Achizitie publica - SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU LUCRARILE DE REABILITARE
Detaliu pentru invitatia numarul 334663
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334663/31.08.2012
Denumire contract: SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU LUCRARILE DE REABILITARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"Cod fiscal: R 3321234, Adresa: Str.Reactorului, nr. 30 , loc.Magurele, jud.Ilfov, Magurele, Telefon: +40 214042318, Fax: +40 214042318
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU LUCRARILE DE REABILITARE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU LUCRARILE DE REABILITAREA INSTALATIEI DE CLIMATIZARE
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 34, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 400 lei.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari intocmita conform Formular 6A sau 6B - Scrisoare de garantie bancara. Documentul in original va fi transmis la sediul autoritatii contractante (Str.Reactorului nr.30, Magurele, jud.Ilfov) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP.2. Virament bancar prin ordin de plata in contul: RO92BPOS70903296299ROL0B deschis la BANC POST - Ag. Magurele. Documentul va fi scanat si atasat in SEAP astfel incat sa fie lizibil, numai in format PDF sau JPG.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul unei asocieri, garantia de participare poate fi constituita de oricare din membrii asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in temeiul prevederilor art.87, alin.(1) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-F1, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006-F2, Declaratie privind inexistenta conflictului de interese conform art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006-F3 din sectiunea Formulare (persoanele implicate - Dr.GeneralNicolae Victor Zamfir;Dr. Securitate Nucleara Mitica Dragusin;Dr Tehnic Constantin Ivan; Dr.EC.Alexandru Popescu;Sef Serv Achizitii Cristina Sima; Respons Ctr.Dan Gabriel Ghita;Resp dosar achizitii Cristina Balas - in derularea procedurii din cadrul autoritatii contractante se regasesc si in F3 din cadrul sectiunii Formulare), Declaratie privind participarea cu oferta independenta-F4, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-F5, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata-Pentru persoanele juridice/fizice romane1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezenta in original, in copie legalizata sau in copie pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.In cazul in care din documentele solicitate mai sus reiese ca operatorul/operatorii economic/i are/au obligatii de plata, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a-l/i exclude peacesta/acestia din procedura de atribuire a contractului in cauza.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniuPentru persoanele juridice/fizice straineDocumente relevante privind indeplinirea obligatiilor fiscale in tara de origine ? in traducere certificata in limba romana. Pentru persoanele juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului din care rezulta ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor.Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau in copie pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat astfel).Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si poate desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului ? in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindexperienta similara- Declaratie insotita de Lista principalelor prestari de servicii similare realizate in ultimii 3 ani.Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a executat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelorunul sau mai multe contracte de prestari servicii similare. Se vor prezenta in sustinerea indeplinirii acestei cerinte urmatoarele documente prezentate in copie certificata ?conform cu originalul?, purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic: - fisa de informatii privind experienta similarapentru contracte similare (Formular 8);
- copii ale contractelor propuse ca experienta similara;
- copii ale proceselor-verbale de predare-primire;
- recomandari de la beneficiarii contractelor propuse ca experienta similara., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular 9) insotita de Lista cu expertii propusi pentru realizarea contractului.Se solicita ca ofertantul sa dovedeasca ca are la dispozitia sa personal cu experienta, respectiv: - diriginti de santier autorizati pe domeniile aferente lucrarilor din caietul de sarcini, conform prevederilor Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare, si Ordinului nr.1496/2011 pentru aprobarea procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, cu experienta de cel putin 5 ani in activitatea de supraveghere a lucrarilor.Tot personalul implicat trebuie sa-si declare disponibilitatea cu privire la realizarea contractului printr-o declaratie pe proprie raspundere semnata de persoana nominalizata - original.Dovada indeplinirii cerintelor solicitate pentru specialisti se va face prin prezentarea urmatoarelor documente: ? diploma de studii ? copie conforma, ? CV ? original, semnat de persoana in cauza;? documente relevante prin care se face dovada atestarii si experientei solicitate ? copii conforme cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 14:46