Achizitie publica - SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU PROIECTUL "CRESTEREA MOBILITATII TRANSPORTULUI PUBLIC PRIN REABILITAREA TRASEULUI TRAMVAIULUI 101 CU LUCRARI VIZAND CALEA DE RULARE, STATII CU PEROANE ADAPTATE PERSOANELOR CU DIZABILITATI, MATERIAL RULANT, ELEMENTE
Anunt de atribuire numarul 175656/17.12.2013
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Prahova, Romania, Email: [email protected], Tel.: +40 244516699, Fax: +40 244513829
II.1) Denumire contract SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER PENTRU PROIECTUL "CRESTEREA MOBILITATII TRANSPORTULUI PUBLIC PRIN REABILITAREA TRASEULUI TRAMVAIULUI 101 CU LUCRARI VIZAND CALEA DE RULARE, STATII CU PEROANE ADAPTATE PERSOANELOR CU DIZABILITATI, MATERIAL RULANT, ELEMENTE DE SEMNALIZARE SI AUTOMATIZARE - ETAPA II", COD SMIS: 40253
II.2) Obiectul contractului Se achizitioneaza servicii de dirigentie de santier aferente proiectului ?Cresterea mobilitatii transportului public prin reabilitarea traseului tramvaiului 101 cu lucrari vizand calea de rulare, statii cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilitati, material rulant, elemente de semnalizare si automatizare - etapa II?, proiect ce consta in realizarea lucrarilor de modernizare a infrastructurii de transport public aferenta liniei de tramvai 101 etapa II pe o lungime de 5, 85 km cale simpla de rulare.Proiectul este finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana Sub-domeniul: Poli de crestere, COD SMIS: 40253, Contract de finantare nr. 3699/29.03.2013.Conform sectiunii 3.4 Achizitii publice din cadrul Cererii de finantare, valoarea estimata acontractului este de 550.836, 03 lei din care: - 537.004, 16 lei, valoarea serviciilor- 13.831, 87 lei, valoarea cheltuielilor Diverse ?i neprevazute , reprezentand un procent de 2, 58% din valoarea serviciilor conform Cap.6 din Bugetul Proiectului.
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 354423/04.10.2013 15:43
III.1)Numar de oferte primite 1
Valoare estimata totala 550, 836.03 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
21182 / 13.12.2013
183, 105.3RON
Castigator
CUI
Adresa
SEPTEMBRIE CONSULTING S.R.L.
RO 18031328
Aleea Botorani nr. 2 Bl. V80 sc. 2 ap. 31 sector 5, Bucuresti, 050811, Bucuresti
Total (fara TVA): 183, 105.3RON
Ofertant castigator: SEPTEMBRIE CONSULTING S.R.L.
Valoare contract: 183105.30 RON