Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier pentru proiectul ? Imbunanatirea retelei de drumuri in comuna Dragu, infiintarea si dotarea unui centru de ingrijire a persoanelor de varsta a treia in localitatea Dragu, conservarea patrimoniului cultural existent in per


Detaliu pentru invitatia numarul 332025
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DRAGU
Numar invitatie: 332025/18.07.2012
Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pentru proiectul ? Imbunanatirea retelei de drumuri in comuna Dragu, infiintarea si dotarea unui centru de ingrijire a persoanelor de varsta a treia in localitatea Dragu, conservarea patrimoniului cultural existent in perimetrul asezarii arheologice de la Lespezi Bulbuc- achizitionarea de echipamente pentru expunerea si protectia acestui patrimoniu in comuna Dragu, judetul Salaj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGUCod fiscal: 4637651, Adresa: str. Principala, nr. 120, Dragu, Telefon: +40 260628701, Fax: +40 260628701
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 120, Dragu, Romania, cod postal: 457130, telefon: +40 260628701, fax: +40 260628701, persoana de contact: RODICA VIORICA PUSCAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA DRAGU, str. Principala, nr. 120, loc. Dragu, Romania, cod postal: 457130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pentru proiectul ? Imbunanatirea retelei de drumuri in comuna Dragu, infiintarea si dotarea unui centru de ingrijire a persoanelor de varsta a treia in localitatea Dragu, conservarea patrimoniului cultural existent in perimetrul asezarii arheologice de la Lespezi Bulbuc- achizitionarea de echipamente pentru expunerea si protectia acestui patrimoniu in comuna Dragu, judetul Salaj?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dirigentie de santier pentru proiectul ? Imbunanatirea retelei de drumuri in comuna Dragu, infiintarea si dotarea unui centru de ingrijire a persoanelor de varsta a treia in localitatea Dragu, conservarea patrimoniului cultural existent in perimetrul asezarii arheologice de la Lespezi Bulbuc- achizitionarea de echipamente pentru expunerea si protectia acestui patrimoniu in comuna Dragu, judetul Salaj?
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 623 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.900 LEI Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitatea ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO14 TREZ 5615 006X XX00 3824-Trezoreria Zalau) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform precizarilor, inclusiv documentele justificative aferente, in original, anexate scrisorii de inaintare, vor fi declarate inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiileprevazute de: art 691 , art 180, art 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura, nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local.Formular 6 CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independent conform Ordinului Presedintelui ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilat. Formular 7 DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG34/2006 semnat si stampilat. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Lazar Claudiu Iuliu, Gherman Vasile, Aluas Dan, Ciornei Ilie, Boca Ioana Liana Aurora, Campean Adrian ? Lucian, Colceriu Ioan, Copaciu Adrian, Cristea Emil, Lacatus Banzir, Lazar Rodica. Formular 8 DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA semnat si stampilat. Formular 9 DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 semnat si stampilat. Formular 10 DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA semnat si stampilat. Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa certifice situatia datoriilor in data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, i se va solicita documentul in original/copie legalizata. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului. Certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, i se va solicita documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are o cifra globala de afaceri pe ultimul an fiscal incheiat de minim 390.000 lei. Ofertantul va prezenta Contul de profit si pierderi, inregistrat conform actelor normative si instructiunilor MFP sau alt document din care sa reiasa cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul declara eventualii subcontractanti.Ofertantul va prezenta Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora semnat si stampilat, Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani (perioada raportata la data depunerii ofertei): servicii de dirigentie de santier pentru proiecte de infrastructura, in valoare de minim 80.000 lei fara TVA. Ofertantul va prezenta: 1. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani semnat si stampilat2.Se va prezenta un Contract de servicii sau copie dupa informatiile relevante care demonstreaza indeplinirea cerintei de calificare;3. Recomandare din partea beneficiarului., Ofertantul dispune, in vederea indeplinirii prezentului contract, de autoturisme, calculatoare, copiator, fax. Ofertantul va prezenta: 1. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului semnat si stampilat.2. Se vor prezenta documente privind proprietatea, inchirierea, sau alte forme de detinere., Ofertantul dispune de: -minim 1 diriginte de santier pentru lucrari de drumuri, 1 diriginte de santier pentru constructii civile industriale si agricole, si 1 diriginte de santier pentru instalatii in constructii.Ofertantul va prezenta: 1.Declaratie privind efectivele medii anuale si personalul implicat in indeplinirea contractului semnat si stampilat. 2. CV in original pentru personalul nominalizat. 3 Contracte de munca/colaborare sau prezinta angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii declarati. 4. Documente prin care se probeaza calificarile necesare (diplome, certificate, adeverinte, etc) ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara Componenta financiaraFactor de evaluare A: Pretul fara TVA conform formulei: An=Pmin/Pn x 60 Unde: An = punctajul ofertei n pentru criteriul A; Pmin = valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic; Pn = valoarea in lei fara TVA a ofertei n; 60 = punctajul maxim alocat criteriului A. Oferta care prezinta pretul cel mai scazut va primi punctajul maxim de 60 de puncte
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta implementarea investitieisi recomandari de reducere/eliminare a acestora, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini
40
Descriere: Se vor contabiliza riscurile identificate privind atingerea obiectivelor proiectului care sunt insotite de strategii pentru evitarea acestora sau minimizarea/eliminarea efectelor acestora, analizate de fiecare ofertant, in plus fata de cele prezentate in caietul de sarcini, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri (NIR) pentru care se va acorda punctajul maxim de 40 puncte.Pentru alt numar de riscuri identificate in cadrul ofertei se va aplica formula: Bn=NIRn/NIRx40, Unde: Bn=punctajul ofertei n pt factorul de evaluare B, NIRn=numar de riscuri identificate de ofertantul n, NIR=numarul maxim de riscuri, 40=punctajul maxim al factorului de evaluare B. Riscurile identificate de ofertanti care in mod evident nu influenteaza implementarea proiectului sau care sunt insotite de recomandari si strategii de evitare sau reducere/eliminare a acestora care in mod evident nu corespund prevederilor legale sau contractului de finantare disponibil in caietul de sarcini, nu vor fi contabilizate
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer