Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier pentru lucrarile de drumuri aferente a trei proiecte finantate din fonduri europene
Detaliu pentru invitatia numarul 333589
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333589/10.08.2012
Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pentru lucrarile de drumuriaferentea trei proiecte finantate din fonduri europene
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Satu MareCod fiscal: 4038806, Adresa: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Telefon: 0261 807517, Fax: 0261 710760, 0261 807510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Satu Mare - Registratura (cam. 11), P-ta 25 Octombrie nr. 1, mun. Satu Mare, codpostal 440026, jud. Satu Mare.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Satu Mare - Sala de licitatii, P-ta 25 Octombrie nr. 1, mun. Satu Mare, jud. Satu Mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pentru lucrarile de drumuriaferentea trei proiecte finantate din fonduri europene
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Municipiul Satu Mare achizitioneaza Servicii de dirigentie de santier pentru lucrarile de drumuriaferentea trei proiecte finantate din fonduri europene, pe loturi astfel: Lot 1 Servicii de dirigentie de santier pentru lucrarile de drumuriaferente proiectului "Decongestionarea traficului din zona centrala a municipiului Satu Mare prin reabilitarea si dezvoltarea infrastructurii urbane intre pasajul peste calea ferata, platforma industriala pentru accesarea centurii de ocolire nordica";Lot 2 Servicii de dirigentie de santier pentru lucrarile de drumuriaferente proiectului "Cresterea calitatii vietii si asigurarea unor conditii la nivel european prinregenerarea sustinuta a zonei rezidentiale Solidaritatii din municipiul Satu Mare - SOLIDREG";Lot 3 Servicii de dirigentie de santier pentru lucrarile de drumuriaferente proiectului "Imbunatatirea calitatii mediului si a serviciilor urbane in zona periferica str. I. L. Caragiale a municipiului Satu Mare ? zone de locuinte si platforme industriale ? prin reabilitarea si dezvoltarea infrastructurii urbane".
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garantiei de participare: Lot 1-800 lei, Lot 2-1 200 lei Lot 3- 800. 2) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica de 120 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP pentru prezenta procedura. 3) Conform art. 86, alin. (1), din HG 925/2006 actualizata, garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau prin instrument de garantare. Instrumentele de garantare vor fi emise, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, ori de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original, - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, - sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in documentatia de atribuire, - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituit, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie, - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, conditionat sau neconditionat. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Contul pentru garantii de participare al Municipiului Satu Mare este: RO46TREZ5465006XXX000201 deschis la Trezoreria Satu Mare, iar codul unic de inregistrare CUI: 4038806. Conform Art. 86, alin. (6), din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor indicate in invitatia de participare publicata in SEAP. 4) Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.5) In cazul incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor beneficia de prevederile art. 16 alin.(2) din Legea 346/ 2004, actualizata si vor prezenta documente doveditoare in acest sens.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului de executie fara TVA. 2.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(1) si alin.(3) din HG 925/2006. NOTA: Potrivit art. 16 alin. (2) din Legea 346 din 14 iulie 2004 (*actualizata*), privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii: "intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii". In acest sens ofertantii au obligatia de a prezenta documente doveditoare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta comuna pentru Lot 1, Lot 2, Lot 3:1) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Formularului 1 din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cuoferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.2) Declaratia privind eligibilitatea (conform Formularului 12A din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia privind eligibilitatea va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.3) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (conform Formularului 12B ? pentru ofertant/ofertant asociat si respectiv daca e cazul conform Formularului 12B^1 ? pentru tert sustinator, potrivit modelelor formularelor din fisierul ?Formulare? alDocumentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excludereadin procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d). din OUG 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura (conform Formularului 12C din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Declaratia privind calitatea de participant la procedura va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul509/2011.5) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidate al statului, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7) Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 (conform Formularului Ddin fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Declaratia in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/2003 va fi prezentata pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 va fi prezentata in original in conformitate cuprevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Dr. Coica Costel Dorel Viceprimari: Papici Marcela Anamaria, Radu Tiberiu Consilieri locali: Albu Adrian, Ardelean Ioan, Ardelean Octavian Iulian, Valeriu Petru, Butka Gergely Norbert, Fanea Dumitru, Fogel Vasile, Iura Florin Horatiu , Kereskenyi Gabor, Kiss Iosif, Lang Ladislau, , Magyar Lorand Balint, Marchis Florica Marcela, Masculic Csaba, Nits Janos, Pop Ioan, Ratiu Cosmin Constantin, Rogoz Manuela Bianca, Roman Radu Adrian, Szocs Peter Levente, Suta Nicolae Francisc, Director economic ? Ursu Lucica; CFP ? Ratiu Anca; Sef Birou Achizitii Publice ? Manoliu Mihaela; Sef Serviciul juridic- Racolta Mihaela;Sef SADPPSP Munteanu Gheorghe, Responsabil tehnic Horia Motiu, Responsabil tehnic Stancel Toader Dan; presedintele si membrii comisiei de evaluare (Nota: actul administrativ de stabilire a comisiei de evaluare va fi publicat in cel mai scurt timp posibil intrucat in momentul de fata nu a putut fi stabilita componenta acesteia deoarece acest lucru este strict legat de procedurile aflate in desfasurare in diverse stadii de evaluare fara a fi inca finalizate, de procedurile initiate fara a se cunoaste data deschiderii ofertelor in momentul de fata, precum si de numarul restrans de personal de care dispune). Cerinta comuna pentru Lot 1, Lot 2, Lot 3: -Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Nota: Autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (in cazul in care in cadrul ofertei a prezentat documentul in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).-Numai pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta comuna pentru Lot 1, Lot 2, Lot 3: Resurse umane: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta comuna pentru Lot 1, Lot 2, Lot 3: RESURSE UMANE ? Nivel minim necesar: Diriginte de santier autorizat de catre Inspectoratul de stat in constructii in domeniile: 3.3. Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes localsau superior si 6. Constructii edilitare si de gospodarie comunala (alimentare cu apa si canalizare), Cerinta comuna pentru Lot 1, Lot 2, Lot 3: Informatii privind subcontractantii referitor la partea / partile din contract pecare acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastereale acestuia / acestora, acordul de subcontractare al acestuia / acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire in format electronic este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 14:04