Achizitie publica - SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU LUCRARILE AFERENTE PROIECTULUI CENTRUL T.E.A.M.(TEHNOLOGIE, EVOLUTIE, ANTREPRENORIAT, MICROINTREPRINDERE)-DE SPRIJIN A AFACERILOR, STRADA OASULUI NR.F.N.
Detaliu pentru invitatia numarul 354110
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354110/24.09.2013
Denumire contract: SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU LUCRARILE AFERENTE PROIECTULUI CENTRUL T.E.A.M.(TEHNOLOGIE, EVOLUTIE, ANTREPRENORIAT, MICROINTREPRINDERE)-DE SPRIJIN A AFACERILOR, STRADA OASULUI NR.F.N.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264592588, Fax: +40 264431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: ovidiu cimpean, ramona gabor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, str Motilor, nr 1-3 Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU LUCRARILE AFERENTE PROIECTULUI CENTRUL T.E.A.M.(TEHNOLOGIE, EVOLUTIE, ANTREPRENORIAT, MICROINTREPRINDERE)-DE SPRIJIN A AFACERILOR, STRADA OASULUI NR.F.N.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU LUCRARILE AFERENTE PROIECTULUI CENTRUL T.E.A.M.(TEHNOLOGIE, EVOLUTIE, ANTREPRENORIAT, MICROINTREPRINDERE)-DE SPRIJIN A AFACERILOR, STRADA OASULUI NR.F.N CONFORM DESCRIERILOR DIN CAIETUL DE SARCINI;valoarea estimata este 224.228, 80 lei fara TVA; fiind vorba despre servicii nu se impun cheltuieli cu "diverse si neprevazute";
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 224, 228.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie participare: 4484.57 lei.Garantia de part.va fi valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima a ofertei conform art.43^1 al.2 lit.b din OUG 34/2006 modif.si completata.Garantia de part.poate fi constituita in urmatoarele forme: * instrument de garantare (FORMULAR 11) emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prev. in docum.de atribuire.In cazul in care emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINAL poate fi exprimat si in euro/alta valuta astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR leu/alta valuta pt data de 18.09.2013.instrum.de garantare emis in cond.legii, tb sa prevada faptul ca plata se vaface conditionat/ neconditionat, in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul__si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul__ nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul __a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei.d)autorit. contract.va aplica prev.art.278^1 din OUG34/2006 modif., respectiv in cazul in care Consiliul va respinge contestatia, autorit.contract.va retine contestatorului din garantia de part.suma de 2242.28 lei. virament bancar in contul deschis la BN Trez.Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924.depunere in numerar in lei la casieria autorit. contract., str.Motilor, nr.7.
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.5% din val.ctractului fara TVA.Se const.astfel: instr.de gar.emis in cond.legii de o soc. bancara /o soc.de asig. (formular18);prin retineri succesive din sit.de lucr.prez.la plata, intr-un cont deschis la trez., cu respect.art.90, alin.(3)din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;2). Cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ, valabil la data limita de depunere a ofertelor3). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;4). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAP5). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1 C. Declaratia se va depune de: ofertant, asociati, subcontactant, tert sustinator. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primar - EMIL BOC, presedinte comisie de evaluare OVIDIU CIMPEAN, membrii comisiei deevaluare: BOGDAN REVESZ, RAMONA GABOR, DORINA PETRICE, LIANA HENT, ADRIAN RAULEA, LUCIA LUPEA, IOAN BOGDAN. Consilieri locali: Anastase Claudia, Borza Ioana, Chifor Lazar, Constantea Radu, Csoma Botond, Dreoni Giacomo, Ovidiu Florian, Gered Imre, Gliga Florin, Horvath Anna, Mihaiu Ligia, Moisin Radu, Morar Dan Ioan, Muresan Adrian, Muresan Anca, Olah Emese, Oniga Gabriel, Pop Ioan, Popa Adrian, Popa Irimie, Radu Ratiu, Stoica Doru, Surubaru Gheorghe, Tomos Constantin, Tarcea Dan Stefan, Turdean Ovidiu, Tagoreanu Iuliu.6).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );7). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)- 7), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) si art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor financiare pentru luna precedenta depunerii ofertelor. -Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul trebuie sa prezinte date reale si valide la data limita de depunere a ofertelor- Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) sa fiede minim 400.000 lei sau echiv euro/alta valuta. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual al auro/ alta valuta publicat de catre BNR., Bilantul contabil din anii precedenti 2010, 2011, 2012 vizat si inregistrat deorganele competente. Documentele mai sus solicitate se vor prezenta inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cuoriginalul?semnata si stampilata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea - daca este cazul, Informatii privind subcontractantii - daca este cazul, Echipa minima: se solicita diriginte/diriginti de santier autorizati pentru urmatoarele domenii-2.2. constructii civile, industriale si agricole- categoria de importanta C;3.3.Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transportpe cablu ? de interes local;
-6.Constructii edilitare si de gospodarie comunala; 8.1. instalatii electrice; 8.2- instalatii sanitare, termoventilatii; 8.3- instalatii gaze naturale;
- 9.1.Retele electrice;9.2. retele termice si sanitare; 9.3.Retele de telecomunicatii; -9.4.Retelede gaze naturale;Toate autoriz. mentionate mai sus tb sa fie valabile la datalimita de depunere a ofertelor. Ofertantul poate prezenta in cadrul oferteipersoane cu una sau mai multe autoriz., cu cond ca toate domeniile ment.mai sus sa fie acoperite.Se vor depune autorizarile mentionate pentrudiriginte de santier in specialitatile mentionate, in perid.de valabil la datalimita de depunere oferte, Exp similara: Prestarea, in ultimii 3 ani(socotiti pana la data limita de depunere aofertelor), a cel putin un contract care a avut ca obiect servicii de supraveghere a unor lucrari similare obiectului contractului. Prezentarea Formularului C2 si anexa.Contractele vor fi insotite decertificat/document emis, semnat si stampilat de catre reprezentantul legalal Beneficiarului in original sau copie legalizate sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte executia contractului, timpul, locul, suma(valoarea prestata) si modalitatea de indeplinire acontractului, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Lista cu principalele servicii prestate din ultimii 3 ani, calculati pana la datalimita de depunere a ofertelor;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 12:33