Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier pentru obiectivul RK ACOPERIS CASA AGRONOMULUI
Detaliu pentru invitatia numarul 266597
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Denumire invitatie: Servicii de dirigentie de santier pentru obiectivul RK ACOPERIS CASA AGRONOMULUI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de achizitie publica de servicii de dirigentie de santier pentru obiectivul de investitiiRK ACOPERIS CASA AGRONOMULUI (REFACERE ACOPERIS SI MODIFICARE PANTA - CORP A), STR. BUCIUM NR. 80, IASI - finantat prin Bugetul Local
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 21.09.2010 15:22
Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075 Tara: ROMANIA
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075 Tara: ROMANIA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 2, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006, - CUI, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, - Personal minim obligatoriu : un diriginte de ?antier autorizat in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 154 din 11.03.2010 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier pentru domeniul de autorizare- constructii civile, industriale si agricole - categoria de importanta C, Pot fi prezentate si autorizatii de diriginte de santier emise de Inspectoratul de Stat in Constructii, anterior intrarii in vigoare a Ordinului nr. 154 din 11.03.2010, cu conditia ca acestea sa fie valabile.-Experienta similaraCerinta minima obligatorie: demonstrarea capacitatii prin indeplinirea si finalizarea a cel putin 1 contract similar, incheiat si finalizat in ultimii trei ani.-Prezentarea unei recomandari sau document constatator/proces verbal de receptie din partea beneficiarului, pentru contractul similar prezentat in copie
SEAP sau sediul autoritatii contractante