Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier pentru lucrarile de amenajare sit industrial pe platforma unei foste fabrici de prelucrare si industrializare a lemnului;Loturile 1 si 2, oferta comuna.


Detaliu pentru invitatia numarul 337950
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL TARGU SECUIESC
Numar invitatie: 337950/23.10.2012
Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pentru lucrarile de amenajare sit industrial pe platforma unei foste fabrici de prelucrare si industrializare a lemnului;Loturile 1 si 2, oferta comuna.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGU SECUIESCCod fiscal: 4201813, Adresa: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Telefon: 0267-361974, Fax: 0267-361652
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Romania, cod postal: 525400, telefon: +40 267361974, fax: +40 267361652, persoana de contact: EMOKE ANTAL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MUNICIPIUL TG SECUIESC, Piata Gabor Aron nr 24, jud Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pentru lucrarile de amenajare sit industrial pe platforma unei foste fabrici de prelucrare si industrializare a lemnului;Loturile 1 si 2, oferta comuna.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dirigentie de santier pentru lucrarile de amenajare sit industrial pe platforma unei foste fabrici de prelucrare si industrializare a lemnului;Loturile 1 si 2, oferta comuna.
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 439.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.700 RON- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare publicata pe SEAP pentru prezenta procedura.- Garantia de participare se constituie prin retineri succesive ? art.90(3)/HG925/200 sau prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 :
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, pentru fiecare lot in parte. In cazul IMM-urilor garantia de buna executie se va constitui intr-un procent de 50% din cuantumul mai sus mentionat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12. Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006Prezentare Formular 2.In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular .3. Neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006PrezentareFormular 34. Certificat de atestare fiscala eliberat de (AFP) organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original sau copie certificata "conform cu originalul". Documentul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Pentrupersoane juridicestraine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.5. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social si sediile secundare (dupa caz), care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturilePentrupersoane juridicestraine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizataDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documenteloe solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6..Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?Prezentare Formular 4.7. Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.PERSOANELECU FUNCTIE DE CONDUCERE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE: Bokor Tiberiu-primar, Derzsi Gyula- viceprimar, Bartha Janos- consilier superior, Vizi Attila Istvan- consilier, Bokor Erzsebet- contabil sef, Antal Emoke- inspector de specialitateConsilieri local al municipiului Tg.Secuiesc: Racz Karoly, Lukacs Laszlo, Rakosi Janos, Szabo Istvan, Hegedus Ferenc, Kelemen Andras, Istvan Zoltan, Gyorke Krisztina, Barta Vilmos, Bejan Andras, Nagy B.Tamas, Babos Botond, Tailinger Johann, Balazs Attila, Veres Botond, Illyes Botond. 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertuluiin original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte ca: a)- domeniul de activitate al ofertantului sa aiba corespondent in codul CAEN cu obiectul contractuluib)- nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa sau ca societatease afla in incapacitate de plata .Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerinta).Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii respectivCod CAEN -7112 ?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globalape ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 170.000, 00 lei, Se vor atasa informatii si documente disponibile in vederea indeplinirii cerintei de calificareDocumentele emise de autoritatile legale competente trebuiesc depuse in copie, certificata de ofertant.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele sus-enumeratein copie, insotita de traducere certificata in limba romana.In cazul consortiilor/asocierilor, criteriul se va indeplini prin cumul.Echivalentul in LEI a valorilor exprimate in EURO se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul Lei/Euro mediu comunicat de Banca Nationala Romana pentru anul respectivPentru exprimarea in Lei a cifrei de afaceri dintr-o alta moneda decat Euro, se va calcula prima data rata Euro a monedei respective, folosind rata de schimb INFOREURO (http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro/index.cfm?Language=en) din luna decembrie al anului in cauza. Apoi se va calcula conform ratelor Lei/Euro mediu comunicat de Banca Nationala Romana pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca a dus la bun sfarsit servicii similare, cu valoare totala fara TVA de minim 85.000, 00 lei, in ultimii 5 ani1.Prezentarea Listei privind principalele servicii prestate in ultimi 5 ani (receptionate partial sau la sfarsitul lucrarii) continand valori, perioade de prestare, beneficiari.2 Serviciile duse la bun sfarsit prezentat(e) ca dovada a experientei similare vor avea ca obiect servicii de supraveghere de lucrari similare cu cele care vor face obiectul contractului, respectiv: - supraveghere Lucrari de constructii civile, industriale si agricole; ? supraveghere Lucrari de instalatii electrice ;
- supraveghere Lucrari de instalare de gaz;
- supraveghere Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare; ? supraveghere Lucrari de instalare si montaj de echipamente electrice, de incalzire, de ventilare si de aer conditionat; ? supraveghere Lucrari de drumuri;, Pentru serviciile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? urmatoarele documente: -parti relevante din contractele de servicii de supraveghere a lucrarilor declarate ca experienta similara;
-proces ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru care s-au prestat serviciile de dirigentie de santier;
- recomandare din partea beneficiarului, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, inregistrata, care trebuie sa contina date despre numele beneficiarului, denumirea serviciului, modul de indeplinire a obligatiilor, sau-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale eliberat de autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art 361/971 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (dupa caz)., Certificatele de indeplinire a obligatiilor contractuale se vor prezenta pentru contracte incheiate cu autoritati contractante care in conformitate cu prevederile HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, aveau obligatia sa le elibereze la finalizarea contractului., ? Operatorii economici straini: vor prezenta copiile documentelor solicitate sau orice alte documente echivalente insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.1. Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor partenerilor., PersonalOfertantul trebuie sa faca dovada urmatoarelor categorii deexperti/specialisti in cadrul realizarii obiectului contractului: 11. Un responsabil lucrare avand diploma de inginer constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere si experienta in managementul proiectelor-specialisti /experti diriginte lucrari autorizati in domeniile: , -2.3 ? Constructi civile, industriale, agricole si miniere de suprafata categoria de importanta B;
-3.3 ? Drumuri, poduri, tunele, piste de acviateie, transport pe cablu ? de interes local;
-6.1 ? Lucrari tehnico-edilitare si retele de apa si canalizare ? de alimentari cu apa si de canalizare si retele;
-8.1 ? Instalati aferente constructiilor (categ.de importanta A, B, C, D) ? Instalatiielectrice-8.2 ? Instalatii aferente constructiilor (categoriile de importanta A, B, C, D)- Instalatii sanitare, termoventilatii8.3 - Instalatii aferente constructiilor (categoriile de importanta A, B, C, D) ? Instalatii gaze9.1 ? Retele electrice9.3 ? Retele de telecomunicatii, Specialistii/responsabilii nominalizati vor face dovada privind specializarile solicitate prin: atestate/certificate eliberate de organismele abilitate, CV-urile (Model Europass ? Formular 7) semnate de catre persoanele respective.Dovada experientei specifice si profesionale se va proba prin : -Adeverinte sau- orice alte documente relevante; Asigurarea managementului calitatiiPrezentarea certificatului de atestare ISO 9001 privind managementul calitatii (sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor pentru activitati de constructii. . Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea lui de implicare in realizarea contractului;, - Informatii privind masurile de protectia mediului: ? se va prezenta declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului, si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de prestari servicii;Nota: Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer