Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier pentru lucrarile care se vor executa in cadrul proiectului ?Reabilitarea si promovarea identitatii culturale si istorice Piata Cetatii ? Turnul Stefan?


Detaliu pentru invitatia numarul 346391
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAIA MARE
Numar invitatie: 346391/09.05.2013
Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pentru lucrarile care se vor executa in cadrul proiectului ?Reabilitarea si promovarea identitatii culturale si istorice Piata Cetatii ? Turnul Stefan?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, persoana de contact: Centrul de Informare Cetateni (CIC) ? parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, parter, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii Publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pentru lucrarile care se vor executa in cadrul proiectului ?Reabilitarea si promovarea identitatii culturale si istorice Piata Cetatii ? Turnul Stefan?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin prezentul contract se vor asigura servicii de supraveghere a lucrarilor efectuate in cadrul proiectuluiREABILITAREA SI PROMOVAREA IDENTITATII CULTURALE SI ISTORICE PIATA CETATII ? TURNUL STEFAN, ce vizeaza punerea in valoare cultural-istorica si promovarea unui spatiu public urban cu destinatie preponderent istorica, culturala si religioasa, prin modernizarea si reabilitarea edificiilor istorice si publice ale Pietei Cetatii.Valoarea estimata a serviciilor de dirigentie de santier: 136.836, 6 lei (fara TVA), valoare fara cheltuieli diverse si neprevazute.Cheltuieli diverse si neprevazute: 13.683, 66 lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 520.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantumul de 2736 lei, in una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006. Contul in care se va depune garantia de participare este RO84 TREZ 4365 006X XX00 0129 deschis la Trezoreria Baia Mare. Garantia de participare va fi valabila o perioada de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte toate situatiile in care garantia poate fi retinuta de autoritatea contractanta, respectiv ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator 1368, 366 lei in conformitate cu dispozitiile legale. Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte si aceasta situatie de retinere a garantiei de participare. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta, este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozi?iile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 12. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum sicertificatele de atestare fiscala solicitate.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3Persoanele cu putere de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt: - Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare- Istvan Ludescher ? Viceprimar- Gabriela Hofer ? Viceprimar- Vasile Marcel Barbul ? Administrator Public- Rodica Brad ? Secretarul Municipiului Baia Mare- Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica- Lucia Radu ? Director executiv Directia Cheltuieli- Aurica Todoran ? Director executiv Directia Juridica -APL- Radu Bolchis ? Director executiv Directia Programe, Proiecte, Strategii- Carmen Zamfirescu ? Director Executiv Directia Achizitii, Concesiuni- Ramona Bodzer ? Sef Serviciul Achizitii Publice- Andrea Nuszbaum - inspector principal, Serviciul Monitorizare Utilitati Publice- Maria Bitea ? consilier superior, Serviciul Administrare Drumuri Siguranta Circulatiei- Roxana Bala ? consilier superior, Serviciul Achizitii Publice- Alexandra Stoica ? inspector principal, Serviciul Achizitii Publice;
- Corina Napradean ? consilier superior, Directia Cheltuieli;
- Stanca Cret ? inspector principal, Directia Programe, Proiecte, Strategii- Consilieri locali: Teodor Ardelean, Marius Serban Bondici, Rodica Boros, Calin Ioan Bota, Mihaela Elena Campan, Ciprian Marius Cozoplean, Laura Ghinea, Dan Grumaz, Ilie Tudorel, Stefan Lupsa, Ioan Mandra, Dumitru Matei, Radu Micle, Liliana Moga, Mihai Moroz, Dorel Muresan, Stefan Pop, Adrian Vasile Popa, Ionut Pirvu, Marinel Rob, Noemi Erika Vida.- Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul in care exista subcontractan?i, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 34. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4 Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare a prezentat documentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta poate solicita acestuia pentru stabilirea conformitatii, inainte de transmiterea comunicarii cu privire la rezultatul procedurii, prezentarea documentelor respective in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani 2012, 2011, 2010, sa aiba o valoare de minim 273673, 2lei. .Ofertantul va depune Formularul nr. 5Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, prin prestarea de servicii similare.In acest sens, ofertantul va prezenta o lista continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea a maxim doua certificari/documente de buna executie, emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat beneficiar.Serviciile trebuie sa fi fost prestate in ultimii 3 ani, calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor, iar valoarea cumulata a acesora este de minim 136836, 6 lei, fara TVA..- Ofertantul va depune Formularul nr. 6 - ?Declaratie privind principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani?;
- Ofertantul va depune cate o Fisa experienta similara ? Formularul nr. 7 pentru certificarile/documentele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara, Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.Ofertantul va depune o Declaratie privind nominalizarea personalului - Formularul nr. 8, Diriginte/diriginti de santierAutorizatii: - autorizatie, conform Ordinul M.D.R.T. nr. 1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, pentru urmatoarele domenii: - domeniul 1 -?Consolidare si restaurare monumente istorice ? toate categoriile de importanta?- domeniul 2.2. -?Constructii civile, industriale si agricole ? categoria de importanta C?- domeniul 8.1. -?Instalatii electrice?Prin persoana/persoanele nominalizate se vor acoperi toate domeniile de autorizare specificate mai sus.Ofertantul va depune pentru persoanele nominalizate ca diriginti de santier urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Autorizatia de diriginte de santier pentru domeniile solicitate.- Autoritatea contractanta va solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., In cazul in care ofertantul intentioneza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract. Ofertantul va depune Formularul nr. 10 Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta un certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii in domeniul obiectului contractului.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract.Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in copie lizibila"conform cu originalul".Nota: Se va/vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer