu conditia ca pe santier sa fie prezenti cel putin 4 diriginti de santier. Certificarea sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitate care face obiectul acestei proceduri, respectiv Certificat ISO 9001 sau echivalent, (prezentat in copie)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer