Achizitie publica - Servicii de Dirigentie de santier pentru proiectul ,,REABILITARE PALAT CULTURAL LUPENI?
Detaliu pentru invitatia numarul 322889
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322889/27.03.2012
Denumire contract: Servicii de Dirigentie de santier pentru proiectul , ,REABILITARE PALAT CULTURAL LUPENI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul LupeniCod fiscal: 4375046, Adresa: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Telefon: +40 254560504, Fax: +40 254560515
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Romania, cod postal: 335600, telefon: +40 254560504, fax: +40 254560515, persoana de contact: Cristofor Alin Condoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Lupeni, sala de sedinte, str.Revolutiei nr. 2, Lupeni, Romania, cod postal: 335600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de Dirigentie de santier pentru proiectul , ,REABILITARE PALAT CULTURAL LUPENI?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dirigintele de santier asista Beneficiarul ca Antreprenorul General sa efectueze lucrarile in conformitatecu specificatiile contractului, ale proiectului tehnic si a detaliilor de executie cu incadrarea in valoarea contractului de lucrari, durata de executie si calitatea lucrarilor.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 742.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: -2.500 lei. conformcu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Poate fi constituita: virament bancar in contul RO57TREZ3685006XXX002505, deschis la T Petrosani. Se prezinta OP confirmat de banca emitenta;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta.Garantia de participare se poate constitui si prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, cf Legeii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% agarantiei de participare. Se completeaza si sa ataseaza la oferta - Formular 17. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea Autoritatii Contractante.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie a contractului se constituie, conform art. 90, al. 3 din HG 925, cu modificarile si completarile ulterioareprin : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;depunerea la casierie, sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, pana la incidenta cuantumului stabilit, intr-un cont special de garantii deschis de catre prestator deschis la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, si pus la dispozitia achizitorului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Cerinta nr. 1 - Completare Formular nr. 3Neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- in original.Cazier judiciar si Cazier fiscal societate valabilePrecizari: a. Declaratia de eligibilitate (Formular nr.3) nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Cerinta nr. 2 - Completare Formular nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006- in original.- Documente de confirmare. Cerinta obligatorie: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie ?conform cu originalul? certificata prin semnatura autorizata si stampila de reprezentantul ofertantului.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie ?conform cu originalul? certificata prin semnatura autorizata si stampila de reprezentantul ofertantului.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii Formularelor nr. 3 si 4 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat- Formular 4- Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor prezenta declaratiile de neincadrare in situatiile prevazute la art.181 literele a, cindice 1 si d) din OUG nr.34/2006 (Legea nr.279/2011 din MOR nr.872/20112 pentru modificarea si completarea OUG nr.34/2006)-Formular 4.- Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?Formular 5Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.- Cerinta nr. 4. - Formular 6Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Conflictul de intereseOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt presedintele autoritatii contractante, respectiv Primarul, si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluareIn sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Cornel Resmerita, Cornel Lungan, Gheorghe Mogos, Alin Condoiu, Nicoleta Pupazan, Ion Marian Pupaza- Cerinta nr. 5 - Completare Formular nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- in original.Cerinta obligatorie.- Documente de verificare: Cerinta obligatorie: - certificat constatator eliberat de ORC, copie Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice .Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original/ sau copie legalizata a documentelor originale/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate infavoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima obligatorie: Bilanturile contabile la data de31.12.2008; 31.12.2009 si 31.12.2010, depuse si inreg de org comp.CA medie pe ultimii 3 ani - minim 280.000 lei.Val vor fi expr in lei, la cursul BNR/Inforeuro pentru anul respectiv.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitateNOTA: Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50%, va prezenta o declaratie pe propia raspundere cf. Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.In cazul in care ofertantul este o asociere, fiecare asociattrebuie sa se incadreze in categoria I.M.M.-urilor.Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prez
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princ prest in ultimii 3 aniCerinta minima oblig: Decl. privind lista cu prest de servici in ultimii 3 ani, lista contr de serv sim in ultimii 3 aniRealizarea a cel putin 1 contract de prestari servicii de DS pentru lucrari de modernizare, reparatii capitale a constructiilorexistente, cladiri categoria de importanta B.Se prezinta in acest sens: copii dupa contracte, procese verbale de receptie, recomandari, alte documente relevante pentru demonstrarea acestei cerinte.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitate., Lista de exp similaraCerinta minima oblig: Ofertantul va prezenta 1 contract care sa confirme prestarea deservicii similare cu obiectul prezentei achizitii, de minim 100.000 lei, ( modernizare, reabilitare constructii existente). Se prezinta obligatoriu copii relevante din contract legalizate sau copii ?conform cu originalul? certificate prin semn autorizatasi stampila de reprezent ofertantului pentru contractul prezentat ca experienta similara.Nota: Autcontr isi rezerva dreptul de a solicita doc care sa demonstrezeindeplinirea cerintei referitoare la exp similara si de la beneficiarul contractului.In cazul participarii in calitate de asociat la derularea unor contracte similare, se va prezenta copie dupa contractul de asociere din care sa rezulte partea executata de ofertant.Nu se vor lua in considerare participarile ca si subcontractant in derularea unor astfel de contracte.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte document, Rec de la benefCerinta minima oblig: Of va prez recomand aferenta contr prezentat la exp similara, prezentata in original, semnata si parafata de beneficiar. Rec trebuie sa cuprinda obligatoriu cel putin referinta: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contr pentru care se elibereaza rec.Atentie: acestea vor fi in concordanta cu cele declarate in formularele 8.1 si 7.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e)., Decl privind echip tehn, utilaje, instCerinta minima obligatorie: - 1 calculator/laptop;
- 1 imprimanta;
- 1 aparatfoto digital;
- 1 autoturism .Ofertantul trebuie sa aiba logistica, echip necesare realiz serv, tehnica de calcul si software adecvate, mij de transport.-formular 10, Dec privind efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de condCerinta obligEf mediu anual al pers angajat si al cadrelor de cond ?Pers tehnceva fi angajat in proiect-se completeaza conform cerintelor din Caietul de Sarcini Formular 11Se vor atasa decl de disponib pe perioada lucr, in nume propiu pentru specialistii mentionati in cadrul proiectului-Formular 12, Inf privind pers tehn de spec si de asig calitpersoanele care vor fi direct raspunzatoare de indeplinirea contractului, trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: Calificari: autorizari I.S.C. in domeniile: 1. produse pentru constructii2.3 constr civile, ind, agr- cat. de imp B;8.1 inst el;8.2 inst sanit, termoventilatii;8.3 inst gazeExperienta: Cel putin 5 ani exp prof generalaCel putin 3 ani exp prof in dom atestate de DS.Pentru pers nomin in derularea serviciilor de DC, se vor prezenta: contractede munca, de colaborare, CV-uri, copii ale diplomelor de absolvire, atestatelor, certificatelor profesionale, legitima si aut specificate, aflate in termen de valabilitate, emise decatreISC, incopie legalizata sau copie, cf cu orig, certif prin semn autorizatasi stampila de reprez ofert, Informatii privind subcontractantii ?(daca este cazul)Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare.Cerinta obligatorie: CIF al subcontractantului, emis de ORC in copie.Subcontr trebuie sa completeze cu propriile date: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din serviciu, se va completa cu ?Fara subcontractanti?.In cazul unei asociatii, un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmatprindepunereascrisorilorde imputerniciresemnatedepersoanelecudreptde semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei;Ofertantula carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontr nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica, Inf privind asocierea- (daca este cazul)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.-formular 13Daca ofertantul este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, acesta va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legalizaasocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrulasociatiei.Oferta trebuie sa cuprinda obligatoriu un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contrac, Inf privind sustinerea unui tert- (daca este cazul)Cap ec si fin precum si cap teh si/sau prof, pot fi sustinute si de o alta persoana (tert) indiferent denatura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Cerinta obligatorie.-formular 23Prezentarea unui angajament ferm al tertului, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurselefinanciare invocate si/sau resursele tehnice si profesionale invocate.Cerinta obligatorie pt. tert: Formular 3 ? Declaratie privind eligibilitatea,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 12:25