Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier pentru proiect Reabilitare si consolidare Muzeu Nicolae Minovici


Detaliu pentru invitatia numarul 355367
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BUCURESTI
Numar invitatie: 355367/04.11.2013
Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pentru proiect Reabilitare si consolidare Muzeu Nicolae Minovici
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +4 0213055530, fax: +4 0213055587, persoana de contact: DANIELA MINCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ET 10, DIRECTIA GENERALA ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pentru proiect Reabilitare si consolidare Muzeu Nicolae Minovici
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dirigentie de santier pentru proiect Reabilitare si consolidare Muzeu Nicolae Minovici.Procentul de diverse si neprevazute este de 0 %, respectiv valoarea contractului este de 232.000, 00 lei, iar valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este 0 lei.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, orientativ Formular 13 in cazul scrisorii de garantie bancara, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie.Cont depunere: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 4.640 lei. Valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)si d) din Formularul nr. 13 a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr.14, cuantumul garantiei fiind redus la 50%. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 7% din pretul contractului fara T.V.A. si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii.Garantia de buna executie va fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie la directia initiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare. Modul de restituire conform art.92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare-Nota: Se va prezenta Formularul nr.22 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.In situatia in care prestatorul este IMM (asoc. de IMMuri), cuantumul garantiei de buna executie va fi 3, 5% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere, Formularul 1, in temeiul art.180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareAutoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.*Certificat de cazier judiciar pentru administrator/firma, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.* Cazier fiscal eliberat de autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Nota: Pentru persoane juridice, se va prezenta atat cazierul fiscal al administratorului societatii cat si cel al persoanei juridice.* Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, Formular 2, in temeiul art.181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.*Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.*Certificat de participare cu oferta independenta Formular 4.In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.* Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, Formular 5, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.Persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. Univ. Dr. Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului BucurestiMircea Octavian Constantinescu - Director General Directia Generala EconomicaIon Florea ? Director Executiv Directia Financiar ContabilitateEc. Daniela Mincu - Director General Directia Generala AchizitiiBogdan Hreapca- Director general ? Directia Generala Dezvoltare si InvestitiiBogdan Sosoaca ? Director Executiv Directia InvestitiiIrina Bologa ? Manager Proiect ? Sef Serviciu Directia Cultura Invatamant TurismAdrian Iordache - Director ? Directia JuridicAurelia Radu - Sef serviciu Directia InvestitiiSima Nicoleta - Sef serviciu Directia JuridicMonica Mitu - sef serviciuDirectia InvestitiiFlorina Chivu - expertDirectia Proceduri AchizitieAlexandrescu Oana Raluca - Consilier Serviciul CulturaCatalin Diaconu - Expert Directia Generala Dezvoltare si InvestitiiDatele de identificare ale consilierilor generali se pot vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubrica Institutii / Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/Consilieri.*Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoanele juridice romane vor prezenta: -Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ? formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: 1. Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor sau ulterior.2. Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta documentul in original/copie legalizata.3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.4. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatii solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a) ? d). 1. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: in cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de inregistrare in copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Media cifrei de afaceri sa fie egala sau mai mare cu 450.000, 00 lei.1. Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor pe cel mult ultimii 3 ani, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.3. Ofertantii nerezidenti vor prezenta bilanturile contabile pentru cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, insotit de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante, Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1), (2) si (3)din OUG 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186, din OUG 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69 ind 1, art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 modificata si completata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Ofertantul (operatorul economic sau membri asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu (dirigentie de santier la lucrari la cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit/lucrari de restaurare) prin prezentarea a minim 1 contract care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare totala egala sau mai mare cu232.000, 00 lei, exclusiv TVA.Se vor anexa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, documente suport pentru contractele din Fisa de informatii privind experienta similara astfel: copii ale contractelor sau ale paginilor din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi, cat si orice alte parti din contract pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea experientei similare sau proces verbal de receptie partiala sau la sfarsitul prestarii serviciilor sau certificate/documente de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, continand valoarea, perioada, locul prestarii serviciilor sau recomandari din partea beneficiarilor, care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului, acord/contract de asociere (daca este cazul), tipul serviciilor/activitatilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului.Nota: Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata / legalizata. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Pentru experienta similara prezentata in alta moneda se va lua cursul mediu comunicat de BNR., Informatii privind capacitatea profesionala: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Nota: Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractuluiIn cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., 3. Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Ofertantul va prezenta o declaratie prin care reprezentantul legal al acestuia se angajeaza ferm sa asigura urmatoarele : o Disponibilitatea persoanelor responsabile pentru indeplinirea obligatiilor contractuale pe toata durata contractului, in conformitate cu graficul de realizare a obiectului contractului, asumat prin ofertao Pastrarea persoanelor propuse pe toata perioada de derulare a contractuluiNota: Inlocuirea acestor persoane, daca este cazul, se va face numai cu acordul prealabil al autoritatii contractante. Acordul Autoritatii contractante pentru modificarea propusa va fi conditionat de prezentarea de catre ofertant a documentelor care sa ateste ca pregatirea profesionala a persoanelor propuse este echivalenta cu cea a celor inlocuite, care a stat la baza evaluarii ofertelor si ca persoanele propuse au pregatirea si experienta necesare si detin atestatele specificate, valabile la data inlocuirii, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Se vor considera dovezi, numai daca sunt prezentate cumulat toate documenteleurmatoare : ? Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomei de absolvire a studiilor universitare ;? Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a autorizatiilor de dirigentie de santier pentru domeniile solicitate? Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a contractului individual de munca (vizat de ITM sau echivalentul acestuia) sau copia unui actjuridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist.Nota: Pentru operatorii economici straini autoritatea contractanta accepta autorizatii sau documente echivalente emise de autoritatile competente recunoscute, cu obligatia respectarii prevederilor Cap. II art. 5, ale Cap. VI art. 11 si ale art. 47 si 50 din Ordinul 1496/2011, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru fiecare specialitate va fi prezentata si o declaratie, in original, de disponibilitate pentru implicarea in echipa ofertantului propusa pentru executia contractului.Inainte de semnarea contractului, ofertantul care a fost declarat castigator va prezenta o declaratie prin care isi asuma ca va mentine personalul prezentat in oferta, pe toata perioada de derulare a contractului.Alti experti: Daca Prestatorul va avea nevoie de mai mult personal decat cel specificat in oferta sa, acesta va raspunde pentru asigurarea acestor resurse, fara costuri suplimentare pentru autoritatea contractanta. Lista expertiloroperatorului economic nu este limitativa, operatorul economic fiind liber sa angajeze alti experti pe care ii considera necesari pentru indeplinirea optima a obiectivelor contractului. CV-urile sau declaratiile de disponibilitate ale expertilor, altii decat cei mentionati, nu vor fi prezentate sau analizate inaintea semnarii contractului sau pe parcursul implementarii acestuia. Acesti experti nu vor fi inclusi in oferta.Nota: Operatorul economic va putea inlocui oricare dintre experti prezentati in oferta numai cu acordul prealabil al autoritatii contractante. In acest caz, prestatorul are obligatia inlocuirii expertului in cauza cu un alt expert cu experienta si calificare cel putin egale cu cele ale expertului inlocuit, dupa ce in prealabil a anuntat si a obtinut acordul Autoritatii contractante.Indeplinirea cerintei se poate demonstra prin luarea in calcul a resurselor tuturor membrilor unui grup ce depune oferta comuna sau pe cele ale subcontractantului, cu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate., Inginer? autorizatie de Diriginte de santier in domeniul Monumente, ansambluri si situri istorice, arheologice, de arhitectura sau cultura ? consolidari, cod domeniu pe stampila 10.1 (conform dispozitiilor art. 11 alin. (2) lit. b), art. 22 pct. 5 lit. a) si b) din Ordinul nr. 2495/2010 cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 11 alin. (1), art. 24 alin. (2) si (4) din Lega nr. 422/2001 cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 43 si 44 pct. B din Ordinul 1496/2011 modificat si completat prin Ordinul 277/2012 si cu respectarea cerintelor Caietului de sarcini), Arhitect/ inginer- autorizatie Diriginte de santier in domeniul Monumente, ansambluri si situri istorice, arheologice, de arhitectura sau cultura ? restaurari, cod domeniu pe stampila 10.2 (conform dispozitiilor art. 11 alin. (2) lit. b), art. 22 pct. 5 lit. a) si b) din Ordinul nr. 2495/2010 cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 11 alin. (1), art. 24 alin. (2) si (4) din Lega nr. 422/2001 cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 43 si 44 pct. B din Ordinul 1496/2011 modificat si completat prin Ordinul 277/2012 si cu respectarea cerintelor Caietului de sarcini), Inginer? autorizat Diriginte de santier in domeniul Instalatii aferente constructiilor (categoriile de importanta A, B, C si D) -instalatii electrice cod domeniu pe stampila 8.1. (conform dispozitiilor art. 11 alin. (2) lit. b), art. 22 pct. 5 lit. a) si b) din Ordinul nr. 2495/2010 cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 11 alin. (1), art. 24 alin. (2) si (4) din Lega nr. 422/2001 cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 43 si 44 pct. B din Ordinul 1496/2011 modificat si completat prin Ordinul 277/2012 si cu respectarea cerintelor Caietului de sarcini), Inginer? autorizat Diriginte de santier in domeniul Instalatii aferente constructiilor (categoriile de importanta A, B, C si D) ? Instalatii sanitare, termoventilatii cod domeniu pe stampila 8.2. (conform dispozitiilor art. 11 alin. (2) lit. b), art. 22 pct. 5 lit. a) si b) din Ordinul nr. 2495/2010 cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 11 alin. (1), art. 24 alin. (2) si (4) din Lega nr. 422/2001 cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 43 si 44 pct. B din Ordinul 1496/2011 modificat si completat prin Ordinul 277/2012 si cu respectarea cerintelor Caietului de sarcini), Informatii privind tert sustinator tehnic si profesional.Tertul poate sustine operatorul economic prin punerea la dispozitia sa a resurselor umane/tehnice autorizate cu care se va realiza ulterior partea din contract pentru care aceste autorizari se impun. Documentele emise in alta limba decat cea romana se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autentificata / legalizata in limba romana.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69 ind 1, art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 modificata si completata., Informatii privind subcontractantii.Declaratia privind partea/partile din contract care este/sunt indeplinita/e de subcontractanti si specializarea acestora.Lista cuprinzand subcontractantii, cu precizarea partilordin contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, datele de recunoastere ale acestuia/acestora precum si specializarea acestora insotita de acordurile de subcontractate.Observatii: In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initialeNota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Informatii privind asocierea - Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Nota: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii privind asigurarea calitatii, respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.Ofertantul trebuie sa prezinte documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectivSR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte. In cazul unei asocieri, fiecare membru va prezenta certificare pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.11.2013 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer