Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de dirigentie de santier pentru implementarea proiectului: PLATFORMA DE CERCETARE IN BIOLOGIE SI ECOLOGIE SISTEMICA ?SEDIUL CENTRAL BUCURESTI, EXTINDERE SI AMENAJARE SEDIU REGIONAL BRAILA SI PONTON 2366, REABILITARE STATIUNEA DE CERCETARE SINAI


Detaliu pentru invitatia numarul 331191
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea din Bucuresti
Numar invitatie: 331191/05.07.2012
Denumire contract: servicii de dirigentie de santier pentru implementarea proiectului: PLATFORMA DE CERCETARE IN BIOLOGIE SI ECOLOGIESISTEMICA ?SEDIUL CENTRAL BUCURESTI, EXTINDERE SI AMENAJARE SEDIU REGIONAL BRAILASI PONTON 2366, REABILITARE STATIUNEA DE CERCETARE SINAIA, IN CADRUL PROIECTULUI NR. ID 915/COD SMIS 14043
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din BucurestiCod fiscal: 4505502, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213077376, Fax: +40 213139575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050107, telefon: +40 213077327, fax: +40 213133531, persoana de contact: Serviciul Tehnic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050107, Serviciul Tehnic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de dirigentie de santier pentru implementarea proiectului: PLATFORMA DE CERCETARE IN BIOLOGIE SI ECOLOGIESISTEMICA ?SEDIUL CENTRAL BUCURESTI, EXTINDERE SI AMENAJARE SEDIU REGIONAL BRAILASI PONTON 2366, REABILITARE STATIUNEA DE CERCETARE SINAIA, IN CADRUL PROIECTULUI NR. ID 915/COD SMIS 14043
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de dirigentie de santier si supraveghere a lucrarilor de constructii pentru implementarea proiectului: Lucrari de constructie noua -Cladire laboratoare cercetare Facultatea de Biologie-Bucuresti, Extinderea si amenajarea cladirii Statiunii de cercetare Braila si Ponton 2366 Braila, Reabilitare statiunea de cercetare Sinaia
II.1.6) CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 810.38 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2850, 00 LEIGarantia se va constitui astfel: -Virament bancar, efectuat pana cel traziu la data depunerii ofertelor, in contul RO57TREZ7055005XXX000186 Trezoreria Sector 5-Depunere la casieria Universitatii, Bd M. Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti-Scrisoare de garantie bancara-Instrument de garantare emis de o societate de asigurare1.In cazul in care ofertantul face dovada IMM, atunci cuantumul garantiei se reduce cu 50% si va completa pe proprie raspundere declaratia conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 12.Valabilitate: 90 zile de la data depunerii ofertei3.Garantia emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana4.Avand in vedere valoarea estimata, nu se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conditiile art.278 din OUG 34/2006Garantia va fi restituita de autoritatea contractanta cu respectarea prevederilor art. 88 din HG 925/2006Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 38, alin. (4) si art. 87, alin. (1) din HG 925/2006In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din valoarea contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul in care se face dovada IMM prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, valabila incepand cu data incheierii contractului.Moneda: lei Garantia de buna executie va fi constituita astfel: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original-Numerar, depus la casieria UniversitatiiValoarea exacta a garantiei de buna executie va fi inscrisa distinct in contractul de prestari servicii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Cerinta: completarea Formularului 1, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta: completarea Formularului 2, Declaratie privind calitatea de participant la procedura + Certificat de participare cu oferta independentaCerinta: completarea Formularului 3 + Formularul 5, Indeplinirea obligatiilorCerinte: 1 Certificat de cazier judiciar in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, pentru persoane fizice(administrator societate), valabile la data limita de depunere a ofertelor;2 Certificat de cazier fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru societatea ofertanta;3 Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala de Administrare Fiscala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, 4 Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind Impozitele si Taxele Locale, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul.5 Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotite de traducerea legalizata in limba romana, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? vor fi depuse atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Rector, prof. univ. dr. Mircea Dumitru, - Director Financiar-Contabil, ec. Adrian Albu, - Director Directia Juridica, jr. dr. Diana Petrescu, - Presedinte comisie evaluare, prof. dr. Carmen Postolache, - Membru comisie evaluare, prof. dr. Marieta Costache, - Membru comisie evaluare, prof. dr. Dan Mihailescu, - Membru comisie evaluare, arh. Cristian Tofan, - Membru comisie evaluare, ing. Florinel Miulescu, - Membru comisie evaluare, ing. Virginia Tosca, - Membru comisie evaluare, ing. Persida Salcianu.Cerinta: completarea Formularului 4 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoane juridice romane vor prezenta documentul care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul contractului, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii juridice, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelorOfertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere legalizata in limba romana, sau in copie conform cu originalul..
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraBilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011, vizate si inregistrate de organele competente, Informatii privind cifra de afaceriDeclaratia prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri globale, pentru anii, 2009, 2010, 2011 egala sau mai mare decat 350.000 lei (pentru echivalenta se va folosi cursul mediu anual BNR la nivelul anilor 2009, 2010, 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executare, beneficiari prin care sa se confirme prestarea de servicii(pentru echivalenta se va utiliza cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR)b)Experienta similara(pentru echivalenta se va utiliza cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR)c)Parti relevante a maxim 2 contracte in valoare minima cumulata de 142.810 lei fara TVA din ultimii 3 ani pentru prestarea de servicii de supraveghere a executiei lucrarilorde constructii si instalatii categoria de importanta C sau echivalent, Informatii privind subcontractantii1)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti (daca este cazul)2) Se accepta asocierea unui grup de operatori, Informatii privind personalul tehnic de specialitate1)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani2)Personalul propus pentru derularea contractului3)Diriginti/diriginte de santier autorizati/autorizat experienta ca diriginte de santier de cel putin 3 ani in domeniul: Constructii civile, industriale, agricole categoria de importanta min.C, specialitatile constructii, materiale de constructii si instalatii4) Se va prezenta pentru fiecare specialist propus o declaratie de disponibilitate pentru participare in cadrul acestui proiect, pe toata durata derularii acestuia.5) Se va prezenta angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unora dintre persoanele nominalizate, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominal Informatii privind implementarea Sistemelor de Management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer