Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier pentru proiectul "Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega", cod SMIS 31814
Detaliu pentru invitatia numarul 337928
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337928/24.10.2012
Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pentru proiectul "Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega", cod SMIS 31814
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: R 14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: +40 256408367, Fax: +40 256408477/+40 204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C. D. Loga nr. 1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Centrul Consiliere Cetateni cam 12 - parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Timisoara Bv. C. D. Loga nr. 1, Sala de licitatii - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pentru proiectul "Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega", cod SMIS 31814
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asistenta tehnica privind supravegherea prin diriginti de santier a executiei lucrarilor de: ?Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega?, cod SMIS 31814, in conformitate cu cerintele impuse prin documentatia de atribuire si cu proiectul tehnic al lucrarilor.
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 325, 592 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 6.511, 84 lei, perioada de valabilitate - 120 de zile de la data limita de primire/depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus.Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Nicolae Robu, Viceprimari: Dan Aurel Diaconu, Sorin Mihai Grindeanu; Secretar?Ioan Cojocari, Director economic-Smaranda Haracicu, Consilieri locali: Ciprian Bogdan; Dorel Boglut;George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca;Petru Ehegartner;Bogdan Radu Herzog; Ciprian-Corneliu Jichici;Romanita ?Adina ?Delia Jumanca;Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu;Adrian Romita Orza;Andrei?Romulus Petrisor;Octavian Mircea Purceld;Vasile Ruset;Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan;Alfred?Robert Simonis; Traian-Constantin Stoia;Lucian Taropa;Adelina-Larissa Tirziu;Radu-Daniel Toanca;Vasile-Teodor Vesa;Elena Wolf;site: www.primariatm.roPersoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Magdalena Nicoara?manager proiect; Martin Staia; Sanda Regep;Adina Suiu;Maria Mezei; Teodora O. Gentimir;Otilia Sirca; Ramona Radu;Vasile Olar;Crenguta Oprea; Cosmin Silaghi;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?- semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a). Cifra medie anuala de afaceri, globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 300.000 lei - in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. Ofertantul va completa Formularul de informatii generale (Formular B1), pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, luand in considerare cifra de afaceri anuala globala pentru fiecare din cei trei. In cazul unei oferte comune depuse de mai multi op. ec. cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Echivalenta leu/euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (fttp: //www.bnr.ro), b). Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pt.a realiza cash-flow de prestare a serviciilor pt.o perioada de 6 luni, in valoare de min.63.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare (daca exista)-Formular 9; O decl.pe propria raspundere, in original, din care sa rezulte ca in cazul adjudecarii contractului in favoarea sa, va avea acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pt. a realiza cash-flow de prest.a serviciilor pt.o perioada de 6 luni, in val.de min.63000 lei, suplimentar fata de oblig.contr. in desfasurare. La semnarea contractului, ofertantul declarat castigator va prezenta, in original, doc.emise de autoritatile competente, prin care se poate demonstra existenta resurselor financiare disponibile (ex.Scris.de bonitate bancara, etc)., c). Informatii privind tert sustinator financiar ? daca este cazul: Ofertantul poate fi sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 ? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative. In acest caz se vor prezenta: Angajamentul ferm in forma autentica (Anexa 19); Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formularul 12A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, lit. a), c^1), d), din OUG 34/2006 , din partea sustinatorului (Formularul 12BS); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formularul 12D).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A) Experienta similara: Ofertantul va prezenta: Declaratia si lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de pestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut.contractante sau clienti privati (Formular 12E);Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani (raportat la data limta de depunere a ofertelor) a dus la bun sfarsit cel putin un contract sau maxim 3 contracte de asisenta tehnica supraveghere executie lucrari similare prezentului contract (asis.tehnica supraveghere ex. lucr. de constructii, amenajare peisagera, retele edilitare, lucr.hidrotehnice, lucr. de drumuri), care sa includa actv.prezentului ctr. a carui/caror valoare, individuala sau cumulata sa fie de cel putin 300.000 lei, fara TVA., Pt.demonstrarea exp. similare, se vor anexa: Fisa exp.similara-pt.fiecare ctr.nominalizat;
-certificate/doc.emise sau contrasemnate de catre o autoritate, ori de clientul privat beneficiar (recomandari/certificate constatatoare), din care sa reiasa urm.informatii: beneficiar, obiect ctr.si tipul serv.prestat, perioada de desf.a contractului, valoarea ctr., val.efectiv realizata de natura si complexitatea ctr.supus procedurii si daca au fost duse la bun sfarsit. Echivalenta leu/euro pt.dovedirea exp.similare se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei (fttp: //www.bnr.ro) pt.anii in care au fost prestate serv.In cazul unei oferte comune, depusa de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prrin luarea in consid.a resurselor tuturor membrilor grup (cumulat pt.toti op.ec.semnatari ai acordului de asociere).Se poate opta pt.indeplinirea integrala a cerintei de catre un tert sustinator, conform art. 190 din OUG 34/2006., B.Resurse umane: Ofertantii vor face dovada ca dispun de resursele umane, respectiv de personal cu experienta, de specialitate, suficient si calificat pentru a putea indeplini in cele mai bune conditii si la termen contractul. Se va prezenta o declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formular 12I si o lista cu expertii principali, responsabili pentru implementarea proiectului-anexa la Formular 12I., B)1.Minim un expert autorizat - in domeniul ?Constructii civile, industriale si agricole, categoria de importanta D (minim)?, atestat in conformitate cu Ordinul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului nr. 1496/2011. Ofertantul va prezenta: CV-ul, in original; Declaratie de disponibilitate, in original; In copii semnate ?conform cu originalul? urmatoarele documente: Diplome si certificate/atestari profesionale obtinute; Autorizatie/atestare valabila la data limita de depunere a ofertelor; Documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament (dupa caz);, B)2.Minim un expert autorizat - in domeniul de autorizare ?Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie , transport pe cablu, de interes local)?, atestat in conformitate cu Ordinul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului nr. 1496/2011. Ofertantul va prezenta: CV-ul, in original; Declaratie de disponibilitate, in original; In copii semnate ?conform cu originalul? urmatoarele documente: diplome si certificate/atestari profesionale obtinute; Autorizatie/atestare valabila la data limita de depunere a ofertelor; Documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament (dupa caz);, B)3.Minim o persoana autorizata - in domeniul de autorizare ?Consolidare si restaurare monumente istorice, specializare F ? dirigentare lucrari, specialist atestat de catre MCPN pentru domeniul urbanism istoric)?, conform cu Ordin MCPN nr. 2495/2010. Ofertantul va prezenta: CV-ul, in original; Declaratie de disponibilitate, in original; In copii semnate ?conform cu originalul? urmatoarele documente: diplome si certificate/atestari profesionale obtinute; Autorizatie/atestare valabila la data limita de depunere a ofertelor; Documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament (dupa caz);, B)4.Minim o persoana autorizata - in domeniile: ?Lucrari hidrotehnice-categoria de importanta D (minim); - ?Instalatii electrice ? Instalatii aferente constructiilor??, - ?Retele electrice?; - ?Retele de telecomunicatii?; - ?Retele de gaze naturale?; - ?Retele termice si sanitare?-retele de alimentare cu apa si canalizare, atestati in conformitate cu Ordinul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului nr. 1496/2011. Pentru fiecare persoana nominalizata ofertantul va prezenta: CV-ul, in original; Declaratie de disponibilitate, in original; In copii semnate ?conform cu originalul? urmatoarele documente: diplome si certificate/atestari profesionale obtinute; Autorizatie/atestare valabila la data limita de depunere a ofertelor; Documente justificative care sa ateste forma de colaborare: contracte de munca, contract de colaborare, angajament (dupa caz);, B)5. Pentru toti expertii/persoane autorizate solicitate: Se va solicita numai ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, prezentarea scrisorilor de confirmare/ recomandari din partea beneficiarilor, care sa confirme experienta similara declarata in CV. Documentele se vor prezenta de catre ofertant in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnate si satampilate., C).Dotari tehnice: Echipamente: Ofertantul trebuie sa faca dovada (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere), ca pe toata perioada de derulare a contractului, dispune de minim urmatoarele echipamente: 2 PC-uri; 3 lap-topuri cu soft-ware aferente; 1 aparat de fotografiat; 1 camera video digitala; Echipamente de birou: fax; imprimante, copiatoare si echipamente de comunicare si conexiune la internet. Ofertantul va prezenta declaratia pe propria raspundere iar echipamentele solicitate se vor regasi in cadrul acestei declaratii, de unde va rezulta si forma de detinere din dotare proprie sau prin contracte sau conventii de inchiriere., D).Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Decl. si lista cu subcontract. (Form. 12G) si acordurile de subcontractare (Form. 15). Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; datele de recunoastere a subcontr.propusi, Res. materiale si umane ale subcontractanti declarati se iau in considerare pt. partea lor de implicare in ctr. care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate si urm. doc.: decl. in temei art.69¹ din OUG 34/2006; informatiile solicitate la punctul III.2.3.a) ? cap. tehnica si/sau prof. - resurse umane, dotari tehnice. In cazul in care, parti din ctr. de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr. ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea ctr. de achizitie publica, ctr. incheiate intre acesta si subcontr. nominalizati in oferta. Ctr. prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la ctr.de achizitie publica., E). Informatii privind asociatii: In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici ? Cap. th. si/sau prof. se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti op. ec. semnatari ai acordului de asociere). Ofertantul va prezenta Acordul de asociere (Formular 14), semnat de parti, care va consemna partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinita/indeplinite de fiecare semnatar al acordului de asociere. Liderul asocierii ii va reprezenta si pe ceilalti asociati in rap. cu Mun. Timisoara atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. Fiecare semnatar al acordului de asociere are oblig. de a prezenta si urm. doc.: declaratia de incadrare in IMM (daca este cazul)si declaratie pe proprie raspundere conform art. 11 alin (4) din HG 925/2006 (daca este cazul) si documentele privind partea sa de implicare. Se va prezenta legalizarea asocierii, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare., F). Inf. privind tert sustinator tehnic si profesional: ? Anexe 20, 20/1, 20/2 (daca este cazul): Conform art.190 din OUG.34/2006, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi indeplinita si de catre un tert sustinator. In acest caz se vor prezenta documentele in conf. cu art. 190 din OUG 34/2006 (angajament ferm de sustinere, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertant resurs tehn si prof invocate + Documentele solicitate pt. indeplinirea cerintei, respectiv partea de sustinere), Declaratia privind eligibil, conf. art. 180 din OUG 34/2006; Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, lit.a), c1)si d) - (Form. 12BS), Declaratie pe prop rasp priv neincadr in situatiile prev la art.69^1 din OUG.34/2006 (Formular 12D). 1.Standarde de asigurare a calitatii: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru prestarea de servicii similare cu obiectul prezentei proceduri, conform ISO 9001 - se va prezenta copie dupa certificat valabil la data de depunere a ofertelor sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin prezentarea documentelor de catre fiecare membrul al asocierii pentru partea lor de implicare., 2. Standarde de protectie a mediului: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru prestarea de servicii similare cu obiectul prezentei proceduri, conform ISO 14001- se va prezenta copie dupa certificatvalabil la data de depunere a ofertelor sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin prezentarea documentelor de catre fiecare membrul al asocierii pentru partea lor de implicare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 07:50